Pojalla italialainen morsian, mitä mieltä sinä olisit?
Tyttö on joku valokuvamalli tms. Menivät kihloihin Roomassa viime viikolla. Heinä-elokuussa Suomeen. En oikein tiedä mitä sanoa. Tuli vähän yllätyksenä, vaikka ovatkin tapailleet muutaman kuukauden ja me ollaan kirjoiteltu fb:ssä.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
No riippuu vähän millainen poikasi on. Kalju, lihava, keski-ikäinen ja rikas? Siinä tapauksessa saattaisin epäillä tyttöä onnenonkijaksi.
Tähän epäilykseen sen tytön kannattaisi henkisesti valmistautua, jos Suomeen muuttavat. Näin sanoo tänne 15 vuotta sitten suomalaisen miehen puolisona tullut italialainen nainen, joka on kuullut niin anopilta kuin esim. bussissa juoruavilta naapuruston naisilta (jotka eivät tienneet että ymmärrän suomea oikein hyvin) olevani loinen, leipäsusi, pettävä vamppi joka olen kietonut kiltin hyvän pojan pikkusormeni ympäri ja muuta mukavaa. Anopille olen vieläkin lompakkoloinen vaikka olen kauan tienannut enemmän kuin mieheni.
Mielenkiintoista viestejä vaikka kuinka paljon eikä kukaan vielä huutele provoja.
Onkohan provo-haukka nukahtanut :D
Vähän taustaa:
Poikani on 29, tyttö 22. Poika on tekniikan tohtori saksalaisesta huippukorkeakoulusta ja tyttö on siis jonkin sortin valokuvamalli ja muotialalalla. Milanossa tutustuivat jossain autonäyttelyssä tms kilpa-ajoissa muutama kuukausi sitten. Äkkiä kihloihin ja tyttö haluaa romanttiset talvihäät Lapin kaamoksessa.
En ole kyllä ihan 100% ilahtunut. Ja korkeakoulutettu maailmaa nähnyt nainen olen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No riippuu vähän millainen poikasi on. Kalju, lihava, keski-ikäinen ja rikas? Siinä tapauksessa saattaisin epäillä tyttöä onnenonkijaksi.
Tähän epäilykseen sen tytön kannattaisi henkisesti valmistautua, jos Suomeen muuttavat. Näin sanoo tänne 15 vuotta sitten suomalaisen miehen puolisona tullut italialainen nainen, joka on kuullut niin anopilta kuin esim. bussissa juoruavilta naapuruston naisilta (jotka eivät tienneet että ymmärrän suomea oikein hyvin) olevani loinen, leipäsusi, pettävä vamppi joka olen kietonut kiltin hyvän pojan pikkusormeni ympäri ja muuta mukavaa. Anopille olen vieläkin lompakkoloinen vaikka olen kauan tienannut enemmän kuin mieheni.
No suomalaisnaiset nyt ovat vähän persuämmiä. Ei voi mitään.
Täytyisi tietää enemmän opiskeleeko . Kansallisuudella ei sinänsä merkitystä. Vai onko pelkkä vaateripustin.
Italialaiset naiset ovat prinsessoja ja lompakkoloisia. Yritä saada poikasi eroamaan!
Vierailija kirjoitti:
Täytyisi tietää enemmän opiskeleeko . Kansallisuudella ei sinänsä merkitystä. Vai onko pelkkä vaateripustin.
Ei opiskele. Tehnyt mallintöitä koulusta asti. Käynyt "high schoolin" mitä se sitten Italiassa tarkoittaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vähän taustaa:
Poikani on 29, tyttö 22. Poika on tekniikan tohtori saksalaisesta huippukorkeakoulusta ja tyttö on siis jonkin sortin valokuvamalli ja muotialalalla. Milanossa tutustuivat jossain autonäyttelyssä tms kilpa-ajoissa muutama kuukausi sitten. Äkkiä kihloihin ja tyttö haluaa romanttiset talvihäät Lapin kaamoksessa.En ole kyllä ihan 100% ilahtunut. Ja korkeakoulutettu maailmaa nähnyt nainen olen itsekin.
Onko poikasi pahasti ylipainoinen tai väkivaltainen? Luulisi kyllä että tuollaisella tutkinnolla saisi suomalaisenkin naisen.
Vierailija kirjoitti:
Monet italialaiset ovat hiukan erikoisen näköiiä, tiedän monia netin kautta. Osa kyllä todella kauniita. Mutta ei tuossa mitään ihan tyytyväinen olisin. Eipähän ole aasialaiseen joutunut tyytymään tai venäläiseen kuten monet suomimiehet.
Ai että tyytyä venäläiseen naiseen? Juu, tunnettuja rumuudestaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän taustaa:
Poikani on 29, tyttö 22. Poika on tekniikan tohtori saksalaisesta huippukorkeakoulusta ja tyttö on siis jonkin sortin valokuvamalli ja muotialalalla. Milanossa tutustuivat jossain autonäyttelyssä tms kilpa-ajoissa muutama kuukausi sitten. Äkkiä kihloihin ja tyttö haluaa romanttiset talvihäät Lapin kaamoksessa.En ole kyllä ihan 100% ilahtunut. Ja korkeakoulutettu maailmaa nähnyt nainen olen itsekin.
Onko poikasi pahasti ylipainoinen tai väkivaltainen? Luulisi kyllä että tuollaisella tutkinnolla saisi suomalaisenkin naisen.
Vai voisiko olla että Suomessa ei olekaan maailman parhaat naiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän taustaa:
No kyllähän suomalaisen miehen unelma on aina vaalea suomalainen Elovena-nainen. Ulkomaalaiseen tarttuu vain sellainen joka ei suomalaista naista saa. Miksi pitää alkaa vänkäämään päivänselvistä asioista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän taustaa:
No kyllähän suomalaisen miehen unelma on aina vaalea suomalainen Elovena-nainen. Ulkomaalaiseen tarttuu vain sellainen joka ei suomalaista naista saa. Miksi pitää alkaa vänkäämään päivänselvistä asioista?
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän taustaa:
Hys hys! Ei täällä saa kertoa sitä mikä on totta jos se ei ole ihanan monikulttuurista.
Hieno juttu pojallesi.
Toivottavasti elävät pitkään yhdessä ja saavat hyvän elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän taustaa:
Hys hys! Ei täällä saa kertoa sitä mikä on totta jos se ei ole ihanan monikulttuurista.
Taitaa jo ihan geneettisen variaation tarve johtaa siihen, että kaikille suomalaismiehille suomalainen nainen ei ole se kaikkein kaunein. Ja luonteen puolestakaan parhaat ihmiset eivät ole täällä.
Olisit iloinen ja onnellinen poikasi puolesta 😃
Jos tulevat hyvin toimeen ja käytös on kohteliasta sekä asiallista, ei ongelmaa.
Nauti sinäkin :)