Vierailija

eikä joskun tulevaisuudessa, vuosien päästä...
sairauskohtaus ym.
Kun perusasiat kunnossa, kaikki hyvin.
On terve. Saa nukkua, kun raatanut. Ei ole kylmä tai nälkä. Perusasiat ihania.

• ylös 19
  • alas 0

Sivut

Kommentit (32)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Niin se on hyvä muistaa kun painaa töitä niska hiessä, että ei ennättänyt nähdä auringonlaskua kun oli niin kiire paperpinojen takana.

• ylös 22
  • alas 0
Vierailija

Minäkin. Itkin kun päiviä jatkunut kova päänsärky hellitti ja sain silitellä koiraa, ulkona auringonvalo ei sattunut silmiin.

Perusterve ihminenkin voi saada sydänkohtauksen.

• ylös 21
  • alas 1
Vierailija

Ystäväni 31v kuoli aivan yllättäen. Ruumiinavauksessa ei paljastunut mitään, ei sydänoireita, ei lääkkeiden väärinkäyttöä, ei väkivallan aiheuttamia vammoja, ei mitään sairauksia. Oli vain nukahtanut eikö enää herännyt. Surullista.

• ylös 28
  • alas 0
Vierailija

Aivan. Ihan turhaan ja pienistä asioista sitä valittaa, vaikka kaikki ok.

Sitten kun jotain sattuu, sitä huomaa ja pysähtyy.

Vierailija

Sitä pitää vain sanontana, mutta niin voi oikeasti käydä. Se tuntuu tosi pahalta kun se osuu omalle kohdalle. Perusturvallisuus järkkyy pahasti. Minun lapseni kuoli päivälleen kuusi vuotta sitten ja se vanha, luottavainen ja onnellinen elämä kuoli hänen myötään. Olkaa onnellisia te, ketkä ette ole vielä kohdanneet todella läheisen ihmisen menetyksen aiheuttamaa tuskaa ja epävarmuutta.

• ylös 21
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sen takia kannattaa hyväksyä Jeesuksen sovitus ja pysyä uskossa Jumalaan.

Voi vi.... Suksi nyt jonnekin kuuseen jessen kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Koska elämä on lyhyt ja loppuu kuolemaan, niin minä elän synnissä ihan mielelläni. Paljon hauskempaa.

• ylös 11
  • alas 4
Vierailija

Ja aurinkokin sammuu aikanaan, joten mitä tässä murehtimaan mistään asiasta millään tavalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mihin se Jeesuskin pitäisi nyt sovittaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Koska elämä on lyhyt ja loppuu kuolemaan, niin minä elän synnissä ihan mielelläni. Paljon hauskempaa.

Mitä se synti nyt sitten oikein on? En minä tarkoituksella pyri kenellekään pahaa tekemään, enkä pienempiäni kiusaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä se synti nyt sitten oikein on? En minä tarkoituksella pyri kenellekään pahaa tekemään, enkä pienempiäni kiusaa.

No eikö kaikki hauska ole syntiä? Jos naapurin hehkeää rouvaa ajattelee epäsopivasti, niin ristille vaan naulapyssyn kanssa. Kaikki siveetön (eli siis hauska) on kiellettyä. Ei saisi osallistua villeihin ryhmäseksijuttuihin jne.

En tarkoittanut, että ketään pitäisi hakata tai tappaa. Tämä on ihan selvää ilman Mooseksen tauluja. Vai kuka se nyt oli.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.