Vierailija

Heipsan! Minulla on kaksi poikaa jotka ovat keskenään kaksosia. Molemmat ovat 14 vuotiaita. Heillä on samat kiinnostuksen kohteet ja ovat muutenkin melko samanlaisia & samannäköisiä, mutta mietin vain, että toinen pojistani pitää erityisen paljon toisen poikani lähellä olemisesta ja jopa halaa tätä erittäin usein, mutta taas toinen poikani ei pidä siitä että veli haluaa aina halata häntä. Hän työntää vain veljensä pois. Mistähän tämmöinen voisi johtua? Toki he pelleilevät joskus, mutta olen huomannut selkeästi, että toinen poikani rakastaa veljeään huimasti.. Eikö toinen sitten rakasta? Osaisiko joku vähän avata kaksosveljien välistä suhdetta/ajatusmaailmaa? He eivät ole vielä saavuttaneet murrosikää kovin paljoa, aika babyjä molemmat :3

• ylös 1
  • alas 1

Kommentit (10)

Vierailija

Toista poikaa varmaan hävettää halata julkisesti. Kyllä hän varmaan veljeään rakastaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sisaruksista, minulla tytöt joilla ikäeroa vähän yli vuosi. Erittäin tiivis parivaljakko. Jossain vaiheessa luultiin kaksosiksi. 

Toinen on luonteeltaan vilkas ja  helposti tunteitaan näyttävä, toinen on hiljainen eikä räiskähtele, ei myöskään ole halaajatyyppiä. 

Luonne-eroilla tämä selittyy, niin uskon olevan teilläkin. Onneksi jokainen on omanlaisensa persoona, ei kaksosten pidäkään olla toistensa peilikuvia. Jokainen asettaa omat rajansa, saako "nahkalle" tulla ja sitä on kunnioitettava.

Alkuperäinen kirjoittelija

Meinasin ihan vaikka kotona halaamista. Toinen poika ottaa veljen olalta kiinni ja halaa ja toinen patikoi vastaan

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että ovat keskenään kaksosia eikä jonkun muun kanssa.

Mitä tuo tarkoitti?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toista poikaa varmaan hävettää halata julkisesti. Kyllä hän varmaan veljeään rakastaa

Meinasin ihan kotona halaamista. Toinen poika ottaa kiinni olalta ja halaa, toinen panee vastaan

Vierailija

No sun keskenään kaksospojat on jälkeenjääneisyys jos ei ole yhtään vielä murrosikää

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä ei ole aina siis halaamishalaamista, vaan ihan vaikka käden olkapäälle laittamista jne :/ olen huolissani

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.