Tuntuu olevan ihan muodissa nuo pitkät&paksut hiukset naiset?
Kommentit (28)
Ei ole enää pitkiä ja paksuja. Ja nykynaisilla ne ovat useimmiten lainahöyheniä, siis pidennyksiä, eikä omia karvoja.
Oho, olenko mä kerrankin muodikas?
Harvoilla suomalaisilla on paksut hiukset.
En seuraa muotia. Ihan luonnostaan kasvaa kunnon pitkä letti.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Minäkään en jaksa käydä kampaajalla, kun se on nykyään niin kallista. Olen antanut tukan kasvaa. Kerrankin muodin huipulla.
Hiukset ovat paksut, jos ovat. Suomalaisilla harvemmin on luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin on. On ollut aina.
Kyllä, minulla on pitkät ja paksut hiukset. Samoin puolisollani on paksut hiukset. Luonnollisesti myös kaikilla lapsillamme on todella tuuheat hiukset. Ohennusleikkauksella hiukset pysyvät kuosissa
Vierailija kirjoitti:
Korjaan, sulla ei ole paksut hiukset.
Pitkät ja ohuet sekä otsatukka on.
Palstallamme on taas uusi yhden tempun hevonen ” paksut hiukset”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Minäkään en jaksa käydä kampaajalla, kun se on nykyään niin kallista. Olen antanut tukan kasvaa. Kerrankin muodin huipulla.
Mä olen leikannut itse hiukseni jo monta vuotta. Nyt on latvat aina siistit eikä hiuksiin tarvitse tulla enää yhtään lisää pituutta vaikka aina ennen kuvittelin ettei mun hiukset vaan kasva kuin max lapaluihin ja sekin oli sellaista ohutta hamppua viimeiset 10-15 senttiä eli aika karsean näköistä. Nyt on ihana paksu ja pitkä tukka ja se vaan harmittaa, ettei tällaista ollut jo nuorena. Silloin sai vaan haaveilla tällaisesta tukasta.
Harmi, en ole muodikas. Menin valitsemaan vanhemmikseni ohuttukkaiset ihmiset. Ensi kerralla sit tarkempi!
Mulla on paksut mutta lyhyet hiukset
Muodikkuudesta en välitä, mutta mulla on pitkät ja paksut hiukset. Kampaajien mukaan poikkeuksellisen paksut. Paksuudesta täytyy erikseen mainita aikaa varatessa. Kerran en maininnut ja sain toruja, koska seuraava aika myöhästyi mun takia reilusti.
Aina ollut muotia. Osoitus naisen hedelmällisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, minulla on pitkät ja paksut hiukset. Samoin puolisollani on paksut hiukset. Luonnollisesti myös kaikilla lapsillamme on todella tuuheat hiukset. Ohennusleikkauksella hiukset pysyvät kuosissa
Minullakin on, samoin lapsillani, siskollani ja äidilläni.
Vierailija kirjoitti:
Aina ollut muotia. Osoitus naisen hedelmällisyydestä.
Samoin miehellä.
Paksut naiset vai paksut hiukset?