Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kassajonossa pussailu, kyllähän se ainakin vähän ärsyttää

Vierailija
15.06.2016 |

Aina kun jotain taukoo liukuportaat tai jonot, nii ei keksitä muuta kun toistensa imeminen. Sanottaavaa kun ei tietenkään ole. Menkööt koteihinsa imuttaa.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka on rakastunut ja haluaa näyttää sen koko maailmalle ei tarvitse kuitenkaan unohtaa käytöstapoja. Pienet pusut on ok, mutta sellainen kieli toisen palleassa imuttelusessio on kuvottavaa ja pitäisi tehdä omassa rauhassa. Joskus näkee häissä alttari-imutuksia, joista tulee kamala myötähäpeä ja arvostus hääparia kohtaan laskee nollaan.

Miksi suomalaisilla on tapana tehdä jotkut asiat julkisesti vaikka muissa sivistysmaissa ei? Ja sitä vielä puolustellaan innokkaasti.

Vierailija
22/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin seksuaalisävytteiseen imutteluun en mäkään varmaan julkisilla paikoilla alkaisi, mutta kyllä sitä joskus tulee pussailtua (ilman kieltä) julkisillakin paikoilla. Varsinkin kun oltiin jonkin aikaa kaukosuhteessa monen vuoden yhdessäasumisen jälkeen, siinä kyllä ikävä oli niin kova kun toisen kanssa sai olla yhden viikonlopun ettei olisi kiinnostanut vaikka joku olisi tullut palosammuttimella suihkuttamaan. 

Toisten pussailustakin tulee vain hyvä mieli, en tiedä onko vähän creepya että alan hymyillen tuijottamaan jos pariskunta pusuttelee, pitää toisiaan kädestä tai nojaa toisen olkapäähän bussissa. Siinä vaan on jotain todella herttaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään aina välillä pussata just esim liukuportaissa. Eipä tullu mieleenkään, että siitäkin joku mielensä pahoittaa. Pitäkää kateelliset sinkut helvetti huolta omista asioista!

Sama. Ja nyt en varmasti ainakaan lopeta, jos sillä saa AP:n kaltaiset ihmiset noin raivoihinsa. Sama kuin että periaatteessa voisin kyllä lopettaa grillaamisen parvekkeella, mutten tasan tee sitä, kun pyytäjä polttaa omalla parvekkeellaan tupakkaa ja saamme niistä hajuhaitoista nauttia.

Toivottavasti aiheutat tulipalon ja poltat koko talon

Vierailija
24/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään aina välillä pussata just esim liukuportaissa. Eipä tullu mieleenkään, että siitäkin joku mielensä pahoittaa. Pitäkää kateelliset sinkut helvetti huolta omista asioista!

Sama. Ja nyt en varmasti ainakaan lopeta, jos sillä saa AP:n kaltaiset ihmiset noin raivoihinsa. Sama kuin että periaatteessa voisin kyllä lopettaa grillaamisen parvekkeella, mutten tasan tee sitä, kun pyytäjä polttaa omalla parvekkeellaan tupakkaa ja saamme niistä hajuhaitoista nauttia.

Turhaan uhmaat. Olen minä ennekin riidellyt kassajonoissa. Joka kerta on homma loppunut.

Vierailija
25/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku pusut, kädestä kiinni pitäminen ja muut pienet jutut ovat julkisesti ihan ok ja söpöäkin, mutta sellainen härski imuttelu ja kähmiminen ja yleensä kaikki pariskunnan seksielämään liittyvät puheetkin sopii paremmin sinne omaan makuuhuoneeseen tai suljettujen ovien taakse. Minusta nämä ovat ihan normaaleja käytöstapoja. Sama kun mennään perheen tai ystävien luokse kylään pariskuntana, niin silloin annetaan sitä huomiota muille ihmisille, eikä keskitytä vain siihen omaan kumppaniin.

Vierailija
26/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Julkisilla paikoilla nuoleskelu on aina tarkoitettu enemmän muille ihmisille kuin pariskunnalle itselleen. Teineiltä sitä vielä voi odottaa, mutta sitä vanhempien pitäisi jo osata käyttäytyä.

Voi kyynel. Taas on kilo hiekkaa pillussa. Vai että käyttäytyä? Salli minun nauraa. Pussailu on nyt pientä verrattuna moneen muuhun "käytösvirheeseen".

Taas on kilo hiekkaa pillussa -kommentti kertoo riittävästi sinun käytösvirheistäsi. 

Ohis

Vierailija
27/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juna-asemilla ja lentokentillä musta on ihanaa katsoa hyvästejä heittäviä tai pitkästä aikaa toisensa näkeviä pariskuntia, jotka tuijottaa toisiaan intensiivisesti ja halailee ja pussailee ja ja koskettelee kevyesti ja ehkä tirauttaa pari kyyneltä siinä samalla. Romantikkominä huokailee ihastuksissaan ja toivoo, että saisi joskus kokea saman. Onnekkaat pirulaiset! :')

Vierailija
28/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut puheenaiheetkin voisi jättää kotiin. Joskus kaupassa (ei sentään ruokakauppa) kuulin kun joku nuori nainen selitti kovaan ääneen puhelimessa miten jonkun alapää haisi. Okei, kiva, kiitos tiedosta.

Vierailija
29/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä. Mua ei kyllä pätkääkään haittaa kenenkään julkiset lemmiskelyt. Suutelisin ja halisin myös ihan missä haluan, ei rakastaminen katso aikaa eikä paikkaa. Tää ei ole mikään Saudi-Arabia, senkin oudot mörököllit. N25

Vierailija
30/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juna-asemilla ja lentokentillä musta on ihanaa katsoa hyvästejä heittäviä tai pitkästä aikaa toisensa näkeviä pariskuntia, jotka tuijottaa toisiaan intensiivisesti ja halailee ja pussailee ja ja koskettelee kevyesti ja ehkä tirauttaa pari kyyneltä siinä samalla. Romantikkominä huokailee ihastuksissaan ja toivoo, että saisi joskus kokea saman. Onnekkaat pirulaiset! :')

Voyeuristi.

Vierailija
31/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on alettu huutaa siitä että seison käsi kädessä miehen kanssa :D 0Valittaja koki juuri että moinen tehdään toisille näyttääkseen, ei itselle...

Kunnon kielarit kuuluu musta kotiin, mutta sellaisia en muista kassajonoissa nähneeni.

Vierailija
32/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun jotain taukoo liukuportaat tai jonot, nii ei keksitä muuta kun toistensa imeminen. Sanottaavaa kun ei tietenkään ole. Menkööt koteihinsa imuttaa.

No nyt äkkiä pususakko-adressia pystyyn :D

Vierailija
33/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voyeuristi.

Juu. En kuitenkaan tuijota häiritsevästi ketään. Osaan käyttäytyä, ei huolta.

Vierailija
34/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämän äänekkään ja märän pussailun voisi aloittaa jo 9-vuotiaina, kourimisen ja vaatteet päällä panemisen 12-vuotiaina ja sitten loppuun saakka, kun molemmat on noin 13-vuotiaita. Sitä seuraisin iloilla. t. Pertti

Vierailija
35/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä. Mua ei kyllä pätkääkään haittaa kenenkään julkiset lemmiskelyt. Suutelisin ja halisin myös ihan missä haluan, ei rakastaminen katso aikaa eikä paikkaa. Tää ei ole mikään Saudi-Arabia, senkin oudot mörököllit. N25

Kyllä katsoo ajan ja paikan. On täällä muitakin kuin sinä. Minä, minä, minä. Kyl täälläkin käyttäytyä pitäs osata.

Vierailija
36/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne muita pälyilee ja tekee sen näyttääkseen/ärsyttääkseen muita.

Vierailija
37/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotonakin nuolevat toisiaan perheen jätti-tv:n edessä kiinnostavimman ohjelman ajan.

Vierailija
38/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne muita pälyilee ja tekee sen näyttääkseen/ärsyttääkseen muita.

Jeba. Tekevät lapsiakin pelkästään elvistelläkseen muille, että meilläpä on ollut seksiä ainakin tämän verran.

Vierailija
39/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä sellanen kunnon imuttelu on jossain paikoissa vähän teiniä, mutta kyllä itsekin tykkään kävellä käsikädessä, vähän silitellä ja antaa pieniä pusuja myös julkisella paikalla. 

Vierailija
40/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotonakin nuolevat toisiaan perheen jätti-tv:n edessä kiinnostavimman ohjelman ajan.

Toi nyt on ihan sama mitä kotonansa tekevät. Pysy aiheessa, äläkä sotke.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi