Miksi vauva pitää röyhyttää maidon saamisen jälkeen?
Kommentit (17)
Ei vauvaa röyhytetä, vaan ryöpätään.
Ikävä maata kun ilma yrittää ulos.
En itsekään kyllä aina röyhtäyttänyt, mutta kyllä sen huomasi jos vauvalla oli epämukava olo.
On siistimpää röyhtäyttää kuin oksennuttaa. Jompi kumpi sieltä kuitenkin tulee.
Olen ollut siinä uskossa, että röyhyttely olisi laitonta. Mutta jos kerran vauvakin saa röyhyttää, niin olen varmaan ollut väärässä.
Ilma pihalle niin ei tuu koliikkia.
huoh noita trollejaa....
soita ensin lastensuojeluun ennenkuin alat röyhyttämään vauvaa (röyhyttäminen = polttaminen)
Koita itse maata lattialla keuhkot täynnä oksennusta.
Kokeileva olla röyhtäyttämättä, kohta tulee sitten maito nenästä tai vetää sen vielä henkeen ja tukehtuu.
Poikavauva tyhjentää että saa jälleen nänniä imeä
Muuten siitä tulee vihervasemmistoöyhöttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Muuten siitä tulee vihervasemmistoöyhöttäjä.
Aivan. Maidon juonnista seuraa öyhötystä.
Möyhötän vauvan aina syötön jälkeen
Vauva imee aina syödessään myös ilmaa sisäänsä. Jos vauva ei syönnin jälkeen saa röyhtäistyä ilmaa ulos, se jää vatsaan kiertämään ja aiheuttaa mahanpuruja.
Näin käy aikuisillekin, mutta me osataan homma ilman avustusta. Vauva pitää laittaa pystyasentoon ja hieman taputella selkää, yleensä se röyhtäys tulee.
Koliikkivauvoilla se on oikein ongelma. Ilmaa kertyy tavallista enemmän eikä tule helposti ulos. Sitten huudetaan yöt ja päivät.
Vauva pitää röyhkäyttää imetyksen tai pulloruokinnan jälkeen. Pystyasennossa.
Jos kysyt vakavissasi, toivon, että et ole lisäytynyt vielä ja unohda ajatuskin.
Voi tukehtua jos ei saa röyhtäistä pois maitoa ...Makaa selällään ja maito tukehduttaa lapsen.