Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kassajonossa pussailu, kyllähän se ainakin vähän ärsyttää

Vierailija
15.06.2016 |

Aina kun jotain taukoo liukuportaat tai jonot, nii ei keksitä muuta kun toistensa imeminen. Sanottaavaa kun ei tietenkään ole. Menkööt koteihinsa imuttaa.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotonakin nuolevat toisiaan perheen jätti-tv:n edessä kiinnostavimman ohjelman ajan.

Toi nyt on ihan sama mitä kotonansa tekevät. Pysy aiheessa, äläkä sotke.

Se on tarkasti aiheessa: he eivät tee sitä samalla tavalla kotona, koska yleisö puuttuu. 

Vierailija
42/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä. Mua ei kyllä pätkääkään haittaa kenenkään julkiset lemmiskelyt. Suutelisin ja halisin myös ihan missä haluan, ei rakastaminen katso aikaa eikä paikkaa. Tää ei ole mikään Saudi-Arabia, senkin oudot mörököllit. N25

Kyllä katsoo ajan ja paikan. On täällä muitakin kuin sinä. Minä, minä, minä. Kyl täälläkin käyttäytyä pitäs osata.

Oletko ihan terve? Mua ei ainakaan kiinnosta yhtään, vaikka kuinka loukkaantuisit pussailustani. Et voi vinkua mistään käyttäytymisestä, koska se ei millään tavalla a) ole henkilökohtainen loukkaus sua kohtaan ja b) kuulu sinulle. Ainoa ongelma olet sinä ja mörökölliytesi. N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei eli pussailla pitäisi kotona, mitäs kun sanotaan että imetä kotonasi? Ai että war is on.

Vierailija
44/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä. Mua ei kyllä pätkääkään haittaa kenenkään julkiset lemmiskelyt. Suutelisin ja halisin myös ihan missä haluan, ei rakastaminen katso aikaa eikä paikkaa. Tää ei ole mikään Saudi-Arabia, senkin oudot mörököllit. N25

Kyllä katsoo ajan ja paikan. On täällä muitakin kuin sinä. Minä, minä, minä. Kyl täälläkin käyttäytyä pitäs osata.

Oletko ihan terve? Mua ei ainakaan kiinnosta yhtään, vaikka kuinka loukkaantuisit pussailustani. Et voi vinkua mistään käyttäytymisestä, koska se ei millään tavalla a) ole henkilökohtainen loukkaus sua kohtaan ja b) kuulu sinulle. Ainoa ongelma olet sinä ja mörökölliytesi. N25

Sama periaate:

Psykiatrisen vankisairaalan ylilääkärin Hannu Lauerman mukaan enemmistö itsensäpaljastajista on seksuaalisesti poikkeaviksi urautuneita.

- He saavat tällaisesta tällaisesta toiminnasta tyydytystä, ja se voi olla pakonomaistakin. Heillä on usein huonosti mahdollisuuksia luoda ihmissuhteisiin pohjautuvia normaaleja seksuaalisuhteita, hän sanoo.

Lauerman mukaan itsensäpaljastamista esiintyy myös dementian ja erilaisten psykiatristen kriisien yhteydessä.

Vierailija
45/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä itsekkään ihmisen tekstiä. Kyllä minä huomautan, ja homma loppuu kyllä. Turha uhmata.

Vierailija
46/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä itsekkään ihmisen tekstiä. Kyllä minä huomautan, ja homma loppuu kyllä. Turha uhmata.

No huomauta, katsotaan loppuuko.

Vierailija
47/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä ime liian kovaa, siellä on paskaa toisessa päässä."

Vierailija
48/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu homma loppuu kun mielisairas suuruusharhaluuloinen moraalipoliisi viedään lähimmälle hullujenhuoneelle häiriköimästä julkisilta paikoilta.

Vierailija
49/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa mitään, mutta kun duunissa viereisen kuution jolppi nuolee sermin yli sitä seuraavan kuution pimua, monta kertaa päivässä. Pari kertaa tuli ärähdettyä "ottakaa hotellihuone" tai "menkää vessaan panemaan jos noin kovasti tekee mieli" (ja varmaan kävivätkin).

Näin siis joskus 20 vuotta sitten. Ei, enkä ollit kateellinen sillä minulla oli elämäni kevät poikamiehenä, tyttöä tuli ja meni tahdilla nainen ja viikko...

Vierailija
50/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anteeksi jos olen sinua loukannut. En ole lopettamassa.

Vierailija
51/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten joitakin voi haitata kädestä kiinni pitäminen, pienet pusut otsalle/poskelle/suulle, toisen silittely vaikka selästä tai halaaminen. Pienet hellyyden osoitukset joilla parit näyttävät TOISILLEEN välittämistä. Onko niin vaikea nähdä ihmisiä jotka rakastavat toisiaan ja haluavat näyttää sen toisilleen.

Ihan eri asia sitten on kamala imuttelu ja kuivapaneminen julkisilla paikoilla.

Vierailija
52/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pusu ok, mutta pitkä suutelu ja perseen puristelu julkisesti ei ole ok.

Vierailija
53/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää ärsyyntyä? Itse huvitun, mietin vaan puppylove, sellaista se itselläkin joskus oli ja meillekkin naureskeltiin. Mutta jos en jaksa jaksoa, käännän sitä juttua mitä kutsutaan niskaksi ja kappas, pää on kääntynyt toiseen suuntaan ja on muita maisemia. Pienet hellyydenosoitukset eivät ole kielletty suomen laissa, muuta johonkin etelämpään ja kuumempaan, missä naiset kulkee kaavuissaan ja heitä on kielletty hymyilemästäkin muille ihmisille kuin isälleen ja veljeilleen, jos niin ärsyttää.

Vierailija
54/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juna-asemilla ja lentokentillä musta on ihanaa katsoa hyvästejä heittäviä tai pitkästä aikaa toisensa näkeviä pariskuntia, jotka tuijottaa toisiaan intensiivisesti ja halailee ja pussailee ja ja koskettelee kevyesti ja ehkä tirauttaa pari kyyneltä siinä samalla. Romantikkominä huokailee ihastuksissaan ja toivoo, että saisi joskus kokea saman. Onnekkaat pirulaiset! :')

Minä myös tykkään katsella, jos jotkut haluavat imutella julkisesti. Yritän olla tuijottelematta pidempään, mutta siinä on vain jotain niin kaunista. Rakkautta kaikille:)

Vierailija
55/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä teinejä enää olla, kolmenkympin paremmalla puolella selvästi. Minusta se on pikemminkin teinin oloinen, joka kiusaantuu noin harmittomasta asiasta. "Yäk, noi pussaa!" Kielen käyttäminen ei ole koskaan ollut minun juttuni, mutta muuten kyllä pusuttelen emäntää ihan missä vaan, kun siltä tuntuu. Se ei todellakaan ole suunnattu muille, vaan se on meidän välisemme juttu. Jos joku siitä kateellisuuttaan tai muuten mielensä pahoittaa, se ei ole minun ongelmani.

Vierailija
56/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huomauta, katsotaan loppuuko.

Varmasti.

Vierailija
57/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini oli marketissa töissä, kun valitti kerran siitä miten moni pariskunta jää nuolemaan toisiaan käytäville juuri minuutteja vaille sulkemista. Ja kun sanoo että "me mennään kiinni" niin tulee vastaan ihmettelyä että mites tää nyt tällälailla ja ihan yhtäkkiä kiinni menee jne. No kai ny menee, kun ootte sen puol tuntia nuollu vaan siinä tekemättä niitä ostoksia :D

Vierailija
58/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No anteeksi jos olen sinua loukannut. En ole lopettamassa.

Kyllä olet, jos minä huomautan. Se loppuu kylllä ja just siihen paikkaan.

Vierailija
59/59 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

gffdgfdgf kirjoitti:

Ei tässä teinejä enää olla, kolmenkympin paremmalla puolella selvästi. Minusta se on pikemminkin teinin oloinen, joka kiusaantuu noin harmittomasta asiasta. "Yäk, noi pussaa!" Kielen käyttäminen ei ole koskaan ollut minun juttuni, mutta muuten kyllä pusuttelen emäntää ihan missä vaan, kun siltä tuntuu. Se ei todellakaan ole suunnattu muille, vaan se on meidän välisemme juttu. Jos joku siitä kateellisuuttaan tai muuten mielensä pahoittaa, se ei ole minun ongelmani.

Kyllähän siitä sinun ongelma tulee, kun minä huomautan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme