Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kuinka moni on valmis harrastamaan pelkästään yhden yön juttuja?

• ylös 3
  • alas 10

Sivut

Kommentit (21)

kovat halut

aika moni.. välillä voisi jopa antautua seuraavaalle vastaantulijalle riippumatta miltä näyttää

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Ei oikein innosta enää eikä tosin ole tarvettakaan, mutta tulihan niitä jokunen kokeiltua sinkkuaikoina. Olen kuitenkin niin "hellyyden kipeä" seksin jälkeen että haluan vain käpertyä kumppanin kainaloon, suukotella ja nauttia toisen läheisyydestä. Valitettavasti näiden kertaluontoisten hoitojen kanssa en päässyt sille tasolle vaikka seksi olikin hyvää.

• ylös 10
  • alas 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei koskaan ollu mun juttu. Ei siitä saanut niin paljon irti, että olis kannattanut. Sillon kun olin sinkku, niin paremmat kyydit sai omalta vibraattorilta.

Vierailija

Harrastan pelkästään yhden yön juttuja. Parisuhteet ei minua kiinnosta ollenkaan - kokeilin pari kertaa nuorena, olen niihin liian epäsosiaalinen ja alkaa vaan ahdistaa. Joten seksin tarpeeni hoidan hakemalla yhden yön seuraa baarista kun siltä tuntuu. Näin olen tehnyt jo parikymmentä vuotta.

• ylös 14
  • alas 4
Vierailija

Minä olen harrastanut yhden illan juttuja, olihan ne ihan ok mutta ei mitään wow-juttuja. Sen sijaan säännöllinen seksikumppani, ns. fuckbuddy on ollut sellainen wow-juttu. En halua parisuhdetta, enkä kaipaa juurikaan myöskään läheisyyttä/halailua tms. joten seksikumppani on juuri hyvä, saa seksiä tutulta henkilöltä jonka kanssa on helppo vapautua, mutta seksin jälkeen saa olla taas itsekseen jne.

Vierailija

Kuinka monet vai kuinka moni kirjoittajista? Mitään keskiarvo vastausta kuinka moni on valmis on vaikea antaa, mutta henkilökohtaisesti ne ei ole minun juttuni. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei oikein innosta enää eikä tosin ole tarvettakaan, mutta tulihan niitä jokunen kokeiltua sinkkuaikoina. Olen kuitenkin niin "hellyyden kipeä" seksin jälkeen että haluan vain käpertyä kumppanin kainaloon, suukotella ja nauttia toisen läheisyydestä. Valitettavasti näiden kertaluontoisten hoitojen kanssa en päässyt sille tasolle vaikka seksi olikin hyvää.

Mulla on yhtä poikkeusta lukuunottamatta (baarin vessassa tapahtunut pano) ollut aina silittelyä ja läheisyyttä ja ehkä lusikassa nukkumista kertaluontoistenkin hoitojen kanssa. Kyllä miehetkin useimmiten kaipaavat ihan sitä läheisyyttäkin.

Vierailija

En uskaltaisi. Aina on olemassa väkivallan tai jopa henkirikoksen uhriksi joutumisen riski.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
 En uskaltaisi. Aina on olemassa väkivallan tai jopa henkirikoksen uhriksi joutumisen riski.

eihän sitten varmaan kannata käydä suihkussakaan kun voi liukastua tai ajaa autolla ja ajaa kolaria vahingossa

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Harrastan pelkästään yhden yön juttuja. Parisuhteet ei minua kiinnosta ollenkaan - kokeilin pari kertaa nuorena, olen niihin liian epäsosiaalinen ja alkaa vaan ahdistaa. Joten seksin tarpeeni hoidan hakemalla yhden yön seuraa baarista kun siltä tuntuu. Näin olen tehnyt jo parikymmentä vuotta.

Olisi kiva joskus sua tavata. Mäkin kovasti haluan kokeilla yhden illan juttua,mutten saanut tilaisuutta.

M27

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva joskus sua tavata. Mäkin kovasti haluan kokeilla yhden illan juttua,mutten saanut tilaisuutta.

M27

awwwwww

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

M27

awwwwww

Mikäpäs siinä on vaikea?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mulla on yhtä poikkeusta lukuunottamatta (baarin vessassa tapahtunut pano) ollut aina silittelyä ja läheisyyttä ja ehkä lusikassa nukkumista kertaluontoistenkin hoitojen kanssa. Kyllä miehetkin useimmiten kaipaavat ihan sitä läheisyyttäkin.

Löysit sitten ne läheisyyttä kaipaavat, mä valitsin väärin. Mut enää tuota ongelmaa ei ole, poikaystäni on yhtä hellyyden kipeä kuin itsekin olen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen harrastanut yhden illan juttuja, olihan ne ihan ok mutta ei mitään wow-juttuja. Sen sijaan säännöllinen seksikumppani, ns. fuckbuddy on ollut sellainen wow-juttu. En halua parisuhdetta, enkä kaipaa juurikaan myöskään läheisyyttä/halailua tms. joten seksikumppani on juuri hyvä, saa seksiä tutulta henkilöltä jonka kanssa on helppo vapautua, mutta seksin jälkeen saa olla taas itsekseen jne.

Niin me ihmiset ollaan erilaisia. Jotkut kaipaa tuttuutta, toiset lusikassa nukkumista ja muuta läheisyyttä, ja minulle taas molemmat olisivat turn-off. Minä kiihotun siitä että tilanne on ikään kuin eläimellinen, kiihkon vallassa tehty pariutuminen, ja se että kumppani on vieras on suuri osa kiihottavuutta. Myöskään en halua muuta kosketusta kuin siihen yhtymiseen liittyvä. Tuntuisi tosi oudolta jos se vieras mies alkaisi tunkea minua vasten nukkuessa tms. 

Itse olen sellainen että en aina halua seksiä kuin ehkä kerran vuodessa, mutta sitten kun haluan, se himo on niin kova että mikä tahansa miehentapainen kiihottaa niin paljon että siitä on oksat pois ja pala latvaa kun käsiksi pääsen :D 

- 4

Vierailija

En ole harrastanut yhdenyön juttuja sitten kun täytin 20v. Olin pitkässä avioliitossa ja sitten yksi seurustelu muutaman vuoden. Nyt sinkkuna vuoden ja ollut yksi mies panosuhteena kaikkiaan alle 10x koko vuoden aikana siis, eli tosi harvoin. Ja tämäkin tuntuu jotenkin inhottavalta. En halua enää avo-tai avioliittoa, seurustelusuhde kävisi, mutta eipä kodin ja työn välillä ole ketään kiinnostavaa miestä  sattunut kohdalle.  Dilemma on se, että olen kiintynyt tuohon panosuhdemieheen ja se on täyttä itsepetosta, myönnän.

Sivut