Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko viedä 10v poikani uimahallissa naisten puolelle?

Vierailija
14.06.2016 |

En usko että pärjää yksin miesten puolella. Ja tuskin tuo nyt ketään vielä haittaa naisten puolella yksi lapsi.

Voinko viedä 10v poikani uimahallissa naisten puolelle?

Ei
59.6%
En vastaa koska tämä on huono provo
13.66%
Kyllä
10.3%
Vitut Lada mikään auto on sellainen saippualaatikko
5.74%
Ladasta meni vähän peltiä ruttuun kun kolaroin eilen
3.56%
No Lada onkin paska auto
2.97%
Ketju ilmoitettu moderaattoreille
2.77%
Miksi tätä väitetään provoksi vaikka olen tosissani
1.39%
Ääniä yhteensä: 505

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako poika, että tutut samanikäiset sekä vähän nuoremmat ja vanhemmat tytöt, esim. omat luokkakaverit, näkevät hänet alasti?

Oletko vanhempana ajatellut, että on joku syy, miksi koululaiset menevät eti pukuhuoneisiin sukupuolensa mukaan, vaikka liikuntatunti olisi yhteinen?

Vierailija
22/56 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän se oli tänäänkin maauimalassa naisten puolella. Tuli kyllä kärsivä olo kaikille siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat vaihtoehdot ikinä!

Vierailija
24/56 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 10-vuotiaana jo karvojen ja rintojen kasvu alkanut, ja 11-vuotiaana alkoi kuukautiset. Olisi ollut kamalaa törmätä oman ikäiseen poikaan alasti uimahallissa tuolloin! Yli 7-vuotiaalle pojalle kaveri, isä, kummisetä tai muu miespuolinen tuttu mukaan uimahalliin, jos ei yksin pärjää.

Vierailija
25/56 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 10-vuotiaana jo karvojen ja rintojen kasvu alkanut, ja 11-vuotiaana alkoi kuukautiset. Olisi ollut kamalaa törmätä oman ikäiseen poikaan alasti uimahallissa tuolloin! Yli 7-vuotiaalle pojalle kaveri, isä, kummisetä tai muu miespuolinen tuttu mukaan uimahalliin, jos ei yksin pärjää.

Tämä!

Meillä saa poika mennä isänsä mukana miesten puolelle kun on hieman vanhempi (1v. nyt). Esikoinen on 7v ja osaa käydä yksin suihkussa. Erityislapset ovat sitten asia eri mutta eikös heille ole "omat" pukuhuoneet/peseytymis tilat? Ainakin täällä on.

Vierailija
26/56 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen vienyt 11v poikaani naisten puolelle eikä se ole minua haitannut. Älytöntä täällä kun lapsia aletaan pitää jonakin raiskaajina vaikka ovat äitunsä seurassa.

Sissos, mikä uuvatti. 

Uuvatti olet itse jos oikeasti häiriinnyt alastomista lapsista uimahallissa.

Tajuatko, että siellä voi tulla vastaan vaikka tyttö pojan luokalta? Tai pihapiiristä? Tai kaverin sisko? Kouluikäisenä ei ole enää mitenkään sopivaa tulla vastakkaisen sukupuolen puolelle.

Vierailija
27/56 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap ihan tosissaan? Ja nämä 11-vuotiaan pojan naisten puolelke viejät?

Vaikka pojilla murkkuikä ei olekaan vielä alkanut 11-vuotiaana, saman ikäisillä tytöillä voi jo kasvaa rinnat ja karvoitus. Ei ole reilua, että he kohtaavat naisten puolella oman ikäisensä pojan.

Omat tyttöni kävivät jo 10-vuotiaina kevereidensa kanssa uimahallissa ilman aikuista. Miten ihmeessä 10- vuotias poika ei pärjää yksin edes pukuhuoneessa ja suihkussa?

Vierailija
28/56 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajumala sentään, mä olisin kolmasluokkalaisena kuollu häpeästä, jos saman ikäinen poika olis suihkutiloissa tullu vastaan, ja olis se ollu noloa sille pojallekin. Jos et ap uskalla yksinään päästää poikaa miestenpuolelle, niin ihan varmasti saat jonkun kaverin, lähisukulaisen tai miesystävän mukaan hänen seurakseen.

Ajatelkaa nyt vähän itekkin.

Vierailija
29/56 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan voi. Meillä 8v pärjännyt jo itse kun rautalangasta väänsin miten pitää toimia jne. (pieniä erityispiirteitä jotka vaikeuttaa itsenäistä toimintaa, keskittymistä...puhelin oli pukukopissa mukana)

Jos ei pärjää ja jos ei ketään sukulaista tai kaveria saa tuon ikäiselle seuraksi niin sit ei oo pakko mennä!

Vierailija
30/56 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pojalla on todettu lievä asperger enkä siksi uskalla päästää yksin miesten puolelle. Ikää 11v mutta tosiaan hieman kiusallista naisten puolella, kun pojalla on vielä pari kertaa ottanut eteen ..! Ja kerran tuli tyttö rinnakkaisluokalta vastaan. Poika ei ollut moksiskaan mutta tyttö oli aivan nolona. :D

Lievä asperger?? Mitä se on olevinaan? Tekosyy lääkefirmalle saada lääkkeitä myytyä.

Vierailija
31/56 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisitkö saman ikäisen tytön miesten puolelle isänsä kanssa?

Vierailija
32/56 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu, millanen 10-vuotias poika ei yksin suihkussa ja pukuhuoneessa pärjää?

Ja niille, jotka pelkäävät hyväksikäyttöä: enpä kyllä usko että yleisissä suihkutiloissa useiden ihmisten läsnäollessa kukaan rupeaa hyväksikäyttämään. Aatteletteko, että muut ihmiset kattoo hiljaa vierestä jos vieras mies alkaa poikaa hiplaamaan?

Vierailija
33/56 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan sen ikäsiä enää naisten puolelle! Ei oo kauaa edes kun olin kylpylässä ja siellä oli arviolta joku 8-11v poika ja se oli todella ahdistavaa! Katteli mua kun olin suihkussa ja sanoi "Moi!" ja lipoi huuliaan ja tuli ihan lähelle. Oikeasti! Todella ahistava kokemus. Lähin samantien poistaa suihkutilasta! Tuntui ihan lähentelylle. Ja mä oon sentään aikuinen 27v nainen ja oon sitä mieltä et suihkussa pitäisi saada olla rauhassa. Ja muutenkin, ei voi olla nii avuton ettei sen vertaa pärjää! Törkeää aliarviointia. Huh huh.

Vierailija
34/56 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lähin itse pois, en poistanut ketään. Ennakoiva syöttö..

Vierailija
35/56 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla tytöillä on murrosikä jo alkamassa tuossa iässä. Heille on todella mukavaa sitten kun saman ikäisiä ja mahdollisesti samalla luokalla olevia poikia pörrää ympärillä suihkussa.. 

Vierailija
36/56 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen kirjoitti:

Siis lähin itse pois, en poistanut ketään. Ennakoiva syöttö..

Älä yritä valehdella.

Vierailija
37/56 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aivan onnessani tiiraillut alastomia naisia 10-vuotiaana. :-)

Vierailija
38/56 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja niille, jotka pelkäävät hyväksikäyttöä: enpä kyllä usko että yleisissä suihkutiloissa useiden ihmisten läsnäollessa kukaan rupeaa hyväksikäyttämään. Aatteletteko, että muut ihmiset kattoo hiljaa vierestä jos vieras mies alkaa poikaa hiplaamaan?

Entä jos siellä ei sillä hetkellä ole muita kuin se pedofiili ja pikkupoika? Ja pukuhuoneissa on nurkkauksia yms. missä voi ahdistella ilman että kukaan näkee. Ja pieni poika saattaa tilanteessa lamaantua niin ettei uskalla huutaa apua.

Olen myöskin lukenut lehdestä uutisen, jossa 15-vuotiasta oli ahdisteltu uimahallin pukuhuone-suihkutiloissa. Poika oli normaali, ei mikään kehitysvammainen, joten kaikenlaista voi tapahtua.

Vierailija
39/56 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos siellä ei sillä hetkellä ole muita kuin se pedofiili ja pikkupoika? Ja pukuhuoneissa on nurkkauksia yms. missä voi ahdistella ilman että kukaan näkee. Ja pieni poika saattaa tilanteessa lamaantua niin ettei uskalla huutaa apua.

Olen myöskin lukenut lehdestä uutisen, jossa 15-vuotiasta oli ahdisteltu uimahallin pukuhuone-suihkutiloissa. Poika oli normaali, ei mikään kehitysvammainen, joten kaikenlaista voi tapahtua.

No pystytkö siellä naisten puolella koko ajan valvomaan poikaasi niin ettei häntä käydä ahdistelemassa?

Vierailija
40/56 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie vaan jos siltä tuntuu. Itse tunnet poikasi parhaiten ja kyllä pojillakin on oikeus uida vaikka ei miestä mukaan olisikaan. Ei ne muutaman minuutin vaatteenvaihdot ja suihkuttelut ketään häiritse. Ja aina voi verhoutua pyyhkeeseen jos pikkupojan takia ei uskalla alasti olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän