Olipa iloinen yllätys tilinauhassa
Olen ollut ulosotossa jo vuosikausia, mutta nyt oli kyllä iloinen yllätys tilinauhassa.
Ei tuota velkaa vielä kokonaan ole maksettu, mutta saan tänä vuonna melkein 400 euroa kuukaudessa enemmän käteen kuin viime vuonna. Ilmeisesti hallitus on muuttanut jotain laskentaperusteita ja nyt menee ulosottoon tuon verran vähemmän rahaa.
Hieno homma, ehkä tässä nyt jotenkin pärjää, kun kaikki on kallistunut niin paljon, että loppuvuodesta oli rahat loppu jo viikkoa ennen tilipäivää.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mikä oikeastaan on tilinauha? Itse saan ihan palkkalaskelman.
Eikö nykyajan nuoret osaa en käyttää hakukonetta.
"Substantiivi
tilinauha
(laskentatoimi) palkkanauha"
Vierailija kirjoitti:
Äitisikö sinua on nokkelaksi kehunut?
Tuleeko tuo huojennus kaikille ja mistä on kysymys?
Miltä mahtaa tuntua niistä, joille olet velkaa? He saavat paljon vähemmän rahaa, koska sinä et suostu maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Miltä mahtaa tuntua niistä, joille olet velkaa? He saavat paljon vähemmän rahaa, koska sinä et suostu maksamaan.
Perintäyhtiöt harrastavat laillista ryöstöä. Hyvä vaan, että saavat vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Voittoa ne tekee silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voittoa ne tekee silti.
Joo, mullakin alkuperäinen velka oli vajaa 60.000 euroa olen maksanut jo yli 100.000 ja vieläkin on velkaa jäljellä.
Köyhillä on köyhien ongelmat ja näköjään myös ilot
Ulosottoon ei velkoja kannata päästää. Jos tosiaan alkuperäinen velka oli 60 th euroa ja maksettu ulosoton tilille jo 100 th euroa, kannattaa miettiä MIKSI. Nyt, kun UO perii velkaa, joka kuukausi siihen maksuosuuteen lisätään melkoiset perintä- ja korkokulut. Akordia voisi pyytää ja vedota tuohon jo maksetun osuuden ja velan väliseen huimaan eroon 40 th euroa. Jos ei onnistu, pankista haettava kulutusluottoa - paljon halvempaa. Vielä halvempaa, jos lainalle olisi jotain vakuutta.
Ap:n puolesta voi jo olla onnellinen, jos tulot lisääntyvät näinä maailmanaikoina.
Hyvä uudistus. Moni uo-velkainen ei mene töihin, koska siitä ei jää käteen mitään.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Hän puhuu menestä vuosista.Ajasta taaksepäin jonnekin 80-90 luku? Jolloin Oli työssä ja tilinauha anettiin käteen,ei siis realiajasta.Kirjoitanut ilo saanomaa kello 13.28. Mikä työ aika mahtaa olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voittoa ne tekee silti.
Joo, mullakin alkuperäinen velka oli vajaa 60.000 euroa olen maksanut jo yli 100.000 ja vieläkin on velkaa jäljellä.
No olisi sitten varmaan kannattanut maksaa se alkuperäinen velka. Tyhmästä päästä kärsii lompakko.
Täti Monika kirjoitti:
Ulosottoon ei velkoja kannata päästää. Jos tosiaan alkuperäinen velka oli 60 th euroa ja maksettu ulosoton tilille jo 100 th euroa, kannattaa miettiä MIKSI. Nyt, kun UO perii velkaa, joka kuukausi siihen maksuosuuteen lisätään melkoiset perintä- ja korkokulut. Akordia voisi pyytää ja vedota tuohon jo maksetun osuuden ja velan väliseen huimaan eroon 40 th euroa. Jos ei onnistu, pankista haettava kulutusluottoa - paljon halvempaa. Vielä halvempaa, jos lainalle olisi jotain vakuutta.
Ap:n puolesta voi jo olla onnellinen, jos tulot lisääntyvät näinä maailmanaikoina.
mikä ihmeen th? Aikatunti?
Mikä pankki antaa ylivelkaantuneelle tai ulosotossa olevalle kulutusluottoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voittoa ne tekee silti.
Johan ne velat vanheneekin 15-20 vuodessa eikä niitä voi enää sen jälkeen edes periä.
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt löytyi oikein varsinainen välkky. Vedäpä ittes hir_teteen turha paskakasa.