Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään tyttäreni jäävä vanhaksi piiaksi

Vierailija
14.06.2016 |

Ikää 24 vuotta ja seurustellut viimeksi joskus teininä, silloinkin todella lyhyen aikaa. Sen jälkeen ei ole koskaan tuonut yhtäkään poikaa näytille. :(

Hän on oikein nätti ja ihana mutta hirveän ujo. Hänellä ei ole kuin naispuolisia ystäviä ja työskentelee naisvaltaisella alalla.. Pelkään hirveästi että hänenlainen nainen jää ikuisesti vanhaksi piiaksi! Olen koittanut kannustaa häntä aloittamaan jotain kivoja harrastuksia missä voisi tavata miehiä, mutta ei.. Tyttö raukka. :(

Onko kellään mitään ideoita hänen tilanteen parantamiseksi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se surku jos tytär jää vanhaksipiiaksi. Onko tyttärellä edes sisaruksia?

Vierailija
22/30 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos se on kiinnostunu naisista? Tuo sun painostus ei myöskään auta asiaa :D Ei kai lapsesi elämän päämäärä ole löytää miestä ja saada sinulle lapsia. Hän määrittää sen itse ja niinkauan kun tyttäres on onnellinen nii kaiken pitäis olla hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan edelliseen et saada lastenlapsia... :D

Vierailija
24/30 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osui mammoja arkaan paikkaan kun olivat itse ikisinkkuja kolmevitosiksi kunnes humalaisen baari-illan jälkeen muuttuivat YH-äideiksi.

Vierailija
25/30 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

24-vuotias on vielä nuori. Mä olen 22-vuotias ja jäänyt juuri sinkuksi 3 vuoden suhteen jälkeen. Luulin, että se suhde johtaa lähivuosina avioliittoon ja olin siihen ihan kokonaan valmistautunutkin. Nyt kun mies jätti, niin ensimmäinen asia millä äiti mua lohdutti oli se, että mä olen vielä nuori ja ehdin kyllä löytämään sen unelmieni prinssin. Oikeessahan se äiti taitaa olla, vaikka nyt se ei siltä tunnukaan.

Vierailija
26/30 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän toisi miehen "näytille" sinä luultavasti alkaisit heti suunnittelemaan häitä ja tulevaa lasten lukumäärää utelemaan Siksi hän pitää miehet omana tietonaan.

Vierailija
27/30 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha voisit olla oma äitini :D Luulee, että olen ihan kokematon miesten kanssa ja yhtäkään en ole tuonut näytille. En vaan halua! En ole niin läheinen äitini kanssa :)

No me olemme hyvin läheisiä tyttäreni kanssa ja olemme keskustelleet asiastakin.

AP

Keksustelleet mitä? Että hän on ujo ja tekemisissä vain naisten kanssa ja nyt on iso uhka vanhaksipiiaksi jäämisestä ja sinäkin sitä oikein pelkäät?

Olen kysellyt häneltä onko mitään kivoja miehiä hänen elämässä ja koittanut neuvoa olemaan vähän rohkeampi miesten suhteen.

AP

Sinusta tuo on avointa keskustelua tyttäresi kanssa ja osoitus siitä että teillä on lämpimät ja läheiset välit?

Voi tytärparka.. enkä tarkoita miehettömyyttä.

Vierailija
28/30 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh... anna nyt hyvä ihminen tyttäresi elää rauhassa. 

Vierailija
29/30 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vanhapiika sellainen on, jolla on kolme kersaa kolmen eri miehen kanssa? Ei oikealla vanhallapiialla ole lapsia.

Onko se nyt niin kamala kohtalo tänä päivänä, jos jääkin vanhaksipiiaksi? Joskus ennen tilanne oli toinen, kun naisella ei ollut koulutusta eikä ammattia eli hän ei pystynyt elättämään itseään, vaan kiersi sukulaisissa palkattomana piikana tai jäi kotiin hoitamaan vanhempiaan ja oli puilla paljailla, kun vanhemmista aika jätti.

Terveisin Vanhapiika eikä mikään sinkku!

Vierailija
30/30 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttaista, että nyt saamma lukea, että joku on huolissaan tyttärestään, kun hän ei ole löytänyt miestä. -  Lun toisinaan saa lukea siitä, kuinka äidit ovat huolissaan, kuinka heidän parikymppinen tyttärensä on  alkanut seurustelemaan miehen kanssa. - Mikä kamalinta miehen, joka on tytärtä vanhempi.  - en edes uskalla ajatella, mitä omat vanhpani mahtavat ajatella minusta kun 30+ vuotiaana en ole löytänyt itselleni elämän -kumppania. - Kai he puuhavaat selkäni takana minulle jo edunvalvojaa.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi