Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään tyttäreni jäävä vanhaksi piiaksi

Vierailija
14.06.2016 |

Ikää 24 vuotta ja seurustellut viimeksi joskus teininä, silloinkin todella lyhyen aikaa. Sen jälkeen ei ole koskaan tuonut yhtäkään poikaa näytille. :(

Hän on oikein nätti ja ihana mutta hirveän ujo. Hänellä ei ole kuin naispuolisia ystäviä ja työskentelee naisvaltaisella alalla.. Pelkään hirveästi että hänenlainen nainen jää ikuisesti vanhaksi piiaksi! Olen koittanut kannustaa häntä aloittamaan jotain kivoja harrastuksia missä voisi tavata miehiä, mutta ei.. Tyttö raukka. :(

Onko kellään mitään ideoita hänen tilanteen parantamiseksi?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On: ole hiljaa ja anna toisten elää niinkuin elävät.

Vierailija
2/30 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako hän itse miestä? Ja 24-v on nuori, vielä on vuosia aikaa löytää oikea mies ja saada lapsia jos niin itse haluaa.

Ehkä sinun ei kannata kovin kovasti "rohkaista" se saattaa tuntua painostukselat tai sen osoitukselta että hänessä on mielestäsi jotain vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha voisit olla oma äitini :D Luulee, että olen ihan kokematon miesten kanssa ja yhtäkään en ole tuonut näytille. En vaan halua! En ole niin läheinen äitini kanssa :)

Vierailija
4/30 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystävälläni on tytär, joka oli jäämässä vanhaksipiiaksi. Nyt tällä tyttärellä on kolme lasta kolmelle eri isälle. Yhdenkään kanssa ei ole asunut yhdessä.

Perheellä menee kuitenkin hyvin, kumman ottaisit?

Vierailija
5/30 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään arvo laske vaikkei puolisoa ole. Ja kyseessä on 24-vuotias nuori nainen jonka kannattaakin pysytellä sinkkuna, nauttia vapaudestaan, tehdä mielenkiintoista työtä, tavata ihmisiä, reissata ja muuttaa vaikka ulkomaille.

Vierailija
6/30 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai kulje joka sekunti tyttäresi kannoilla, mistä sinä tiedät tapaileeko miehiä tai seurusteleeko vakavastikin jonkun kanssa?

Vaikka jostain kumman syystä sinulle ei olisi näytille tuonutkaan ;)

Vierailija
7/30 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä äiti hyvä käytä noin vastenmielistä ilmaisua kuin vanhapiika. Sen käyttö kertoo sinusta jotain tosi tunkkaista. Älä vaan opeta tyttärellesi tuollaista ajatusta, siis ihan selvästi nainen on sinusta jotenkin huonompi kuin mies ja nainen saa mielestäsi arvon vasta vaimona. Ei hyvä. 

Vierailija
8/30 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha voisit olla oma äitini :D Luulee, että olen ihan kokematon miesten kanssa ja yhtäkään en ole tuonut näytille. En vaan halua! En ole niin läheinen äitini kanssa :)

Eli sinulla ei ole ollut yhtäkään poikaystävää. Aika vinhasti tuossa vanhapiikuuteen olet menossa.

Vierailija
9/30 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on jo tyttöystävä.

Vierailija
10/30 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbo?

Vierailija
11/30 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä harrastuksia ne oikein on, joissa tapaa miehiä ja vielä niin, että saa parisuhteen? Jos on vanhapiikautuvaa sorttia, niin ei siinä auta, vaikka olisi jatkuvasti miesvoittoisessa seurassa.

Vierailija
12/30 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tytär on onnellinen sinkkuna, tai sitten naisiinpäin. Mitä ihmettä se sinulle kuuluu, mikä sä oot aikuista tytärtäs vahtimaan :DDD onneks tää on trolli.

Vierailija
13/30 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No me olemme hyvin läheisiä tyttäreni kanssa ja olemme keskustelleet asiastakin.

AP

Vierailija
14/30 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
15/30 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini toivoi ja oli varma että jään loppuiäkseni vanhaksipiiaksi ja olen neitsyt kuolemaani asti.

Eipä hän mitään mistään koskaan tiennyt, ei tullut mieleenkään kertoa kenestäkään mitään tai viedä näytille.

Shokki oli kova kun hän luuli jo onnistuneensa ja 30-vuotiaana mennä pamautin naimisiin ykskaks yllättäen.

Oli siinä nielemistä kun ei toteutunutkaan unelma loppuelämästä vanhapiikatytärtä alistaen ja käskyttäen.

Vierailija
16/30 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No me olemme hyvin läheisiä tyttäreni kanssa ja olemme keskustelleet asiastakin.

AP

Keksustelleet mitä? Että hän on ujo ja tekemisissä vain naisten kanssa ja nyt on iso uhka vanhaksipiiaksi jäämisestä ja sinäkin sitä oikein pelkäät?

Vierailija
17/30 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu? Ei kaikki halua mitään perhe-elämää, onneksi.

Vierailija
18/30 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin nykyajan naiset miehiä tarvitsee? Jos tyttäresi haluaa elää yksinään niin anna hänen elää.

Vierailija
19/30 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Keksustelleet mitä? Että hän on ujo ja tekemisissä vain naisten kanssa ja nyt on iso uhka vanhaksipiiaksi jäämisestä ja sinäkin sitä oikein pelkäät?

Olen kysellyt häneltä onko mitään kivoja miehiä hänen elämässä ja koittanut neuvoa olemaan vähän rohkeampi miesten suhteen.

AP

Vierailija
20/30 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miks hitossa sä tyttärelles miehiä yrität tuputtaa? Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Ootpas ikävä äiti :(