Lue keskustelun säännöt.
Mistä olette saaneet päähänne että olisin kertonut missä asun
27.06.2026 |
Tai nimeni
Tai mistä olette saaneet päähänne että olisin laitoksessa tai että mulla olisi edunvalvoja yms
Nyt tarvis jotakin perusteluja keneltä olette tommosta kuulleet
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Kommentit (2)
Juu en mistään.....terveisin mt mätisäkki Koivukylässä. 🤭
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mene nyt jo vi**uun täältä länkyttämästä tätä turhanpäiväistä paskaa, joka ei kiinnosta enää ketään.