Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällä hetkellä olemassa töitä joihin pääsee "kuka tahansa"?

Vierailija
14.06.2016 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti.

Vierailija
2/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennuksena: "kuka tahansa", jolla tietyt perusedellytykset täyttyy. Ei varmaan 50-luvullakaan puoliamputoitu rampa kelvannut ojaa kaivamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastohommiin

Vierailija
4/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotain kausihommia/kesätöitä voi tehdä melkein kuka tahansa. Esim. mansikoiden poiminta, ruohon leikkuu.

Vierailija
5/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varastohommiin

Jos on fyysisesti kohtuukuntoinen nuori mies, jolla trukkikortti...

Vierailija
6/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puhelinmyynti on varmaan ainoa jos ei ole kuuro/mykkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikanpoimintaankaan ei nykyään pääse helpolla. Ottavat mieluummin venäläisiä aikuisia kuin suomalaisia nuoria. 

Vierailija
8/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyynti.

En päässyt. Perusteluna oon liian kiltin oloinen. Mikä on totta joo. Huono olisin ollut väkipakolla myymään.

Eli voinko nyt siis todeta että oon niin paska, etten pääse mihinkään töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mansikanpoimintaankaan ei nykyään pääse helpolla. Ottavat mieluummin venäläisiä aikuisia kuin suomalaisia nuoria. 

Ihanko totta? Mä olen kyllä kuullut, että suomalaisia nuoria ei saa enää töihin mansikkatiloille.

Vierailija
10/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mansikanpoimintaankaan ei nykyään pääse helpolla. Ottavat mieluummin venäläisiä aikuisia kuin suomalaisia nuoria. 

Ihanko totta? Mä olen kyllä kuullut, että suomalaisia nuoria ei saa enää töihin mansikkatiloille.

Ainakaan minulla ei ollut mitään asiaa, kun keväällä nyt hain kesätyöpaikkaa sekä mansikkakojulta että keräämään mansikoita. Varmaan olen liian vaha, 23v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postiin pääsin v.2007 ainakin " kenä tahansa". Eli olin lähes työkokemukseton dropout valtiotieteilijä 27v.

Sinnekin tosin ottavat mieluiten akateemisia opiskelijoita tai mamuja.

Vierailija
12/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous??

Vierailija
14/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postiin pääsin v.2007 ainakin " kenä tahansa". Eli olin lähes työkokemukseton dropout valtiotieteilijä 27v.

Sinnekin tosin ottavat mieluiten akateemisia opiskelijoita tai mamuja.

Tosta on aikaa melkein 10 vuotta, välissä paha talouskriisi ja nykyisin ei ainakaan jakajiksi näy pääsevän kuin maahanmuuttajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla ainakin paljon töitä tarjolla, kaikkiin paikkoihin ei tarvita alan koulutusta, meillä ainakin yksi kouluttautumaton töissä. Se on sitten eri asia kuinka pitkään sitä työtä jaksaa tehdä, ei ole kaikkien juttu, palkka ei luonnollisesti parhaasta päästä ja tietynlainen asenne tarvitaan.

Vierailija
16/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hain mansikanpoimintaan enkä saanut paikkaa t. suomalainen nuori aikuinen

Vierailija
17/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mansikanpoimintaankaan ei nykyään pääse helpolla. Ottavat mieluummin venäläisiä aikuisia kuin suomalaisia nuoria. 

Juu meidän thaikkusiivoojat on aina mansikkamaalla kesällä.

Vierailija
18/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Postiin pääsin v.2007 ainakin " kenä tahansa". Eli olin lähes työkokemukseton dropout valtiotieteilijä 27v.

Sinnekin tosin ottavat mieluiten akateemisia opiskelijoita tai mamuja.

Tosta on aikaa melkein 10 vuotta, välissä paha talouskriisi ja nykyisin ei ainakaan jakajiksi näy pääsevän kuin maahanmuuttajat.

Pääsin viime vuonna töihin suurehkon kaupungin postikeskukseen. Olen 25-vuotias kouluttamaton ja työkokemukseton (siis tätä työtä ennen) ja haastatteluissa epäonnistuva naishenkilö. Mainittakoon, että pari viikkoa ennen tätä työtä kävin Mäkin haastattelussa jonne en päässyt.

Vierailija
19/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoamaan ei ainakaan pääse. T. useaan otteeseen siivoustöihin hakenut nuori nainen. Olen ollut tuolloin vielä yliopisto-opiskelija. 

Vierailija
20/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla on töitä, joihin pääsee ilman koulutusta eikä tarvita ruotsin kielen taitoakaan. Palkka siihen nähden hyvä, n. 2000e jää kuukaudessa käteen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi