Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Epävakainen vs. epävakaa
14.06.2016 |
Miksi sää on epävakainen eikä epävakaa? Eikös nuo samaa merkitse?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Jaa että eri meteorologilla voi olla eri sanavalinnat? On se niin yllättävää.
Ei, vaan että miksi vain säästä puhuttaessa kuulee käytettävän sanaa epävakainen, ei esim. persoonallisuushäiriöstä tai rakennustelineestä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että eri meteorologilla voi olla eri sanavalinnat? On se niin yllättävää.
Ei, vaan että miksi vain säästä puhuttaessa kuulee käytettävän sanaa epävakainen, ei esim. persoonallisuushäiriöstä tai rakennustelineestä.
Ja miksi sää ei ole koskaan epävakaa.
Alue: Aihe vapaa
Jaa että eri meteorologilla voi olla eri sanavalinnat? On se niin yllättävää.