Kakkumestarin sivut sai uuden otsikon
Nykyään ne on Millan elämää leivonnan ja muun parissa :)
Aivan ihana taustakuva, suloinen kissa.
Ei puhuta enää tilauskakuista, toiminta taisi jo loppua :)
Siellä lukee että "Teen kakkuja harrastuksena. Voin tehdä kakkuja myös muille."
Firmamaisuus on selvästi vähentynyt, ehkä kakut saa enää vain käteismaksulla ovelta... Ettei jää jälkiä verottajalle :)
Kommentit (46)
Kun tekee kakkuja, tekee niitä ilman käsineitä, hiukset auki, ilman essua ja käy välissä tupakalla eikä pese käsiään välillä eikä ennen kuin alkaa tehdä kakkuja. Kissat hyppivät keittiön pöydillä ja jopa kävelevät kakkupohjien päällä jotka jäähtymässä pöydällä. Kissojen ruoka-astiat pestään samaan aikaan muiden astioiden ja kakuntekovälineiden kanssa samassa astianpesukoneessa. Tämä on täysin totta!
Vierailija kirjoitti:
Kun tekee kakkuja, tekee niitä ilman käsineitä, hiukset auki, ilman essua ja käy välissä tupakalla eikä pese käsiään välillä eikä ennen kuin alkaa tehdä kakkuja. Kissat hyppivät keittiön pöydillä ja jopa kävelevät kakkupohjien päällä jotka jäähtymässä pöydällä. Kissojen ruoka-astiat pestään samaan aikaan muiden astioiden ja kakuntekovälineiden kanssa samassa astianpesukoneessa. Tämä on täysin totta!
Hyi helvetti!
Vierailija kirjoitti:
Kun tekee kakkuja, tekee niitä ilman käsineitä, hiukset auki, ilman essua ja käy välissä tupakalla eikä pese käsiään välillä eikä ennen kuin alkaa tehdä kakkuja. Kissat hyppivät keittiön pöydillä ja jopa kävelevät kakkupohjien päällä jotka jäähtymässä pöydällä. Kissojen ruoka-astiat pestään samaan aikaan muiden astioiden ja kakuntekovälineiden kanssa samassa astianpesukoneessa. Tämä on täysin totta!
Oikeesti? Sairas ihminen ja tupakoi. Yök.
Mitäköhän kakkuleipurille nykyään kuuluu?
Sama juttu, oharit 10.6.2017 syntymäpäiville...kun yritin kontaktoida, mut blokattiin ja palautteet poistettiin facen seinältä... älkää nyt hyvät ihmiset haksahtako tähän... :(