Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kakkumestarin sivut sai uuden otsikon

Vierailija
14.06.2016 |

Nykyään ne on Millan elämää leivonnan ja muun parissa :)
Aivan ihana taustakuva, suloinen kissa.
Ei puhuta enää tilauskakuista, toiminta taisi jo loppua :)
Siellä lukee että "Teen kakkuja harrastuksena. Voin tehdä kakkuja myös muille."

Firmamaisuus on selvästi vähentynyt, ehkä kakut saa enää vain käteismaksulla ovelta... Ettei jää jälkiä verottajalle :)

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuosta terveystarkastajan tekstistä jotain screenshottia olemassa? Kuulostaa vaan jotenkin niin uskomattomalta, että noinkin virallinen taho kirjoittaisi facebookissa seinälle eikä yksityisviestinä?

http://aijaa.com/YkHo2y

En ymmärrä miksi kuulostaa uskomattomalta. Kaikki on nykyään somessa, niin yksityiset kuin virallusetkin toimijat. Tuossa viestissäkin vain pyydetään yhteydenottoa.

Ohhoh, no nyt on pakko uskoa! Ihmettelen kyllä edelleenkin, miksi eivät vaan laittaneet Millalle yksityisviestiä. 

Olettaisin, että eivät halunneet enempää yhteydenottoja samasta asiasta. Nyt kaikki tietävät, että homma on heidän osaltaan hoidossa.

Vierailija
22/46 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettivat varmaan nopeinta tavoitettavuutta sivun kautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän hän on virallisesti yrittäjä on Y-tunnus. Ilmeisesti verottaja oli hereillä kuin myös elintarvikeviranomainenkin, tosin moni auttoi näitä tahoja.

Oikeasti tilanne on se, ettei enää harrasta vaan tekee työkseen.

https://www.vero.fi/fi-FI/Yritys_ja_yhteisoasiakkaat/Liikkeen_ja_ammati…

Tässä tapauksessa on toimittu takaperoisesti, yrittäjä oli sitä mieltä ettei hän tarvitse mitään lupia eikä mene verojakaan. 

Elintarvikehuoneistoksi ilmoittaminenkin olisi pitänyt tehdä ennen toiminnan aloittamista.

Yrittäjä osasi mielestään itse hoitaa asiansa ja Leivotaan foorumilla ei pitänyt siitä kun alan ammattilaiset häntä ohjeistivat toimimaan oikein. Melkoinen soppa.

Mikä se y-tunnus on? Ei löydy mistään.

Vierailija
24/46 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekstiä oli kirjoittanut siskolleen? Tämä juttuhan menee koko ajan sekavammaksi ja sekavammaksi.

Vierailija
25/46 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerjää myös rahaa S-Pankin sivuilla, näkyy siinä ketjussa missä oli kesäsponssin voittaja, niin joku kyseli että mikä on tytön tilinumero niin kakkuleipuri oli heti ilmoittautumassa paikalla...

Vierailija
26/46 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/46 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuosta terveystarkastajan tekstistä jotain screenshottia olemassa? Kuulostaa vaan jotenkin niin uskomattomalta, että noinkin virallinen taho kirjoittaisi facebookissa seinälle eikä yksityisviestinä?

http://aijaa.com/YkHo2y

En ymmärrä miksi kuulostaa uskomattomalta. Kaikki on nykyään somessa, niin yksityiset kuin virallusetkin toimijat. Tuossa viestissäkin vain pyydetään yhteydenottoa.

Koska tuo viesti oikein on lähetetty? Kun siinä toivotellaan hyvää alkukesää.

Vierailija
28/46 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuosta terveystarkastajan tekstistä jotain screenshottia olemassa? Kuulostaa vaan jotenkin niin uskomattomalta, että noinkin virallinen taho kirjoittaisi facebookissa seinälle eikä yksityisviestinä?

http://aijaa.com/YkHo2y

En ymmärrä miksi kuulostaa uskomattomalta. Kaikki on nykyään somessa, niin yksityiset kuin virallusetkin toimijat. Tuossa viestissäkin vain pyydetään yhteydenottoa.

Koska tuo viesti oikein on lähetetty? Kun siinä toivotellaan hyvää alkukesää.

Kaksplussalta palauttelin muistiin, että 10.6.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/46 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerjää myös rahaa S-Pankin sivuilla, näkyy siinä ketjussa missä oli kesäsponssin voittaja, niin joku kyseli että mikä on tytön tilinumero niin kakkuleipuri oli heti ilmoittautumassa paikalla...

Toi oli kyllä niin... huhhuh. En kehtais ottaa köyhiltä opiskelijoilta, jos just olisin saanut tonnin.

Vierailija
30/46 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerjää myös rahaa S-Pankin sivuilla, näkyy siinä ketjussa missä oli kesäsponssin voittaja, niin joku kyseli että mikä on tytön tilinumero niin kakkuleipuri oli heti ilmoittautumassa paikalla...

Ja tuokin ketju poistettiin täältä jotta ei totuus tulisi ilmi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/46 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostin hattua omatoimiselle tytölle siihen asti että tilaus jäi saamatta...

Facebookista, koska Millan sivuille kirjoitettu viesti poistettiin...

Reklamaatio!

Omalla tavallaan aika ikävää tehdä tämä tätä kautta, mutta hyvä on ihmisten myös tietää miten saattaa käydä jos tuolta tilaa kakkua.

Frendillä oli siis juhlat lauantaina, jonne hän oli tilannut todella hyvissä ajoin kakun. Yksityiskohdista oli myös soiteltu toistamiseen ja kaikki oli hyvin siihen asti että alettiin ottaa yhteyttä hakuajasta ja osoitteesta. Siihen loppu vastailut. Kokeilimme ottaa yhteyttä ns. uuden tilauksen varjolla toisen profiilin kautta ja näihin viesteihin kakuntekijä kyllä vastasi, joten oli selvää että hän vältteli vain kaveriani. Lisäksi hän myös poisti kaverini reklamaation jonka hän jätti sivuille.

Kiitos tämän oli puoli vuorokautta aikaa hankkia uusi kakku. Saahan valmiskakkuja toki ihan kaupastakin, mutta monikerroksisia fantasiakakkuja ei taida olla edes prisman valikoimassa.

Ihan kiva idea että neiti työllistää itse itsensä, mutta näin sitä hommaa ei hoideta. Ajatella jos joku tilaa vaikka juhliin joissa ei ole muuta tarjottavaa kuin kakku niin siellä sitten nuollaan kirjaimellisesti näppejä kun jää tilaus saamatta. Epäilen suuresti, että tämä on ensimmäinen tapaus, joten siksi varoitus jos tuolta tilaa. Kannattaa varautua plan b:llä.

@Millantilauskakutjaleivonnaiset

Vierailija
32/46 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi muija on täys kusettaja. Tilattiin kakku hyvissä ajoin vaimoni 30 vuotis juhliin. Juhlapäivä kun koitti niin tämä leipuri ei vastaa puheluihin eikä faceviesteihin ja niin kesti monta päivää ja kun vaimoni laittoi palautetta sivulle niin hän poisti kaikki negatiiviset palautteet ja laittoi vaimoni estoon. Vaimoni ystävä teki testin samaan aikaan kun hän ei vastannut vaimolleni niin ystävä tilasi muka kakun ja hän vastasi heti. Nyt hän valehtelee ja käyttäytyy ylimielisesti ja koko ajan piiloutuu sairautensa taakse ja vetoaa siihen.... vaikka se ei ole ollut esteenä tilauksemme suorittamiseen ja tutkittuani asiaa on käynyt ilmi että kuuluu yleisesti hänen tyylinsä tämä toiminta. Suosittelen että ette kauheasti laske hänen varaan kakun tilausta ettette koe samanlaista pettymystä kuin meidän juhlat koki ilman kakkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/46 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facen Helsingin puskaradiossa ainakin postailee kakkujaan tiukalla tahdilla.

Vierailija
34/46 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö S-pankki antanut kesäsponssipalkinnon myös tälle kakkutyypille ja hänen äidilleen, siis ihan oikeiden voittajien lisäksi? Kun asiasta nousi joku "somekohu".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/46 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna pitäisi kakku saada eikä vastaa viesteihin.

Vierailija
36/46 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on meininki ? Milla on vissiin muuttanut omaan kotiinsa ?

Vierailija
37/46 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hygienia on hyvää...

Vierailija
38/46 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi puhua asioista joista ei mitään tiedä. Kateellisten panettelua.

Vierailija
39/46 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OHARIT !!!

Miten en löytänyt etukäteen näitä viestejä että on Millan tilauskakut tehnyt aiemminkin ohareita.

Minulle jäi tunti aikaa etsiä kaupoista voileipäkakuille korvaavia tuotteita.

Kävin jopa Millan ovella , koirat haukkuivat sisällä mutta kukaan ei avannut eikä vastannut puhelimeen , hetken päästä puhelin oli varattu mutta ei tietenkään soittoa takaisinpäin.

Koiria tosiaan sisällä mutta onneksi tupakointi hoituu näköjään terassilla rampin vieressä.

Eli kokemukset nyt kesäkuulta 2017 millan tilauskakut on huonot

Vierailija
40/46 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna lapsen rippijuhlat, piti hakea kakku vajaan tunnin päästä. Lukee viestit mutta ei vastaa.

Ei muuta kun Prismaan, kiitos tyhjästä! Älkää ihmeessä tilatko tuolta yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän