Onnellisen parisuhteen salaisuus on se
Että naisella on hyvät tissit, eikä nainen nalkuta kun mies on kiinnostunut niistä, eikä naisesta.
Sinkkumies
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Että naisella on hyvät tissit, eikä nainen nalkuta kun mies on kiinnostunut niistä, eikä naisesta.
Sinkkumies
Jos tuo on käsityksesi hyvästä parisuhteesta, en yhtään ihmettele, että olet sinkku.
Nukke täyttänee nuo kriteerit erittäin hyvin. Aika matalalle on sinkkumies riman laittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Jos tuo on käsityksesi hyvästä parisuhteesta, en yhtään ihmettele, että olet sinkku.
Enkä minä ihmettele miksi sinä olet idiootti.
Sinkkumies
Ne jotka osaa .. ne osaa mitä vaan .. ne jotka ei .. ne alkaa .. ihmettelemään ..
Sinkkumies
Ja taas sitä kokee myötähäpeää muiden sinkkumiesten puolesta. - Toisaalta jos et mitään muuta naiselta parisuhteessa odota kuin, että hänellä on hyvät tissit ja ettei hän nalkuta, niin ehkä kaikkein vaivattomammin saat enemmän kuin vain toivomasi hankkimalla itsellesi nuken.
Vierailija kirjoitti:
Nukke täyttänee nuo kriteerit erittäin hyvin. Aika matalalle on sinkkumies riman laittanut.
Enemmänkin rinnan korkeudelle.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Onko nimesi Make?
En ole poikaystäväsi, vaan
Sinkkumies
Naiset ovat uskotelleet, että niiden luonne ratkaisee.. no eihän se mitään ratkaise, vaan kuten todellisessa luonnonvalinnassa baarissakin näemme, niin niiden viehättävien naisten ympärillä ne miehet pörräävät. Niiden joiden kanssa haluavat lisääntyä. No jatkakaa itsellenne valehtelua, jos tahdotte, tai jos minun vihaamiseni helpottaa totuuden kieltämisessä ..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sinkkumies
Aivan uskomattoman hyvä comeback Sinkkumies, ihan pokaalin arvoinen suoritus! Henkeäsalpaavaa suorastaan, bravo!
- Ei edellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sinkkumies
Aivan uskomattoman hyvä comeback Sinkkumies, ihan pokaalin arvoinen suoritus! Henkeäsalpaavaa suorastaan, bravo!
- Ei edellinen
Kiitos, kiitos .. voitte jo istuutua alamaiset. Uutta settiä pukkaa, joten aploditkin voitte jo lopettaa..
Sinkkumies
Onpas väki harvinaisen tyhmää kun ei vitsejä tajua, toisaalta mitä odotin oon myötätuntoa hakevien säälittävien miesnaisten sivulla...
Meillä miehillä on myös sanonta jota naiset eivät ymmärrä. Toinen nainen voitti rinnan mitalla.. hehheh ..
Sinkkumies
Ja sinkkumies hävisi pituudessa. Heh heh..
Haha! Minä jo odotin jotain syvällisempää, mutta hyvät naurut sain. Eipä tällainen isotissinen blondi kovin syvällisiä olis ymmärtänytkään.
-Sinkkunainen
Vierailija kirjoitti:
. Aika matalalle on sinkkumies riman laittanut.
Tästä harhasta juuri puhun. Miten sinä luulet olevasi parempi, kuin naapurin Pirkko, jolla vain sattuu olemaan paremmat tissit?
Onko naapurin Pirkko jotenkin huono?
Itsellenne te voitte uskotella mitä te tahdotte, mutta ei älykäs mies tuollaista usko.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ja sinkkumies hävisi pituudessa. Heh heh..
Ei aukee.. kerro nyt edes kenelle, jos aiot dissata.
Sinkkumies
Kyllä se on paksu lompakko ja mahtava meisseli.
Eiku se ettei käy av-palstoilla 😉