Onko miehillä romanttisia haaveita naisista?
Vain onko se aina enimmäkseen halua riisua nainen ja panna sitä?
Kommentit (42)
Niin, miehet ovat kyllä yksilöitä. En käsitä miksi naiset eivät käsitä sitä. Ehkä naiset eivät ole yksilöitä?
Mitä tarkoitat romantiikalla? En oikein ymmärrä käsitettä. Oikeasti. Mitä se meinaa? Mitä siihen sisältyy?
Ne sanoo, että niillä on ja ne esittää olevansa sielultaan pehmeitä ja kauniita, mutta todellisuudessa ne ei ole.
Ne pitää sen teatterin saadakseen pillua.
Poikkeuksia toki aina on, mutta miesten sisäinen maailma on keskimäärin hyvin kylmä, julma ja ruma.
N23
Tietysti miehillä on romanttisia haaveita naisista. Suurimmat romantikot omassa kaveripiirissäni ovat miehiä. Naisten suhtautuminen parisuhteisiin tuntuu olevan enemmän "business like".
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat romantiikalla? En oikein ymmärrä käsitettä. Oikeasti. Mitä se meinaa? Mitä siihen sisältyy?
No tiedäthän, hevosajeluja, illallisia ravintolassa, trooppisia aurinkorantoja. Miehen maksamana, tietenkin. Se on suuri osa romantiikkaa.
Haluaa viettää aikaa yhdessä ja unelmoi siitä. Järjestää kivaa ja pientä. Seksifantasiat keskittyvät yhteen naiseen. Ei voi muuta ajatellakaan. Jne.
Vierailija kirjoitti:
ei
joo miehillä ei ole pojilla saattaa vielä olla.
Pitäisiköhän teidän mennä Ylilaudalle keskustelemaan parisuhteista kun käsityksenne niistä ovat kuin 16-vuotiailla naisia vihaavilla neitsytpojilla? Oikein hävettää lukea tällaista paskaa.
Itse kysymykseen; tottakai miehillä on romanttisia haaveita naisista, samalla tavalla kuin naisilla on miehistä. Ei tietenkään kaikilla koska kumpikaan sukupuoli ei ole sukupuolikromosomiensa määrittämä homogeeninen ryhmä. Mun mies on oikea romantikko, onneksi myös minä olen. Kyseessä ei ole mikään pillun hinkuminen koska mies kuvitteli olevansa aseksuaali siihen asti, kunnes rakastui minuun.
Minun mieheni ainakin nauttii siitä, kun huomioin häntä pienillä romanttisilla eleillä. Vien aamupalan vuoteeseen, kehun hänen ulkonäköään, hommaan liput elokuvateatteriin, jos siellä on menossa häntä kiinnostava elokuva. Läheisyyttäkin mies haluaa enemmän kuin minä. Hän haluaa halailla ja nukkua sylikkäin ilman seksiin liittyviä taka-ajatuksia. Minä puolestani innostun halailusta ja pussailusta helposti seksuaalisesti, ja välillä hän saattaa vähän loukkaantuakin tästä. Olettaisin, että hänellä siis on myös romanttisia ajatuksia ja haaveita.
yleensä naiset tyrmäävät romanttiset haaveet nitinällään. Esim ei tulla pussikaljalle puistoon tai katsomaan täysikuuta, koska facebook on tärkeämpi jne. tämä siis parisuhteessa.
Onko naisilla vain prinsessaharhoja, vai osaako nainen elää joskus myös ihan normaalia elämää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat romantiikalla? En oikein ymmärrä käsitettä. Oikeasti. Mitä se meinaa? Mitä siihen sisältyy?
No tiedäthän, hevosajeluja, illallisia ravintolassa, trooppisia aurinkorantoja. Miehen maksamana, tietenkin. Se on suuri osa romantiikkaa.
Sen suurempaa romantiikkaa ei naiselle maailmasta löydy, kuin avoin , loputon loisiminen miehen lompakolla.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa viettää aikaa yhdessä ja unelmoi siitä. Järjestää kivaa ja pientä. Seksifantasiat keskittyvät yhteen naiseen. Ei voi muuta ajatellakaan. Jne.
Joskus haaveilen, että tekisin jonkun naisen kanssa jotain outoa ja hurjaa/täysin tyhmää, ja se olisi tosi hauskaa. Tehtäisiin pitkä vaellus, joka kestää viikkoja, kiivettäisiin yhdessä puuhun ja juotaisiin siellä kaljaa (ei liikaa, ettei pudota), rakennettaisiin tandempolkuauto jne.
En tosin ole koskaan ihastunut kehenkään (jokainen tapaamani on tuntunut liian tylsältä tai liian rauhattomalta ja epävakaalta, eikä tunteita vaan ole ollut) ja mielikuvissani on joku kuvitteellinen nainen.
Tämän kirjoitettuani musta alkoi äkkiä tuntua siltä, etten oikeasti tainnut ikinä kasvaa aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat romantiikalla? En oikein ymmärrä käsitettä. Oikeasti. Mitä se meinaa? Mitä siihen sisältyy?
No tiedäthän, hevosajeluja, illallisia ravintolassa, trooppisia aurinkorantoja. Miehen maksamana, tietenkin. Se on suuri osa romantiikkaa.
Miksi et ole töissä?
Miksi ap ajattelet että kaikilla naisilla olisi romanttisia ajatuksia miehistä? Entäs jos nainen haluaa panna miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Haluaa viettää aikaa yhdessä ja unelmoi siitä. Järjestää kivaa ja pientä. Seksifantasiat keskittyvät yhteen naiseen. Ei voi muuta ajatellakaan. Jne.
No siis juuri noita ei miehillä ole. Jos nainen jotain haluaa miehen kanssa yhdessä tehdä se on itse ehdotettava joka ikinen kerta ja silloinkin vastaus on katellaan.., harkitaan.., ja aina lopputulos on se sama, että mitään muuta ei yhdessä voida tehdä kuin panna suunnilleen tunnin varoitusajalla. Tai siis pantaisiin jos se olisi miehestä kiinni, itse en ala pelkäksi laukaisualustaksi kenellekään.
Riisua ja panna.