Onko miehillä romanttisia haaveita naisista?
Vain onko se aina enimmäkseen halua riisua nainen ja panna sitä?
Kommentit (42)
Vastoin muiden kommentteja, itse olen parantumaton romantikko, kiitos mukavien naisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa viettää aikaa yhdessä ja unelmoi siitä. Järjestää kivaa ja pientä. Seksifantasiat keskittyvät yhteen naiseen. Ei voi muuta ajatellakaan. Jne.
No siis juuri noita ei miehillä ole. Jos nainen jotain haluaa miehen kanssa yhdessä tehdä se on itse ehdotettava joka ikinen kerta ja silloinkin vastaus on katellaan.., harkitaan.., ja aina lopputulos on se sama, että mitään muuta ei yhdessä voida tehdä kuin panna suunnilleen tunnin varoitusajalla. Tai siis pantaisiin jos se olisi miehestä kiinni, itse en ala pelkäksi laukaisualustaksi kenellekään.
Jos mies rakastaa naista tilanne ei ole tuollainen.
Näin toiselle kierrokselle joutuneena haluaisin tällä kertaa löytää naisen jonka kanssa voi tuntea voimakasta yhteenkuuluvuutta ja jonka kanssa arki ei olisi jatkuvaa taistelua. Lasketaanko se romanttiseksi haaveiluksi?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän teidän mennä Ylilaudalle keskustelemaan parisuhteista kun käsityksenne niistä ovat kuin 16-vuotiailla naisia vihaavilla neitsytpojilla? Oikein hävettää lukea tällaista paskaa.
Itse kysymykseen; tottakai miehillä on romanttisia haaveita naisista, samalla tavalla kuin naisilla on miehistä. Ei tietenkään kaikilla koska kumpikaan sukupuoli ei ole sukupuolikromosomiensa määrittämä homogeeninen ryhmä. Mun mies on oikea romantikko, onneksi myös minä olen. Kyseessä ei ole mikään pillun hinkuminen koska mies kuvitteli olevansa aseksuaali siihen asti, kunnes rakastui minuun.
Ei helvetti, menit todella vanhanaikaiseen. =D
En uskonut että tuo toimii enää kehenkään, mutta ei varmaan pitäisi aliarvioida prinsessaunelmien voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti miehillä on romanttisia haaveita naisista. Suurimmat romantikot omassa kaveripiirissäni ovat miehiä. Naisten suhtautuminen parisuhteisiin tuntuu olevan enemmän "business like".
Business like😂 olipa taas niiiin hieno termi että! :D
Ja aloittajalle: vitun idiootti. Oikeasti kuka on niin tyhmä, että ajattelee tällaisia mies vs. nainen-juttuja? EIKÖHÄN TÄSSÄ OLLA IHMISIÄ, LUULISIN. Ymmärtäisin joltain 5-vuotiaalta tällaisten miettimisen tosissaan.
Jep.
Mutta vain harvoista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti miehillä on romanttisia haaveita naisista. Suurimmat romantikot omassa kaveripiirissäni ovat miehiä. Naisten suhtautuminen parisuhteisiin tuntuu olevan enemmän "business like".
Olen havainnoinut samansuuntaista. Nainen saattaa vaan ykskaks tehdä päätöksen ja erota riippumatta siitä millainen vuosien kärsimys siitä lapsille ja miehelle tulee. Ihan kuin suurten yritysten irtisanomisissa...kvartaalin tavoitteet eivät nyt aivan täyttyneet...tulos tai ulos.
- nro 24
On toki, mutta miehen käsitys romanttisesta ei aina ole sama kuin naisen käsitys.
Vierailija kirjoitti:
Vain onko se aina enimmäkseen halua riisua nainen ja panna sitä?
Nimenomaan näin. Ei miehillä ole romanttisia tunteita niinkuin naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa viettää aikaa yhdessä ja unelmoi siitä. Järjestää kivaa ja pientä. Seksifantasiat keskittyvät yhteen naiseen. Ei voi muuta ajatellakaan. Jne.
Joskus haaveilen, että tekisin jonkun naisen kanssa jotain outoa ja hurjaa/täysin tyhmää, ja se olisi tosi hauskaa. Tehtäisiin pitkä vaellus, joka kestää viikkoja, kiivettäisiin yhdessä puuhun ja juotaisiin siellä kaljaa (ei liikaa, ettei pudota), rakennettaisiin tandempolkuauto jne.
En tosin ole koskaan ihastunut kehenkään (jokainen tapaamani on tuntunut liian tylsältä tai liian rauhattomalta ja epävakaalta, eikä tunteita vaan ole ollut) ja mielikuvissani on joku kuvitteellinen nainen.
Tämän kirjoitettuani musta alkoi äkkiä tuntua siltä, etten oikeasti tainnut ikinä kasvaa aikuiseksi.
Kuka sinä olet ja mistä mä löydän sut!
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni ainakin nauttii siitä, kun huomioin häntä pienillä romanttisilla eleillä. Vien aamupalan vuoteeseen, kehun hänen ulkonäköään, hommaan liput elokuvateatteriin, jos siellä on menossa häntä kiinnostava elokuva. Läheisyyttäkin mies haluaa enemmän kuin minä. Hän haluaa halailla ja nukkua sylikkäin ilman seksiin liittyviä taka-ajatuksia. Minä puolestani innostun halailusta ja pussailusta helposti seksuaalisesti, ja välillä hän saattaa vähän loukkaantuakin tästä. Olettaisin, että hänellä siis on myös romanttisia ajatuksia ja haaveita.
Mutta mies ei huomioi sinua romanttisilla eleillä?
Ite oon romantikko, mun avomies ei lainkaan (arjessa, silloin oli ihan romantikko lälly kun alettiin seurustella). Kaverini taas ei ole romantikko lainkaan ja hänen miesystävänsä taas on hempeilevä.
Ei tietenkään vain sukupuoli tee susta yhdenlaisen ryhmän edustajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa viettää aikaa yhdessä ja unelmoi siitä. Järjestää kivaa ja pientä. Seksifantasiat keskittyvät yhteen naiseen. Ei voi muuta ajatellakaan. Jne.
Joskus haaveilen, että tekisin jonkun naisen kanssa jotain outoa ja hurjaa/täysin tyhmää, ja se olisi tosi hauskaa. Tehtäisiin pitkä vaellus, joka kestää viikkoja, kiivettäisiin yhdessä puuhun ja juotaisiin siellä kaljaa (ei liikaa, ettei pudota), rakennettaisiin tandempolkuauto jne.
En tosin ole koskaan ihastunut kehenkään (jokainen tapaamani on tuntunut liian tylsältä tai liian rauhattomalta ja epävakaalta, eikä tunteita vaan ole ollut) ja mielikuvissani on joku kuvitteellinen nainen.
Tämän kirjoitettuani musta alkoi äkkiä tuntua siltä, etten oikeasti tainnut ikinä kasvaa aikuiseksi.
Kuka sinä olet ja mistä mä löydän sut!
On. Ei se pelkkä seksi ole kaikki kaikessa. Parasta on olla rakastunut ja viettää aikaa yhdessä. Se alkuaika varsinkin ihan parasta tutustuessa, kun ne tunteet on ihan voimakkaimpia.
Vierailija kirjoitti:
Niin, miehet ovat kyllä yksilöitä. En käsitä miksi naiset eivät käsitä sitä. Ehkä naiset eivät ole yksilöitä?
Ap kuitenkin ilmeisesti tarkoittaa hetero-miehiä. He haluavat vain riisua ja panna.
On olemassa myös romanttisia miehiä. Nykyaika on kuitenkin niin seksikeskeistä, että varmaan seksipuhe on sekoittanut sen romanttisenkin pään. Mutta uskon, että jos mies on taipuvainen romantiikkaan, hän turvallisessa parisuhteessa pystyy antautumaan romantiikan vietäväksi romanttisen naisensa kanssa. Silloin voi odottaa kaikkea ihanaa, lempeää ja kaunista.
Jos on joku sellainen nainen, joka aidosti kiinnostaa, niin tietysti on. Jos kyseessä on sellainen nainen, jonka kanssa ei kiinnosta mikään vakava, niin sitten se menee aika pitkälti siihen vaatteet veks haaveiluun.
Eli siis jos haluaa vakavan suhteen, on haaveet sen mukaiset, jos haluaa vain seksiä, niin haaveet on sen mukaiset. Simppeliä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa viettää aikaa yhdessä ja unelmoi siitä. Järjestää kivaa ja pientä. Seksifantasiat keskittyvät yhteen naiseen. Ei voi muuta ajatellakaan. Jne.
Aika hyvin laitettu.
Minulla on siis romanttisia ajatuksia. Ja vähän sitä seksiäkin, pitkää, hyväilyjä ja alasti lakanoiden välissä.
Olikos tuokin romanttinen ajatus?
Kokemukseni mukaan on, miehet ovat jopa romanttisempia kuin naiset. Jos romantiikalla ei tarkoiteta ainakaan pelkästään pinnallisia ruusun terälehti ym. -höpsötyksiä.