Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla olis huomenna tietokonetomografia ja kuukautisia ei ole ollut yli kuukauteen

Vierailija
14.06.2016 |

Voiko ne tehdä siellä mulle jonkun pikaraskaustestin, vai pitääkö mun itse? En jaksaisi millään lähteä prismaan ostaan raskaustestiä, kun mahdollisuus että olisin raskaana on todella pieni...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole harrastanut seksiä ilman ehkäisyä/tuo myöhästely on sinulle normia niin tuskin olet raskaana. Itse en viitsisi vaivautua testiä ostamaan.

Vierailija
2/7 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tt-tutkimuksen tekevillä röntgenhoitajilla ei ole mitään pikaraskaustestejä eikä labraakaan käytössään. Asiakkaan pitää itse tietää tullessaan, onko raskaana. Sitä kysytään kaikilta 12-50-vuotiailta naisilta ennen tutkimusta. Viet joltain toiselta tutkimusajan, jos omasi peruuntuu vain siksi, ettet selvittänyt mahdollista raskauttasi etukäteen, koska ey viitsinyt, ja aikaasi joudutaan siirtämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/7 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tt-tutkimuksen tekevillä röntgenhoitajilla ei ole mitään pikaraskaustestejä eikä labraakaan käytössään. Asiakkaan pitää itse tietää tullessaan, onko raskaana. Sitä kysytään kaikilta 12-50-vuotiailta naisilta ennen tutkimusta. Viet joltain toiselta tutkimusajan, jos omasi peruuntuu vain siksi, ettet selvittänyt mahdollista raskauttasi etukäteen, koska ey viitsinyt, ja aikaasi joudutaan siirtämään.

Olen menossa tutkimukseen kyllä, kysyin tässä just sitä, että mikä on käytäntö mahdollisten raskauksien kanssa. Ap

Vierailija
5/7 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökunta ei tee sinulle raskaustestiä. Ihan sama kuin menisit R-kioskille pohtimaan voitko ostaa kaljaa, kun et tiedä oletko raskaana ja olettaisi myyjän sinut testaavan ennen ostotapahtumaa. Ei näin tyhmiä ihmisiä voi olla olemassa, ei voi.

Vierailija
6/7 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos potilas on raskaana tai mahdollisesti raskaana, tutkimusta ei tehdä. Sellainen on käytäntö.

Vierailija
7/7 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pitää testi tehdä tietysti. Minulta joskus peruuntui röntgen, kun en ollut varma raskaudesta.