miksi mieheni ei jaksa
Kun tapasimme mieheni halusi paljon seksiä. Hän ei saanut minusta tarpeekseen ja kertoi kuinka yhtenä päivänä oli saanu enemmän seksiä kuin edellisessä suhteessansa vuosiin.. nopeasti muutimme yhteen, lapsi tuli ja nyt olemme jokusen vuoden ollut yhdessä. Lopetin jo yli puoli vuotta sitten aloitteiden tekemisen. Tuntui että mieheni pahoittaa mielensä, ahdistuu ja minä pahoitin vielä pahemmin. Yritin aina peittää pettymykseni, mutta silti mieheni sen huomasi. Olen laihempi kun raskauden alkaessa, pidän ulkonäöstäni huolta ja usein yritän keksiä uusia juttuja seksiin ja miellyttää miestäni muutenkin. Hän meidän suhteen alkuaikoina puhui kuinka hänen minua ennen ainut suhde oli huono ja kuinka hän sai korkeintaan pari krt vuodessa.
Hän oli poikien reissussa muutama kuukausi sitten ja hän kertoi kuinka kaipaa minua ja itse lupasi kuinka hän yrittää että seksiä olisi useammin. Lupasi kun tulee reissusta, nii parina vapaapäivänä on täysin minun käytettävissä ja saan seksiä niin paljon kui haluan. Tietysti innostuin, mutta lopulta sain vain kolme krt eikä sen jälkeen oo mikään muuttunu. Seksiä on vieläkin vain niin vähän ja suoraan sanottuna hellyyttä on paljon ja usein oli sillon kun vielä yritin saada, ni vastauksena eikö olisi vain kiva helliä hetki ja ottaa vaikka unoset sen jälkeen. Lisäksi oli syitä väsymys, päänsärky yms. Lopulta lopetin kokonaan seksiin johdattamisen, kun mies antoi monesti minun lämmittää hänet, mutta sitten kun hänellä on jo muna pystyssä ja olen siirtymässä päälle, ni kuuluu en jaksa nyt. Ja muutaman kerran tussu kosteana sit sanoin, et miksi sä annat mun tehdä seisokin jos ei ole aikomustakaan jatkaa loppuun, ni vastaus oli aina et kai sitä ny tommosesta tulee seisokki, mut ei se tarkoita että haluaisin. Mulla on ollu lukuisia miehiä,mutta never kuullutkaan tämmöisestä.. mitä tää Niinku o ja miten mä saan ton haluamaan? Oon syvästi ahdistunu tästä ja kaipuu oikeaan yhdyntään suuri! Ei se dildo miestä voita..
Kommentit (11)
Muu sutina varmasti. Minä koskaan en ei jaksa jos nainen haluu myös tehdä sitä.
Sinuna mä tekisin vaikka mitä.
M27
Joku tauti?
Tietää/luulee että olet pettänyt häntä, mutta ei ole sanonut mitään?
Olet sanonut rumasti hänelle/hänestä, loukannut miehuutta, kertonut kuinka eksällä oli paljon isompi tms. Luin kerran toiselta foorumilta miehen tarinan joka lopulta jätti tyttöystävänsä koska tämä oli tyttöporukassa sanonut joskus kaipailevansa eksänsä suurikokoista aisaa, ja hän sai kuulla siitä. Yrityksistä huolimatta ei päässyt loukkauksen yli.
Tietääkseni en ole loukannu, enkä myöskään ikinä puhu kellekkää miehestäni epäkunnioittavasti. Hän on mun rakkaani, ni en hyväksy et häntä haukutaan tms.
En ole pettäny enkä petä. Hän tietää sen varmasti.. enkä usko et hänkään. Eihän pettäny exäänsäkään vaikka heillä oli aivan tyhjä seksielämä ja vain lapsen takia olivat yhdessä..
M27 tarkennatko mitä tekisit minuna?
Vierailija kirjoitti:
Jos sun mies ei enää paljon välitä sun kans seksiä. Enkä näkisi mitään väärin, että
harrastaisit yhden illallan juttua. Siis sitä mä tarkoitin.
M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sun mies ei enää paljon välitä sun kans seksiä. Enkä näkisi mitään väärin, että
harrastaisit yhden illallan juttua. Siis sitä mä tarkoitin.M27
Tai pitäisin salaisuhde☺
En valehtele, etten oisi ajatellu asiaa. Olen ja paljonkin. Mutta parisuhteessa itselle tärkeintä on luottamus, enkä tiedä miten hajoaisin jos mieheni pettäisi. Varsinkin nyt ei ole ole syytä siihen miehelläni.. en pystyisi ottamaan riskiä, että mieheni saisi ikinä tietää ja se rikkoisi muuten onnellisen suhteemme. Enkä ikinä halua satuttaa miestäni, ni en tekisi mtän semmoista.. Varsinkin yhden illan jutut on menneisyyttä elämässäni.. yleensä vain hirveää säätöä ja parasta se seksi on kun toisen tuntee kunnolla. Eli kaikilta kanteilta pettäminen ei kuulu mun vaihtoehtoihin.
Miehesi on homo.
t. itsekin persu
Joko hän kyllästynyt sinuun tai onko sillä jotain muuta sutina!! En näkisin sinun tekevän mitään väärin.
M27