Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit lahjaksi hienosti paketoituna 70-luvun tietosanakirjasarjan, mitä sanoisit lahjan antajalle?

Vierailija
14.06.2016 |

Entä mitä tekisit lahjalla?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä mitään tekoa olisi, jollei halua täytettä kirjahyllyyn. Ei divaritkaan ota tuollaisia enää edes ilmaiseksi vastaan.

Vierailija
2/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä mitään tekoa olisi, jollei halua täytettä kirjahyllyyn. Ei divaritkaan ota tuollaisia enää edes ilmaiseksi vastaan.

vastaisitko vielä kysymyksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin kiitos, ja kun kemut olisi ohi (ko. ihminen poistunut), laittaisin lyhyen selailun jälkeen paperinkeräykseen.

Vierailija
4/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vastaisitko vielä kysymyksiin.

En, lällislää.

Vierailija
5/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin antajalle kiitos. Ja varmaan käyttäisin koko opuksen paperiaskarteluun. Vanhoista kirjan sivuista saa kahvilla/teellä todella hienoja kortipohjia.

Vierailija
6/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittäisin; kiitoksen sävy riippuisi lahjanantajasta - olisiko hän ehkä vähän yksinkertainen ja tosissaan, olisiko lahja vitsi, vai tietäisikö hän että harrastan askartelua?

Käyttäisin kirjat askarteluun, kansista tekisin säilytysrasioita ja sivuilta leikkaisin kuvia esim. kortteihin tai erilaisten esineiden päällystämiseen.

Vierailija
7/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittäisin kauniisti ja veisin ne vähin äänin paperinkeräykseen jälkeenpäin.

Vierailija
8/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin paljon kiitoksia. Niin mä vastaan aina, kun saan lahjan. 1970-luvun tietosanakirjasarja olisi aika kiinnostava lahja, joten kiitokseni olisi ihan vilpitön. Panisin kirjat hyllyyni.

Vierailija
9/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiittäisin; kiitoksen sävy riippuisi lahjanantajasta - olisiko hän ehkä vähän yksinkertainen ja tosissaan, olisiko lahja vitsi, vai tietäisikö hän että harrastan askartelua?

Käyttäisin kirjat askarteluun, kansista tekisin säilytysrasioita ja sivuilta leikkaisin kuvia esim. kortteihin tai erilaisten esineiden päällystämiseen.

Tulisi ihan hemmetin monta korttipohjaa:D

Vierailija
10/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittäisin mutta heittäisin hetken päästä roskiin, en halua turhaa krääsää viemään tilaa.

Vierailija
11/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittäisin ja laittaisin kirjat kirjahyllyyn. Oon himoinnut tuollaista vanhempaa tietosanakirjasarjaa, mutta en ole saanut aikaiseksi ostas eli luultavasti lahjanantaja vieläpä tietäisi tämän ja olisin vielä kiitollisempi, kun hän on viitsinyt nähdä mun puolesta sen hommaamisen ja kantamisen vaivan.

Vierailija
12/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos meinaat noi roskasi tänne jättää otan 5 €/kilo jätemaksua hävittämisestä."

Vierailija
13/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittäisin iloisesti, ja jälkikäteen pohtisin aikamoisen tovin antajaa ja hänen ajatusmaailmaansa. Miettisin mielessäni kaikenlaisia vaihtoehtoja ja harkitsisin myös, onko tämä kenties ensimmäisiä oireita jostakin johon minun pitäisi ottaa kantaa jatkossa. Todennäköisesti peilaisin ajatuksiani joidenkin lähipiirin henkilöiden ajatuksiin ja sen jälkeen jäisin yhä riipivään epätietoisuuteen siitä, mikä sai lahjan antajan käyttäytymään noin persoonallisella tavalla.

Vierailija
14/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä jätkä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos meinaat noi roskasi tänne jättää otan 5 €/kilo jätemaksua hävittämisestä."

repskops :D

Vierailija
15/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiittäisin kauniisti ja veisin ne vähin äänin paperinkeräykseen jälkeenpäin.

Muista repiä kannet irti, sillä ne kuuluvat kartonkikeräykseen.

Vierailija
16/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittäisin ja yrittäisin keksiä jotain kaunista sanottavaa lahjasta. Juhlien jälkeen laittaisin paperinkeräykseen.

Vierailija
17/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittäisin ja juhlien jälkeen veisin jonnekkin divariin tai kirppikselle.

Vierailija
18/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska läppä mun mielestä. :D Lukisin varmasti läpi.

Vierailija
19/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa nyt hyvät ihmiset, miten monta ihmistä meidänkin antamistamme noloista lahjoista on onnellisen näköisenä kiittänyt, vaikka on ollut sisäisesti kauhistunut että "mitä ihmettä se minulle tuollaista lahjaksi tuo"....

Vierailija
20/59 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska läppä mun mielestä. :D Lukisin varmasti läpi.

Tapa se tämäkin suhtautua ;D