Mitä tämä väsymys on?
En herää aamulla pirteänä. Ihan sama olenko nukkunut 4 vai 8 tuntia. Tänään heräsin yhdeksältä, söin aamupalaa ja sitten piti ottaa pienet unet. Kävin salilla, söin lounasta ja sitten reilun tunnin päikkärit. Ihan niinkuin eilenkin. Väsymys on niin voimakas, että tuntuu kuin taju vain lähtisi. Olen 23-vuotias perusterve nainen enkä mielestäni ole esim. masentunut. Mikä voi aiheuttaa tosi voimakasta väsymystä? Pitäisikö käydä lääkärissä vai mitä? Ja niin, joku varmasti ihmettelee mitä lusmuilen keskellä päivää niin olen lomalla (onneksi) :D
Kommentit (9)
Tarkistusta kilpirauhasen toiminta. Väsymyksen lisäksi hiustenlähtö,palveleminen,ihon kuivuminen,järkky turvotus yms yms.. Näin ainakin oli mulla.
Voitko olla raskaana? Silloin kun itse olin niin kyllä väsytti aivan vietävästi! Olisin voinut nukkua vaan kaikki päivät...väsymykseen löytyi nopeasti syy, joka nyt istuu syöttötuolissa ja jokeltaa :)
Oletko raskaana?
Minulle alkuvaihe oli suorastaan tuskallinen kun koko ajan väsytti ja paleli. Nyt loppuvaiheessa kaikki on toisin - energiaa riittää vaikka nukuin viimekin yönä vain viisi tuntia.
Ikäsi ja sukupuolesi huomioiden tarkistuttaisin veren rauta-arvot. Raudanpuuteanemia aiheuttaa heikkoutta, väsymystä ja hitautta.
Vierailija kirjoitti:
Voitko olla raskaana? Silloin kun itse olin niin kyllä väsytti aivan vietävästi! Olisin voinut nukkua vaan kaikki päivät...väsymykseen löytyi nopeasti syy, joka nyt istuu syöttötuolissa ja jokeltaa :)
Oltiin samaan aikaan liikenteessä.
Milloin sinulla on LA? Minulla 1.7., saisi tulla jo aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hupsis, sinulla onkin valmis nyytti olemassa etkä ole uudestaan raskaana. sori #4#
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun laskettuaika on menny jo reilu vuosi sitten :D nyt minulla on tuollainen 1-vuotias muksu joka pitää äidin aktiivisena :)
Ap:lle ehdotin että olisikohan raskaana kun itsellä silloin kun OLIN raskaana niin alussa väsytti todella paljon :D
Tuskin olen raskaana, koska syön pillereitä eikä ole muita oireita (olen kerran kokenut sen alkuraskauden ja sitä oloa en unohda). :) AP
Kilpirauhasen ajaatoiminta oli minulla syynä kaameaan väsymykseen. Tosin sama on edelleen vaikk on lääkityskin.