Miten taso mitataan?
Kommentit (55)
http://aijaa.com/J0Glc1
Kaikki linkit siis minun. Nuo ovat mielestäni kauniskasvoisia. Hyvävartaloiset erikseen vaikka monella noista on kroppakin kunnossa.
M21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.returnofkings.com/wp-content/uploads/2013/08/pictorialscale…
Näin miehenä pidän tuota kohtalaisen tarkkana. Olemalla normaalipainoinen, omaamalla tavisnaaman ja meikkaamalla nainen pääsee tuonne 6-7 kategoriaan helposti.
Tuossa taulukossa pärstä korostuu aivan liiallisesti ja kaikki muut kuin ulkonäköominaisuudet puuttuvat. Ulkonäössä vartalon merkitys on oleellisempi kuin kasvojen. Ellei suoranaisista epämuodostumista ole kysymys, tuskin kenenkään vartaloltaan kauniin ja urheilullisen naisen kasvoja voi rumina pitää. Mutta kauniit kasvotkaan eivät paljoa kompensoi vartalopuutteita.
Itse voin hyvin pitää urheilullisen laihan kasvoja rumina. Vartalohan sellaisella on aina ruma.
M21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole provokommentti!!! Minulla on vain vaativa maku! Voin linkata mielestäni kauniita!
Eikä minun ulkonäköni liity mitenkään siihen millaisia naisia pidän kauniina! Vaikka olisin susiruma on pitäisi rumia kauniina!
M21Ei sulla ole vaativa maku. Sulla on polarisoitunut maku kuten isolla osalla naisista(80/20 jne). Ellei sovi siihen omaan "makuun" niin on ruma. Suurin osa miehistä pitää naista kauniina, vaikka se ei hänen omiin mieltymyksiin sovikkaan. Katso esim. tuosta kuvasta noi kommentit milloin 9 on joillekin 10. Vähän sama asia sulla paitsi sinun tapauksessa ei ole kuin vitoset ja kympit tms.
Testin laatija on saastainen ja epänormaali. Hän leimaa "chubby chaserit" mental issue"ksi ja arvostelee "morbidly obeset" naiset viehättävillä kasvonpiirteillä 3-kategoriaan ja "obeset" viehättävillä kasvonpiirteillä 4-kategoriaan. Mutta vasta "obese" voi olla edes 7 ja "morbidly obese" 9. Kaikki bmi alle 25 menee automaattisesti 6 tai alle. 8-10 kategorioissa kyllä oli naisia jotka näyttivät suht normaaleilta, eivät rumilta, mutta eivät viehättäviltäkään. Eli neutraaleilta.
Nii joo nyt muistinki. Sä olit tää chubby chaser. Ne ihanasti röllyävät vatsamakkarat löytyy huippusijoilta eri listoilta. Mikset mee treffeille sen toisen sekopään kanssa? Tää nuori tyttö joka esittelee niitä makkarakuviaan täällä harva se päivä. Ois kerranki pata vakkansa valinnut.
Tarkoitatko N17/135 kg? Ei hän ole sekopää! Mistä tiedät että en vaikka olisi hänen poikaystävänsä? Hän on upea niin kasvoiltaan kuin vartaloltaankin!
Enkä ole chubby chaser vaan fat admirer!
M21
Missä vastaava taulukko miehistä?
Eli ei ole mitään täysin varmaa mittaustapaa oman tason mittaamiseen. Voin siis päättää olevani kasi, koska olen mahtava tyyppi. Niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Eli ei ole mitään täysin varmaa mittaustapaa oman tason mittaamiseen. Voin siis päättää olevani kasi, koska olen mahtava tyyppi. Niinkö?
Lähde minun kanssa treffeille huomenna. Saat kattavan analyysin viikonlopuksi postiisi.
87e/+alv vain sulle.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde minun kanssa treffeille huomenna. Saat kattavan analyysin viikonlopuksi postiisi.
87e/+alv vain sulle.
M30
Eli ei pitäisi kysellä liian vaikeita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole provokommentti!!! Minulla on vain vaativa maku! Voin linkata mielestäni kauniita!
Eikä minun ulkonäköni liity mitenkään siihen millaisia naisia pidän kauniina! Vaikka olisin susiruma on pitäisi rumia kauniina!
M21Ei sulla ole vaativa maku. Sulla on polarisoitunut maku kuten isolla osalla naisista(80/20 jne). Ellei sovi siihen omaan "makuun" niin on ruma. Suurin osa miehistä pitää naista kauniina, vaikka se ei hänen omiin mieltymyksiin sovikkaan. Katso esim. tuosta kuvasta noi kommentit milloin 9 on joillekin 10. Vähän sama asia sulla paitsi sinun tapauksessa ei ole kuin vitoset ja kympit tms.
Testin laatija on saastainen ja epänormaali. Hän leimaa "chubby chaserit" mental issue"ksi ja arvostelee "morbidly obeset" naiset viehättävillä kasvonpiirteillä 3-kategoriaan ja "obeset" viehättävillä kasvonpiirteillä 4-kategoriaan. Mutta vasta "obese" voi olla edes 7 ja "morbidly obese" 9. Kaikki bmi alle 25 menee automaattisesti 6 tai alle. 8-10 kategorioissa kyllä oli naisia jotka näyttivät suht normaaleilta, eivät rumilta, mutta eivät viehättäviltäkään. Eli neutraaleilta.
Nii joo nyt muistinki. Sä olit tää chubby chaser. Ne ihanasti röllyävät vatsamakkarat löytyy huippusijoilta eri listoilta. Mikset mee treffeille sen toisen sekopään kanssa? Tää nuori tyttö joka esittelee niitä makkarakuviaan täällä harva se päivä. Ois kerranki pata vakkansa valinnut.
Sanonta kuuluu että vakka kantensa valinnut.
Tähän keskusteluun voi siis viitata aina kun tulee puhetta tasoista.
Vierailija kirjoitti:
Tähän keskusteluun voi siis viitata aina kun tulee puhetta tasoista.
Paotsi ettei tämä selvittänyt mitään.
Arvio 4-10 seuraavissa kategorioissa, keskiarvo sitten ratkaisee.
Naiset
>> Ulkonäkö
>> Luonne
Miehet
>> Koulutus
- Kouluttamaton / kurssit 4-5
- Amis 6-7
- AMK 7-8
- Yliopisto 8-10
>> Ammatti / asema työpaikalla (työtön = 0 pistettä)
- Paskaduuni 4-5
- Duunari 6-7
- Alempi toimari 7-8
- Ylempi toimari ja tietyt ammattit esim. lääkäri 9
- Pamput 10
>> Palkka (brutto)
- alle 1500e 4-5
- 1500 - 2000e 6
- 2000 - 3000e 7
- 3000 - 4000e 8
- 4000 - 10 000e 9
- yli 10k 10
>> Ulkonäkö
- Tinderissä vähän matcheja 4-7
- Tinderissä paljon matcheja 7-8
- Lihaksikas, pitkä, komea 8-10
>> Luonne & sosiaaliset taidot
- Katkeroitunut naisvihaaja 0
- Mukava, mutta pieni kaveripiiri 4-7
- Mukava, iso kaveripiiri ja hyvät sos taidot 7-10
Terkuin: Taso 4.75
Vierailija kirjoitti:
Missä vastaava taulukko miehistä?
Tässä. http://static.fjcdn.com/large/pictures/37/1b/371bb0_4886453.jpg
Näin ne vaan maut ovat erilaisia. Omaan silmään aivan liian miesmäinen. Nussisin tietenkin ja luultavasti seurustelisinkin jos jutut osuisivat yhteen. Ei kuitenkaan mikään drop dead gorgeous kasovojen puolesta. Luultavasti kuitenkin mahtava kroppa joka korjaa paljon.
M30