Miten taso mitataan?
Kommentit (55)
ygdfgf kirjoitti:
Tasohan on sekä objektiivinen, että subjektiivinen. Ulkonäön suhteen keskimäärin 100 vastakkaisen sukupuolen edustajaa laittaisi samat naamat samaan järjestykseen. Kuitenkin yksilöllistä vaihteluakin esiintyy, eli jonkun ruma voi olla jonkun aarre. Lisäksi livenä ihmisessä vaikuttaa niin monta tekijää yhtäaikaa, että kaikkea ei voi selittää ulkonäöllä.
Yleensä kuitenkin kaveriporukoissa jokaisella on suhteellisen hyvä käsitys omasta ja muiden asemasta tässä suhteessa. On se porukan kaunotar tai panomies jne., näistä ei vaan yleensä puhuta ääneen.
Ei tämä niin vaikeaa ole.
15 vuotta sitten 60 poikaa haukkui minua rumaksi. Tänä päivänä saan pitkiä suhteita hyvin toimeentulevien hyvännäköisten miesten kanssa ja jopa kadulla pokaillaan usein. En kuvittele sitä. Mitä tuo kertoo tasostani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole provokommentti!!! Minulla on vain vaativa maku! Voin linkata mielestäni kauniita!
Eikä minun ulkonäköni liity mitenkään siihen millaisia naisia pidän kauniina! Vaikka olisin susiruma on pitäisi rumia kauniina!
M21Ei sulla ole vaativa maku. Sulla on polarisoitunut maku kuten isolla osalla naisista(80/20 jne). Ellei sovi siihen omaan "makuun" niin on ruma. Suurin osa miehistä pitää naista kauniina, vaikka se ei hänen omiin mieltymyksiin sovikkaan. Katso esim. tuosta kuvasta noi kommentit milloin 9 on joillekin 10. Vähän sama asia sulla paitsi sinun tapauksessa ei ole kuin vitoset ja kympit tms.
Testin laatija on saastainen ja epänormaali. Hän leimaa "chubby chaserit" mental issue"ksi ja arvostelee "morbidly obeset" naiset viehättävillä kasvonpiirteillä 3-kategoriaan ja "obeset" viehättävillä kasvonpiirteillä 4-kategoriaan. Mutta vasta "obese" voi olla edes 7 ja "morbidly obese" 9. Kaikki bmi alle 25 menee automaattisesti 6 tai alle. 8-10 kategorioissa kyllä oli naisia jotka näyttivät suht normaaleilta, eivät rumilta, mutta eivät viehättäviltäkään. Eli neutraaleilta.
Vierailija kirjoitti:
naisilla oma taso on mies, jonka saa sitoutuneeseen suhteeseen. Miehen taso on nainen, jonka saa selvinpäin sänkyyn.
Onpa "tasokas" mies kun ei saa naista edes parisuhteeseen vaan kelpaa vain seksiin naisille.
No eipä tuon taulukon naiset minuakaan miellyttäneet. Missä eleganssi? Sen sijaan monissa aivan arkisissa ympäristöissä, kuten kaduilla ja vaatekaupoissa, kohtaa jatkuvasti varsin viehättävää hameväkeä.
Tässä
http://17077-presscdn-0-94.pagely.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/201…
Siis vasemmanpuoleisessa kaunis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole provokommentti!!! Minulla on vain vaativa maku! Voin linkata mielestäni kauniita!
Eikä minun ulkonäköni liity mitenkään siihen millaisia naisia pidän kauniina! Vaikka olisin susiruma on pitäisi rumia kauniina!
M21Ei sulla ole vaativa maku. Sulla on polarisoitunut maku kuten isolla osalla naisista(80/20 jne). Ellei sovi siihen omaan "makuun" niin on ruma. Suurin osa miehistä pitää naista kauniina, vaikka se ei hänen omiin mieltymyksiin sovikkaan. Katso esim. tuosta kuvasta noi kommentit milloin 9 on joillekin 10. Vähän sama asia sulla paitsi sinun tapauksessa ei ole kuin vitoset ja kympit tms.
Testin laatija on saastainen ja epänormaali. Hän leimaa "chubby chaserit" mental issue"ksi ja arvostelee "morbidly obeset" naiset viehättävillä kasvonpiirteillä 3-kategoriaan ja "obeset" viehättävillä kasvonpiirteillä 4-kategoriaan. Mutta vasta "obese" voi olla edes 7 ja "morbidly obese" 9. Kaikki bmi alle 25 menee automaattisesti 6 tai alle. 8-10 kategorioissa kyllä oli naisia jotka näyttivät suht normaaleilta, eivät rumilta, mutta eivät viehättäviltäkään. Eli neutraaleilta.
Nii joo nyt muistinki. Sä olit tää chubby chaser. Ne ihanasti röllyävät vatsamakkarat löytyy huippusijoilta eri listoilta. Mikset mee treffeille sen toisen sekopään kanssa? Tää nuori tyttö joka esittelee niitä makkarakuviaan täällä harva se päivä. Ois kerranki pata vakkansa valinnut.
voin taata ettei tasosi ole kovinkaan korkea.
Taattua suoli 24 laatua.
Oijoi, olen samannäköinen kuin luokassa 4 ollut silmälasipäinen nainen. Hyvä tietää.
No, naiset asettavat erilaisia kriteereitä, mutta tässä muutamia yleisiä:
Paljonko pankkitililläsi on numeroita, mikä auto ja asunto sinulla on. Moni nainen kysyy astuessaan asuntoon ensimmäisenä: onko oma. Sitten pituutesi ja kysyttävyytesi naismarkkinoilla kertovat tasostasi myöskin paljon.
N29
Jaha, Ylilaudalla on hiljainen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Oijoi, olen samannäköinen kuin luokassa 4 ollut silmälasipäinen nainen. Hyvä tietää.
Noista naisista saisi varmasti parempiakin kuvia. Ja hiustyylitkin ovat vähän mitä ovat... luultavasti vanhoja kuvia. Eivät kuitenkaan mitenkään varsinaisesti rumia noissakaan kuvissa. Timmillä vartalolla pääsevät/pääsisivät pitkälle ulkonäönkin puolesta.
Vierailija kirjoitti:
voin taata ettei tasosi ole kovinkaan korkea.
Taattua suoli 24 laatua.
Milläs takaat? Sinun sanasi ei vielä ihan riitä :-D
naisilla oma taso on mies, jonka saa sitoutuneeseen suhteeseen. Miehen taso on nainen, jonka saa selvinpäin sänkyyn.