Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaus lukiolaistytölle joka loukkaantui kun ei saanut olla koulussa ilman rintaliivejä

Vierailija
14.06.2016 |

Henkilökohtaisesti minulla ei ole asiaa mitään vastaan, mutta toivottavasti sinuakaan ei loukkaa miesten erektiot ja kiihottuneet olotilat. Sanot lausunnossasi, että se on sinun luonnollinen vartalosi eikä asiassa ole mitään väärää.
Älä sitten kilju ällöä hysteerisenä kun miehet kiihottuu ja joillakin näkyy näkyvästi erektiot, koska sekin on aivan luonnollista, eikä siinä ole mitään ällöä, miehen peniskin on täysin normaali ruuminosa miehillä, aivan kuten sinun rintasi.
http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/lukiolaistytto-joutui-puh…

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nyt ehkä ymmärtänyt pointtia. 0/5.

Vierailija
2/42 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin sattuu nänneihin, jos olen rintsikoissa ihan normivaatteissa. Löysät kotivaatteet tietysti erikseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko ällö kirjoitus mutta joudun myöntämään että tuossa on perää. Koska kukaan (no, juuri kukaan) ei elä umpiossa tulee ottaa huomioon myös omien valintojen vaikutukset muihin ihmisiin. Jos nyt jollain ihan oikeasti tulee paidan alla olevian rintojen näkemisestä erektio niin minkäs teet.

Tämähän ei muuten sitten tarkoita että näillä ukkeleilla on lupaa tai oikeutta alkaa ällöilemään itseään mahdollisesti kymmeniä vuosia nuoremmalle naiselle.

Vierailija
4/42 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin sattuu nänneihin, jos olen rintsikoissa ihan normivaatteissa. Löysät kotivaatteet tietysti erikseen

Äh, siis ilman rintsikoita tarkoitin tietysti.

Vierailija
5/42 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastavetona miesten tulisi mennä kouluun tiukat speedot jalassa, jos pikkuisen jöpöttää niin ei haittaa, sillä se on aivan luonnollista ja miehen peniksessä ei ole mitään likaista tai väärää. On väärin leimata miehiä likaisiksi, ällöiksi heidän täysin luonnollisen ja normaalin vartalonosiensa takia.

Vierailija
6/42 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalukukkarot pakollisiksi miehille!

Vierailija
7/42 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuuko sun nänneihin silloinkin jos joku toinen on ilman rintsikoita?

Jos et itse halua olla ilman rintaliivejä, ei kai se tarkoita että joku toinen ei sitten saisi olla?

Vierailija
8/42 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että naisilla ja ihan miehilläkin nännit jöpöttävät yleensä kylmästä ja muista syistä kuin kiihottuminen. Lisäksi jos paita yhtään löysempi, niin niitä nännejä ei näy. Ja jos näkyy, niin hyvällä tuurilla ne nännit jöpöttävät läpi ihan sieltä rintaliivienkin alta.

Joten sinuna etsisin jonkun toisen tekosyyn oikeuttaa sen, että päivät pitkät kuljet seisokin kanssa ihmisten ilmoilla. Tämä ei vielä riitä, koska nännit eivät ole yhäkään genitaalinen alue. Niiden kovettuminen on erittäin harvoin merkki kiihottumisesta, vaikka kuinka toivoisitkin, että ne sinua vastaan tulevat jöpöttävät nännit ovat merkki siitä, kuinka olet saanut naisen syttymään.

Vierailija
9/42 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko ällö kirjoitus mutta joudun myöntämään että tuossa on perää. Koska kukaan (no, juuri kukaan) ei elä umpiossa tulee ottaa huomioon myös omien valintojen vaikutukset muihin ihmisiin. Jos nyt jollain ihan oikeasti tulee paidan alla olevian rintojen näkemisestä erektio niin minkäs teet.

Tämähän ei muuten sitten tarkoita että näillä ukkeleilla on lupaa tai oikeutta alkaa ällöilemään itseään mahdollisesti kymmeniä vuosia nuoremmalle naiselle.

Tottakai pitää ottaa, kirjoitus on tarkoituksella provosoiva ei mieskään pysty jostain off nappulasta painamaan pois omia luonnollisia tuntemuksiaan, ihmisen lisääntymisviettiä ei saa pois muuten kun lääkityksellä ja ehkä lobotomialla joten miksi on oikein syyllistää miehiä asioista mitkä on täysin luonnollisia. 

Kyllä se vaikuttaa myös opetuksen laatuun, jos joku heiluu tunnista toiseen tissit hölskyen ja suht hyvin näkyvillä, kiva ja naiivi ajatus vaatia miehiä olemaan huomaamatta, ikäänkuin miehillä olisi joku off nappula minkä voi kääntää päälle.

Ap

Vierailija
10/42 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis on sukupuolielin, rinnat ei.

Vierailija
11/42 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhut täällä amerikkalaiselle? Ei se täällä käy, eikä edes ymmärrä suomea.

Mitä aiheeseen tulee, mielestäni on törkeää puuttua toisen vaatetukseen, jos mitään ei edes paljastele.

Vierailija
12/42 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyllä jaksa uskoa, että miehille tulisi erektio aina kun näkee paidan läpi nöpöttävät nännit :D jos tulee, se on sitten sen miehen ongelma...

Vierailija
13/42 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat (rintavako ja nännit) lähettävät voimakkaan seksuaalisen signaalin, oli se tarkoituksellista tai ei. Toki nykyään voidaan olla välittämättä asiasta. Ja samalla itkeä luonnollisuuden perään...

Vierailija
14/42 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoa myös miehille. Peniksessä ja miehen ruuminosissa ei ole mitään ällöttävää ja myös miehellä on oikeus olla tulematta leimatuksi omien täysin luonnollisten ruuminosiensa takia aivan kuten naisillakin.

Vierailija
15/42 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä kyllä jaksa uskoa, että miehille tulisi erektio aina kun näkee paidan läpi nöpöttävät nännit :D jos tulee, se on sitten sen miehen ongelma...

Ei saa sitten valittaa jos vaikka ruokalan jonossa vähän töksähtää.

Vierailija
16/42 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuljen liiveittä jos huvittaa. En kyllä jaksa kohtuu pienirintaisena miettiä muiden reaktioita ja erektioita. Kotona en käytä lainkaan ja talvella jätän usein pois koska kukaan ei näe talvikamppeiden alle. Joskus olen huomannut töissä vasta että jahans liivit unohtui laittaa. :D

Vierailija
17/42 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse vain ihmettelen tuota tytön Instagram (?) kuvaa, että miksi pitää näyttää väkisin paljasta olkapäätä, kun ihan selvästi paidankaulus ei ole sellainen ylisuuri, joka itsestään roikkuisi tuollain? Ehkä tuossa oli osasyy miski pukeutumista pidettiin epäsoveliaana, kun tyttö haluaa väkisin paljastella itseään, vaikka koulun imagoon se ei sovi.

Ja tyttö väittää ettei tuosta paidasta huomaa ettei hänellä ole rintaliivejä, ellei tarkkaan katso...noh, olen hyvinkin eri  mieltä. Juurikin tuollaisista löysistä paidoista huomaa kuinka rinnat heiluu alla, varsinkin kun näyttää siltä, että juuri tuolla tytöllä rintaa on runsaammin kuvan perusteella. Höpsö tyttö...

N40v.

Vierailija
18/42 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai pitää ottaa, kirjoitus on tarkoituksella provosoiva ei mieskään pysty jostain off nappulasta painamaan pois omia luonnollisia tuntemuksiaan, ihmisen lisääntymisviettiä ei saa pois muuten kun lääkityksellä ja ehkä lobotomialla joten miksi on oikein syyllistää miehiä asioista mitkä on täysin luonnollisia. 

Kyllä se vaikuttaa myös opetuksen laatuun, jos joku heiluu tunnista toiseen tissit hölskyen ja suht hyvin näkyvillä, kiva ja naiivi ajatus vaatia miehiä olemaan huomaamatta, ikäänkuin miehillä olisi joku off nappula minkä voi kääntää päälle.

Ap

Mutta kyllä sen verta pitää itsehillintää olla, että sen huomionsa saa muualle. Ei siinä mitään, jos alkaa pikkaisen jöpöttämään, luonnollinen reaktio. Mutta se on naurettavaa väittää, että miehet niin halujensa ajamia, että eivät halutessaan pystyisi keskittymään muualle/tässä siihen koulunkäyntiin.

Jos tuohon teini-ikään taas keskitytään, niin sitä suuremmalla syyllä tuo rintaliivipakko on naurettava. Tuon ikäisillä alkaa seisomaan jo joillakin pelkästään siitä, että tyttö henkäisee sinne suunnille. Voin sanoa, että suurinta huvia on kuulla teini-ikäisten tyhmimpiä syitä seisokille, joita on monia. Jotta teini-ikäisten poikien kiihottuminen estettäisiin, pitäisi heitä estämässä näkemästä naisia. Ja tässäkin tapauksessa kiihotuksen syyt sitten vaihtaisivat vain paikkaansa, eivät katoaisi.

Vierailija
19/42 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuokin juttu on klassinen esimerkki kaksoisstandardeista, samat naiset mitkää tuollakin kiljuu hysteerisenä kuinka heidän pitää saada kulkea vaikka alasti koulussa eivät halua ottaa muita huomioon ja edes ajatella sitä mahdollisuutta, että se voi häiritä opiskelua. Kouluihin mennään nimenomaan opiskelemaan ja oppimisympäristö pitää tehdä sellaiseksi, että siellä on mahdollisimman vähän häiriötekijöitä.

Myös muillakin on oikeuksia ei vain tuolla rintaliivittömällä naisella, ihmisillä on oikeus vaatia laadukasta ja hyvää oppimisympäristöä.

Vierailija
20/42 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse vain ihmettelen tuota tytön Instagram (?) kuvaa, että miksi pitää näyttää väkisin paljasta olkapäätä, kun ihan selvästi paidankaulus ei ole sellainen ylisuuri, joka itsestään roikkuisi tuollain? Ehkä tuossa oli osasyy miski pukeutumista pidettiin epäsoveliaana, kun tyttö haluaa väkisin paljastella itseään, vaikka koulun imagoon se ei sovi.

Ja tyttö väittää ettei tuosta paidasta huomaa ettei hänellä ole rintaliivejä, ellei tarkkaan katso...noh, olen hyvinkin eri  mieltä. Juurikin tuollaisista löysistä paidoista huomaa kuinka rinnat heiluu alla, varsinkin kun näyttää siltä, että juuri tuolla tytöllä rintaa on runsaammin kuvan perusteella. Höpsö tyttö...

N40v.

On ihan selvää, että jos on tuollainen paita ja tonkokoiset rinnat tietää hän itse varsin hyvin, että ei kukaan ole huomaamatta, ne hölskyy ja näkyy myös muodotkin hyvin, tohon kyytipojaksi nojailut niin näkyy tissit paljaana.

Tottakai toi häiritsee opiskelua, kukaan pysty keskittymään siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä