Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei tasa-arvoiset naiset tarjoa miehille?

Vierailija
14.06.2016 |

Naiset on Suomessa ajavinaan tasa-arvoa mutta vain kun itselle sopii. Aina sitten kuitenkin miehen pitäisi tarjota illalliset ja kaikki. Eihän nämä feministit kuitenkaan koskaan ole miehelle tarjonneet vaikka pitäisi jos on tasa-arvo. Mitenkä selitätte tämän feministit?

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen pyytänyt miehen ulos, olen myös maksanut. Tosin tällöin mies on ollut köyhä.

Vierailija
2/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on Suomessa ajavinaan tasa-arvoa mutta vain kun itselle sopii. Aina sitten kuitenkin miehen pitäisi tarjota illalliset ja kaikki. Eihän nämä feministit kuitenkaan koskaan ole miehelle tarjonneet vaikka pitäisi jos on tasa-arvo. Mitenkä selitätte tämän feministit?

Jaa-a. Olen feministi. Maksan vuorollani, eli tarjoamme vuorotellen. Miten tämän selität?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministeistä en tiedä. Itse olen tasa-arvon kannalla. Tarjoan aika useinkin miehelle. Mies on tarjonnut myös paljon minulle. Tosi harvoin maksetaan erikseen omat. 

Vierailija
4/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen pyytänyt miehen ulos, olen myös maksanut. Tosin tällöin mies on ollut köyhä.

Ai nainen pyytää ulos köyhän miehen, älä naurata!

Vierailija
5/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Olen feministi. Maksan vuorollani, eli tarjoamme vuorotellen. Miten tämän selität?

Sama täällä. Sekä treffaillessa että myöhemmin seurustellessa ja avioliitossa.

16v yhdessä.

Vierailija
6/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni tasa-arvoisena naisena ja olen aina maksanut omat ruokani ja juomani. En edes pidä siitä, jos mies treffeillä ehdottaisi maksamista. Lähden treffeille täysin vapaaehtoisesti eikä seurastani tarvitse maksaa. Oletan myös, että mies, jonka kanssa olen treffeillä, on siellä vapaaehtoisesti eikä odota saavansa maksua seurastaan. 

Vierailija
7/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministeistä en tiedä. Itse olen tasa-arvon kannalla. Tarjoan aika useinkin miehelle. Mies on tarjonnut myös paljon minulle. Tosi harvoin maksetaan erikseen omat. 

Mitä feminismi mielestäsi tarkoittaa jos ei tasa-arvoa? Feminismi ei ole sovinismin vastakohta.

Vierailija
8/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä feminismi mielestäsi tarkoittaa jos ei tasa-arvoa? Feminismi ei ole sovinismin vastakohta.

En pidä feminismistä käsitteenä kielellisesti tai aggressiivisen väritteensä vuoksi. Olen ihmisarvon kannattaja ja hyväksyn sukupuoliset erityispiirteet enkä yritä kieltää niitä.

Vierailija
9/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs tarjoavat.

Vierailija
10/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan, jos pyydän treffeille. Yleensä mies kuitenkin kieltäytyy ja maksaa molempien menot. Yksi mies suuttui joskus täysin, kun tahdoin maksaa omat ruokani.

Vierailija
11/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle feminismi on ihan pikkuisen vakavampi asia kuin kinastelu treffien maksujärjestelyistä. Ei tuo liity feminismiin mitenkään. Vain rahan perässä juoksevat loismiehet uskottelevat niin.

Vierailija
12/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjosin viimeksi eilen. Tarjoan aika useinkin, se joka pyytää ulos, maksaa.

Vierailija
13/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet lakannut hakkaamasta vaimoasi?

Vierailija
14/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nainen pyytää ulos köyhän miehen, älä naurata!

Sinua ei pyydetä ulos siksi että olet ilkeä, ei siksi että olet köyhä.

Vierailija
15/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kannatan tasa-arvoa, mutta olen myös vanhanaikainen. Mielestäni miehen kuuluu maksaa ensitreffeillä, sen jälkeen ei ole mitään väliä kuka maksaa ja mitä.

Olen ollut aina huono siinä, että molemmat maksaisi omansa, mieluummin tasataan jotenkin toisin, ilman, että tehdään siitä numeroa.

Vierailija
16/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen useammin tarjonnut miehille, kuin miehet tarjonneet mulle.

Mua ei myöskään kiinnosta miehen varallisuus, rakas sen pitää olla eikä rikas.

T: feministi

Vierailija
17/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä feminismistä käsitteenä kielellisesti tai aggressiivisen väritteensä vuoksi. Olen ihmisarvon kannattaja ja hyväksyn sukupuoliset erityispiirteet enkä yritä kieltää niitä.

Kielellisesti aggressiivinen? Käsitteenä feminismi tarkoittaa vain ja ainoastaan tasa-arvoa. Se ei ole naisten tasa-arvoa, koska on vain yksi tasa-arvo. Kannattaa määritellä käsitteet ennen kuin alkaa arvottaa niitä.

Vierailija
18/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon on naisia, joille mies on ensitreffeillä tarjonnut ravintolassa illallisen? Tai edes toisilla treffeillä? Kuka tarjoaa ravintolaruuan ihmiselle, jota ei tunne?

Kahvilla on hyvä aloittaa, tarjosi kumpi tahansa. Kyllä ne kulut ajan myötä tasoittuu.

Kiinnostaa myös tietää, miten usein aloittaja käy treffeillä naisten kanssa. Istuukohan hän kotona odottamassa, että kaunis nainen soittaisi ovikelloa ja veisi syömään.

Vierailija
19/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tarjotaan vuorotellen tai molemmat maksaa omansa. Jos toisella on huomattavasti isommat tulot ja hän  haluaa välttämättä mennä johonkin tyyriiseen paikkaan, niin silloin saa kyllä tuo parempituloinen tarjota.

Vierailija
20/109 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Tasapuolisuuteen olen pyrkinyt treffaillessa, välillä maksaa mies, välillä minä ja toisinaan maksetaan kumpikin omamme. Se, miten milloinkin tehdään, riippuu paljon myös miehestä.

Aloittajalle tulee oletettavasti suurena yllätyksenä se tieto, että maailmassa on myös niitä miehiä, jotka ehdottomasti haluavat maksaa treffeillä, ainakin ensimmäisillä. Jotkut jopa loukkaantuvat jos nainen alkaa rahaa tyrkyttämään. Tällaisen miehen mä olen saattanut kutsua kotiini iltaa istumaan, jolloin on käynyt luontevasti se, että häntä odottaa herkullinen ateria ja viini, jotka minä tarjoan.

Suosittelisin aloittajaa varautumaan ekoilla treffeillä ainakin kahvikupin tarjoamiseen. Ja tarjoa se hyvillä mielin. Ties vaikka se nainen seuraavilla treffeillä tarjoaisi sulle jo enemmän.