Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masentaako AV sinua?

Vierailija
14.06.2016 |

Av-tauon jälkeen ihmisyys tuntuu taas vähän siedettävämmältä. Miksikö? Koska tämä paikka vie kaiken uskon miesten hyväntahtoisuudesta. Ja se Tiettyjen aiheiden järjestelmällinen poisto taas luo oudon ilmapiirin, ihan kuin Voldemortin nimi olisi lausuttu.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei AV masenna, mutta huonona päivänä en tule lukemaan mitään täältä. Niin paljon täällä on huonoa provoa ja ahdasmielisiä kommentteja, että joka päivä ei pysty, on liian hapokasta. On täällä myös hyviä ja hauskojakin juttuja, siksipä täällä hyvinä päivinä keikunkin.

Vierailija
2/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, täällä on ihan oikeasti parhaimmillaan todella empaattinen ilmapiiri, tietyissä oikeissa aiheissa. Eräs eroketju, jonka ap oli liikuttavan aidosti särkynyt, sai niin ihania kommentteja, etten olisi uskonut ellen omin silmin olisi nähnyt. Alapeukuton ketju kolmatta sivua myöten. Kiitti 1, en muistanut tätä puolta :) -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liikaa, 99% ajasta masentaa. Kuukausien jälkeen kun tulee takaisin niin etusivulla tasan samat väännöt käynnissä samoilla sanoilla.

Vierailija
4/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei masenna! Lapset tosin jo yli 15v mutta käyn täällä aina välillä naureskelemassa ja ihmettelemässä maailmanmenoa ja huomaan miten hyvin itsellä asiat onkaan :)

Vierailija
5/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä. Pitää oppia millaisia otsikoita ei kannata klikata auki.

Vierailija
6/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun tähän enimmäkseen ajatuksella tunne vihollisesi. Tavallaan oppimateriaalia elämään ihan missä tahansa; kenelle suutaan avata, kenelle puhua edes yhtään mitään yhtään mistään, kenen asenteista ja kenestä pysyä kaukana ja sitä rataa. Osa elämästä on oikeastikin juuri tätä, osa ihmisistä ihan juuri tällaisia, joten on parempi tietää vihollisensa tarkoin, kuin uskotella jotain parempaa itselleen. Niin kivaa kuin se olisikin elää vain loputtomasti kukkasten, kastepisaroiden ja sateenkaarien keskellä, siis kyllä mä mieluiten niin tekisin, mutta se on vain päässäni, ei milloinkaan tässä yhteiskunnassa, tässä maailmassa.

On siis vain totta että osa ihmisistä on juuri tällaisia ilkimyksiä, kuin mitä suurimmat suunsoittajat ja rääpijät täällä, olen oikeastikin tuntenut jopa hyvin tällaisia tyyppejä - ja meinaan useita elämäni mittaisesti tarkasteltuna! Mitä enemmän tiedän, sitä viisaammaksi tulen.

Vierailija
7/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annelistit masentaa tällä palstalla

Vierailija
8/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei masenna! Lapset tosin jo yli 15v mutta käyn täällä aina välillä naureskelemassa ja ihmettelemässä maailmanmenoa ja huomaan miten hyvin itsellä asiat onkaan :)

Sama juttu mulla. Jopa silloin, kun itselläni on huonompi päivä, tulen palstalle ja hetken päästä totean, että ei hemmetti näiden ongelmia ja palaan tyytyväisenä ja hymyillen jatkamaan omia puuhiani. 

Vierailija
9/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Oikeastaan joskus oma elämä alkaa tuntua entistäkin kivammalta, kun lukee täältä ihan hirveitä juttuja muiden elämästä. Joskus kyllä vetää mielen matalaksi, kun joku oikein tolkuton ja typerä mielipide kerää ison kasan yläpeukkuja.

Vierailija
10/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tulee jokseenkin misogyyni täällä käytyäni.

Vaikka olen 54 -vuotias ja tasa-arvoon jo lapsuudesta kasvatettu nainen.

Vierailija
11/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä masentaa. Mutta toisaalta mikä mua ei masentaisi...

Vierailija
12/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa. Olen palstaillut aktiivisesti pari vuotta ja huomaan sen vaikuttaneen oikeaan elämääni. Täällä näyttää olevan vallalla aidot rehelliset kommentit siitä miten asiat ovat, en uskalla tutustua enää ihmisiin reaalimaailmassa. Etenkin miehiin olen alkanut suhtautumaan vielä varovaisemmin.

Vierailija
13/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentaa. Olen palstaillut aktiivisesti pari vuotta ja huomaan sen vaikuttaneen oikeaan elämääni. Täällä näyttää olevan vallalla aidot rehelliset kommentit siitä miten asiat ovat, en uskalla tutustua enää ihmisiin reaalimaailmassa. Etenkin miehiin olen alkanut suhtautumaan vielä varovaisemmin.

Älä ihmeessä kuvittele, että av:n maailma on totta ja läpileikkaus suomalaisista! Ainakin minulle tämä  on aivan oma kummallinen ympäristönsä, jonka yhtymäkohdat oikeaan elämääni ja oikeasti tuntemiini ihmisiin ovat hyvin vähissä.

Vierailija
14/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. AV:n myötä mulle on myös paljastunut, miten saatanan tyhmiä ihmiset ovat. Olisin ennen väittänyt vastaan tällaiseen mielipiteeseen, mutta nyt olen ikään kuin nähnyt valon, tai paremminkin pimeyden. Suurin osa ihmisistä osaa katsoa asioita vain omasta kapeasta näkökulmasta, eikä tieto ole heille mitään, vain omat luulot. Oon elänyt jonkinlaisessa kuplassa, koska mun suku on aika fiksua ja kaverit ovat tietenkin valikoituneet (ja erothan alkavat enemmän näkyä siinä yläaste- tai lukioiässä). Opiskelin yliopistossa, joten en nuorena aikuisenakaan ollut ihan ääliöiden kanssa tekemisissä. Sitten tulin AV:lle, ja totuus iski vasten kasvoja.

Vierailija
15/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ilkeys on tullut yllätyksenä.

Vierailija
16/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulitko ennen, että vain miehet voivat olla ilkeitä?

Vierailija
17/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa koska täällä ihannoidaan avoimesti rupusakkia, hehkutetaan wt:tä ja kaikin puolin köyhää ja päähän potkittuja tapauksia, ja halveksutaan vielä avoimemmin porvareita ja parempituloisia, eli niitä joilla menee hyvin.

Tämä oli aiemmin kiva paikka käydä jutustelemassa kaikkea aivot-narikkaan-tyylillä, eli se oli vielä sitä aikaa kun palstalaisilla oli edes jonkinlaista huumorintajua jäljellä.

Vierailija
18/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentaa koska täällä ihannoidaan avoimesti rupusakkia, hehkutetaan wt:tä ja kaikin puolin köyhää ja päähän potkittuja tapauksia, ja halveksutaan vielä avoimemmin porvareita ja parempituloisia, eli niitä joilla menee hyvin.

Tämä oli aiemmin kiva paikka käydä jutustelemassa kaikkea aivot-narikkaan-tyylillä, eli se oli vielä sitä aikaa kun palstalaisilla oli edes jonkinlaista huumorintajua jäljellä.

En oo kyllä sellaisia keskusteluja lukenut, joissa rupusakkia ihannoitaisiin. AV:han on hyvin pikkuporvarillinen paikka.

Vierailija
19/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuin naisista.

Vierailija
20/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuin naisista.

No asetetaan kysymys sitten näin, jos et kykene yksinkertaiseen vertailuun: oliko sulla sellainen kuvitelma, että naiset eivät voi olla ilkeitä?