Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaako AV sinua?

Vierailija
14.06.2016 |

Av-tauon jälkeen ihmisyys tuntuu taas vähän siedettävämmältä. Miksikö? Koska tämä paikka vie kaiken uskon miesten hyväntahtoisuudesta. Ja se Tiettyjen aiheiden järjestelmällinen poisto taas luo oudon ilmapiirin, ihan kuin Voldemortin nimi olisi lausuttu.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ilkeys on tullut yllätyksenä.

Luulitko ennen, että vain miehet voivat olla ilkeitä?

Puhuin naisista.

No asetetaan kysymys sitten näin, jos et kykene yksinkertaiseen vertailuun: oliko sulla sellainen kuvitelma, että naiset eivät voi olla ilkeitä?

Pidin naisia hienompina ja paremmin käyttäytyvinä ihmisinä.

Vierailija
22/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masentaa koska täällä ihannoidaan avoimesti rupusakkia, hehkutetaan wt:tä ja kaikin puolin köyhää ja päähän potkittuja tapauksia, ja halveksutaan vielä avoimemmin porvareita ja parempituloisia, eli niitä joilla menee hyvin.

Tämä oli aiemmin kiva paikka käydä jutustelemassa kaikkea aivot-narikkaan-tyylillä, eli se oli vielä sitä aikaa kun palstalaisilla oli edes jonkinlaista huumorintajua jäljellä.

En oo kyllä sellaisia keskusteluja lukenut, joissa rupusakkia ihannoitaisiin. AV:han on hyvin pikkuporvarillinen paikka.

No ei ole, täällä lytätään suomenruotsalaisuus, Espoo, merenrantatontit, kauniit merkkivaatteet ja -asusteet, premium-luksusautot, edustusrouvat sekä baletti, ratsastus, tennis ja golf lasten harrastuksina!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulitko ennen, että vain miehet voivat olla ilkeitä?

Puhuin naisista.

No asetetaan kysymys sitten näin, jos et kykene yksinkertaiseen vertailuun: oliko sulla sellainen kuvitelma, että naiset eivät voi olla ilkeitä?

Pidin naisia hienompina ja paremmin käyttäytyvinä ihmisinä.

Ei kannata tehdä kummallisia oletuksia sukupuolen perusteella. Ihmiset ovat ihmisiä sukupuolesta riippumatta. Toiset ovat ilkeitä, toiset ovat kivoja, useimmat ovat vähän molempia.

Vierailija
24/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten lisääntynyt vellihousuisuus ja lastenkasvatustaidottomuus on tullut yllätyksenä.

Vierailija
25/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masentaa koska täällä ihannoidaan avoimesti rupusakkia, hehkutetaan wt:tä ja kaikin puolin köyhää ja päähän potkittuja tapauksia, ja halveksutaan vielä avoimemmin porvareita ja parempituloisia, eli niitä joilla menee hyvin.

Tämä oli aiemmin kiva paikka käydä jutustelemassa kaikkea aivot-narikkaan-tyylillä, eli se oli vielä sitä aikaa kun palstalaisilla oli edes jonkinlaista huumorintajua jäljellä.

En oo kyllä sellaisia keskusteluja lukenut, joissa rupusakkia ihannoitaisiin. AV:han on hyvin pikkuporvarillinen paikka.

No ei ole, täällä lytätään suomenruotsalaisuus, Espoo, merenrantatontit, kauniit merkkivaatteet ja -asusteet, premium-luksusautot, edustusrouvat sekä baletti, ratsastus, tennis ja golf lasten harrastuksina!

Täällä on se yksi pakkoruotsihullu, joka lyttää suomenruotsalaisuutta, ja ehkä hänen kaverinsa tulee joskus mukaan hulluilemaan. Mitä tulee kalliisiin asioihin: se on se kateus. (Enkä asu itse merenrantatontilla Espoossa, ostele kalliita vaatteita tai autoja, tai harrasta eliittiharrastuksia. Ratsastusta en täällä maalla laske eliittiharrastukseksi, ratsastustunti maksaa hyvätasoisessa SRL:n hyväksymässä ratsastuskoulussa 22 e/kerta.)

Vierailija
26/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meh. Itse olen mies mutta olen vahvasi sitä mieltä että suuri osa vittumaisimmista kommenteista on miesten kirjoittamia. Olen aina ollut hyvä lukemaan rivien välistä ja työhönkin liittyvissä jutuissa olen taitava tunnistamaan kunkin tekstin kirjoittamaan pienistä tyylieroista.

Väitän siis että oma sukupuoleni tuottaa huomattavan suuren osan tämän palstan ryönästä. Sori vaan ulisijat, tiedätte itsekin että tämä on totta.

M36

Vierailija
27/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meh. Itse olen mies mutta olen vahvasi sitä mieltä että suuri osa vittumaisimmista kommenteista on miesten kirjoittamia. Olen aina ollut hyvä lukemaan rivien välistä ja työhönkin liittyvissä jutuissa olen taitava tunnistamaan kunkin tekstin kirjoittamaan pienistä tyylieroista.

Väitän siis että oma sukupuoleni tuottaa huomattavan suuren osan tämän palstan ryönästä. Sori vaan ulisijat, tiedätte itsekin että tämä on totta.

M36

Mä olen samaa mieltä siinä, että iso osa pahimmasta paskasta on täällä miesten kirjoittamaa, mutta kyllä naisetkin ilkeilyn taidon osaavat. Se on ehkä vain erilaista. Enkä ajattele palstailkeilyn perusteella, että miehet olisivat jotenkin ilkeämpiä kuin naiset, mutta se paskaporukka on täällä (ja muuallakin netissä) todella suuressa äänessä. Mäkin olen aika hyvä tulkitsemaan noita rivien välejä, miesten ja naisten ilkeilyssä on eroja.

N36

Vierailija
28/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. AV:n myötä mulle on myös paljastunut, miten saatanan tyhmiä ihmiset ovat. Olisin ennen väittänyt vastaan tällaiseen mielipiteeseen, mutta nyt olen ikään kuin nähnyt valon, tai paremminkin pimeyden. Suurin osa ihmisistä osaa katsoa asioita vain omasta kapeasta näkökulmasta, eikä tieto ole heille mitään, vain omat luulot. Oon elänyt jonkinlaisessa kuplassa, koska mun suku on aika fiksua ja kaverit ovat tietenkin valikoituneet (ja erothan alkavat enemmän näkyä siinä yläaste- tai lukioiässä). Opiskelin yliopistossa, joten en nuorena aikuisenakaan ollut ihan ääliöiden kanssa tekemisissä. Sitten tulin AV:lle, ja totuus iski vasten kasvoja.

Ei kannata uskoa kaikkea, mitä palstalta lukee. Voin ihan rehellisesti sanoa, että mulle palsta on virtuaalinen peli, jossa kommentoin sen mukaan, miten ajattelen tarinan johdattavan keskustelua eteenpäin. 95% kirjoittamastani ei millään tavalla liity omaan elämääni tai edes todellisuuteen, jossa elän. 95% kaikesta kirjoittamastani on puhtaasti fiktiota. Joo, olisin halunnut joskus kirjailijaksi tai käsikirjoittajaksi, mutta realistina tiesin, ettei sillä perhettä elätetä. Sen vuoksi kirjoittelen tänne esiintyen milloin köyhänä, milloin rikkaana, milloin työttömnä, milloin työtaakan alle uupuvana, milloin miehenä, milloin naisena, milloin nuorena, milloin vanhana jne jne. Kun luen jonkin aloituksen ja muutaman siihen annetun kommentin, mietin, millaisen tarinan tällä kertaa juuri tähän  keksisin. 

Vierailija
29/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua masentaa, että ihmiset antavat näin väärää todistusta. Joka päivä täällä herjataan työttömiä, wt:tä erityisesti ja sossupummit saa kyytiä alituiseen.

Joten, oisko täällä mielipiteitä laidasta laitaan? Ilman mitään painotuksia ylemmäs tai alemmas?

Vierailija
30/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei voi vetää turpaan, sen takia aggreesiot tulee verbaalisessa muodossa

Vierailija
31/31 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite näen asian just toiste päin.. Siis että kaikkea junttia ja köyhää halveksitaan ja haukutaan wt:ksi ja välillä on niitä ketjuja joissa listataan valkoroskaisempia asioita jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän