Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen tapahtui kaupassa todella erikoinen tapaus.

Ihmettelen
14.06.2016 |

Kävin ruokakaupassa ja pois lähtiessäni heitin ostoslistani siihen kassojen päädyssä olevaan roskikseen. Huomasin, että joku minulle tuntematon mies katsoi sinne roskikseen silmät kiiluen muutaman metrin päässä minusta ja heti kun ehdin vähän matkan päähän siitä roskiksesta hän hyökkäsi sen luokse, otti sieltä ostoslistani, työnsi sen housuntaskuun ja lähti nopeasti pois paikalta kasvoilla tosi iso hymy. Siis mitä joku tekee jonkun toisen kauppalapulla?

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt viitsikö. Harmitonta viihdettä tuo on ja positiivisessa sävyssä ollaan liikkeellä lappuja keräämässä.

Terveisin Kikkele

Vierailija
42/99 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysykäähän suosiolla sielä ÄiTyLeissä tutkimassa, kauppalappuilussa ja ko ryhmässä ei ole mitään järjöä.

Vierailija
44/99 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkeleen kanssa vähän olsaa, niin ajattelu avartuu.

Ja kyyläallergiset voivat pistää S- ja K-ketjuille asiakaspyynnön, että kauppoihin tarvitaan intimiteettisuojakassat. Musta koppi, jonne saa mennä vain yksi asiakas kerrallaan! Lisäksi tarvitaan intimiteettisuojakärryt, jotka on huputettu. Ei kun omat kaupat kyyläpelkoisille, jolloin sisällä saa olla vain yksi asiakas kerrallaan!

Hetkinen. Mikäs se onkaan se kauppakassipalvelu, että voi tilata ruoat takalaiturille. Sieltähän voi hakea pulleat kassit burkha päällä.

Vierailija
45/99 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kyyläallergiset voivat pistää S- ja K-ketjuille asiakaspyynnön, että kauppoihin tarvitaan intimiteettisuojakassat. Musta koppi, jonne saa mennä vain yksi asiakas kerrallaan! Lisäksi tarvitaan intimiteettisuojakärryt, jotka on huputettu. Ei kun omat kaupat kyyläpelkoisille, jolloin sisällä saa olla vain yksi asiakas kerrallaan!

Hetkinen. Mikäs se onkaan se kauppakassipalvelu, että voi tilata ruoat takalaiturille. Sieltähän voi hakea pulleat kassit burkha päällä.

Kyllä se nyt on niin, että koko kauppa on tyhjennettävä siksi ajaksi kun minä siellä käyn! Mikään muu yksityisyydensuoja ei ole riittävä!

Vierailija
46/99 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tämä menee samaan kastiin kun kaivelisi roskiksesta toisten vanhat kuukautissuojat tai laskut tai mitä tahansa muuta, ottaisi kuvat ja laittaisi nettiin analysoitavaksi . "Juu tämä suoja haisee vanhan veren lisäksi silakahtavalle joten käyttäjällä on joku tulehdus. Lisäksi veritahran mallista näkee että käyttäjällä on lörppähäppärit. Nukasta joka on jäänyt kiinni tarraan kertoo että käyttäjä suosii kuukautisten aikaan sinisiä alushousuja"

Toisten roskiin ei kajota. Oli se sitten se sisältä tuotu roskapussi tai kaupan pikkuroskikseen heitetty lappu

Jo vain tää teitin harrastus kuulostaa perin omalaatuiselle ja oksettavalle. Aseptisesti arveluttavalta tuntuu myös. Mutta jatka toki jos harrastuksestasi pidät. 

Vierailija
47/99 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli just parhautta ❤️

Vierailija
48/99 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kuvaus hurjasti hymyilevästä kauppalappukerääjästä tuo lähinnä mieleen hullun. Ja heitähän nyt näkee jatkuvasti. Turha tulla pyytämään analyysia palstalaisilta.

Selvää tietenkin on, että samaa voivat harrastaa myös terveet. Kerran eräs treffikumppaninikin kertoi, että saattaa poimia vieraan ihmisen kauppalapun mukaansa, jos sellaisen jossain näkee. Ajattelin vain, että "jaa". Se, mitä hyötyä tällaisesta sitten on, onkin asia erikseen. Mielestäni tuossa jonkun linkittämässä artikkelissa esiteltiin ihan mielenkiintoinen motiivi: se, mitä kansa ostaa, kertoo siitä jonkin verran. Esimerkiksi rahkaa ja raejuustoa on haettu aiempaa enemmän. Kulttuurihistoriaa.

Vierailija
49/99 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmitonta, joo, mutta itse ainakin laitan kauppalapun taskuun ettei se päädy mihinkään. Mun kauppalaput on joskus täynnä outoja kommentteja ja oudon tarkkoja ohjeita mitä pitää ostaa. Piirroksia myös. Outoja nimityksiä tavaroille.

Jopas onkin outoa kerrakseen.

Vierailija
50/99 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on homo!

Ja mitä teet kun NE tulee?

Vierailija
51/99 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois muuten ihan kauheeta jos joku kaupassa näkis mitä mä ostan!

Vierailija
52/99 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne mitään lapun jättäjän tuntomerkkejä kirjoitella. Ainoastaan löytöpaikka, eikä sitäkään kaikki laita. :)

Vierailija
53/99 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vitsi! Mie repesin tälle kommentille täysin :D kiitos päivän nauruista! :D :D

Vierailija
54/99 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja idiooteilla ilmaiset!

Vierailija
55/99 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa esimerkkiä, mitä teidän kauppalapuissanne saattais lukea.

Minulla ehkä näin:

maito

krk

tmt

akanmuna

j.liha 700

makaroni pss

v+r leipä

kinkkumakkara

tom.murska

kissa jr

pesipsek

Tästä jos joku nautintonsa saa, niin senkun ottakoot..=))

Vierailija
56/99 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmitonta, joo, mutta itse ainakin laitan kauppalapun taskuun ettei se päädy mihinkään. Mun kauppalaput on joskus täynnä outoja kommentteja ja oudon tarkkoja ohjeita mitä pitää ostaa. Piirroksia myös. Outoja nimityksiä tavaroille.

No sehän tässä on justiinsa ideana :D

Kun niissä lukee aina jotain hassua, mukava myös pähkäillä, että mitähän ruokaa tai leivonnaista siinä on oltu tekemässä. Itsekkin kuuluin tuohon ryhmään

Vierailija
57/99 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä voin jättää sen mun seuraavan kauppalapun sit roskikseen niin joku voi sen sieltä poimia ja miettikää sit yhdessä siellä ryhmässänne että mitä tarkoittaa kun kauppalistalla lukee että viherkikkeli.

Vierailija
58/99 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://yle.fi/uutiset/ostoslistasi_voi_paatya_facebookiin__mita_kauppal…

Ihmisillä on kyllä ihan liikaa vapaa-aikaa nykyään.

Tuntuu olevan ,  mammat istuu av-palstalla 07-23 valittaen milloin mistäkin.

Vierailija
59/99 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tällaisia lappuja siellä ryhmässä himoitaan!

Vierailija
60/99 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi esimerkkilista, lupaan jättää jatkossa löydettäväksi:

Tmrsk

Leggingsejä

Ns-jl

Hammpast

Puppia

Maitoa:

Eila1