Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin laittaa työpaikalla omaan maitopurkkiin laksatiiveja?

Vierailija
14.06.2016 |

Menee hermo maitovarkaisiin. Mulla siis töissä oma rasvaton EiLa-maito, josta muut työntekijät ottavat kahviinsa maitoa, vaikka siinä lukee selkeästi minun nimeni ja vielä teksti "Ei kahvimaitoa!". Parhaimmillaan mulle on litran purkista jäänyt puoli lasillista juotavaksi.

Nyt mietin, että jos ostaisin töihin purkin, johon kirjoitan samat tekstit kuin ennenkin, mutta myös tekstin "Juomalla tätä maitoa hyväksyn, että saan mahdollisesti vatsanväänteitä".

Kommentit (287)

Vierailija
281/287 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä. Hauska huomata, että vanha ketju on nostettu esiin. Voin kertoa, etten ole Savonlinnan postissa töissä ja ei, en loppujen lopuksi laittanut omaan maitooni mitään, vaan aloin säilömään sitä läpinäkymättömässä juomapullossa. :D

Onko maitoosi enää kajottu?

Vierailija
282/287 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nainen oli laittanut rintamaitoaan :D

http://www.viikonloppu.com/?p=121472

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/287 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kukaan ehdottanut tähän ketjuun tätä rintamaitovinkkiä?

http://www.iltalehti.fi/fiidifi/201607220125150_fd.shtml

Naisen kahvimaidot juotiin ilman lupaa - kosti rintamaidolla

Jos kahvimaitoa ei saa töiden puolesta, tuo moni sen työpaikalle itse. Niin myös eräs toimistossa työskentelevä äiti. Pian hän huomasi maidon katoavan omin avuin jääkaapista. Antaakseen oppitunnin maitorosvolle, hän täyttikin seuraavalla kerralla pullon omalla rintamaidollaan. 

Viikon viimeisenä päivänä hän kiinnitti pulloon lapun:

- Hyvää huomenta! Tämä on maitoani juoneelle ihmiselle... Yllätys! Olet juonut rintamaitoani. Toivottavasti nautit. Hei vaan! -B

Vierailija
284/287 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, olihan joku jo laittanut. No nytpä on kaksi kertaa.

Vierailija
285/287 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kananmunan johon teen särön sellasen ettei kalvo mene rikki,sitten laitan sen johonkin huoneessa huomaamattomaan paikkaan voi että kun tuoksuu hyvälle muutaman viikon päästä koko huone,paikka,olen jo kirjastoon jättänyt hyllyjen päälle,kirjojen taakse kukaan ei tiedä mistä lemu tulee kun koko kirjasto haisee.

Vierailija
286/287 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako, jos niittaa sen aina kiinni?

Vierailija
287/287 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa laitat maidon läpinäkymättömään muovipulloon ja sen kumolleen ylähyllylle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi