Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatteko liikkua Itä-Helsingissä yöllä?

Vierailija
14.06.2016 |

Muutin Itä-Helsinkiin hiljan 200km päästä ja asun nyt eräällä itäisen metroaseman läheisyydessä. Alkuun olin suhtautunut skeptisesti Itä-Helsinkiin ja siitä kiertäviin huhuihin, mutta nyt muutaman viikon asuttuani on liikkuminen alkanut jännittämään, jopa pelottamaan. Päihderiippuvaisia, narkkareita ja jengiytyviä nuoria näkee kaikkialla, ihmiset vaikuttaa todella päällekäyville ja agressiivisille, pienestäkin erimielisyydestä voi syntyä tappelu julkisella paikalla. Edes kelloa ei uskalla keneltäkään mennä kysymään. Työttömyystilastot on näillä alueilla huimat, se varmasti vaikuttaa alueen viihtyvyyteen rankasti, ongelmat patoutuu ja päihdeongelmat tulee mukaan kuvioihin..

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin maaliskuussa Herttoniemestä 3h+k asunnon. Tykkään kovasti. Liikenneyhteydet bussi ja metro pelaavat hyvin.

Oon käynyt useasti S-Marketissa klo 22 jälkeen. Ei ongelmia humalaisten kanssa. Täällä ei myydä olutta klo 21 jälkeen.

Vierailija
42/43 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Herttoniemessä metriksen lähellä on yöllä kaikenlaista väkeä ulkona, koska vieretysten on baari ja 25/7 Alepa. Mutta ei mua kyllä pelota, aina on kaikki mennyt hyvin jopa neljän aikaan yöllä. Joskus puolenyön aikaan joku kännimies saattaa sanoa jotain, mutta kyllä polla sen kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme