Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

14v teiniäiti vastailee hetken kysymyksiin jos on jotain kysyttävää

Vierailija
25.02.2006 |

Laskettu aika kesäkuussa

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suunnitelmia on tulevaisuudelle? Sinulla on aikaa opiskella jne. myöhemmin joten älä pidä kiirettä kouluun yms. Koko elämä edessä. Onnea vielä!

Vierailija
2/36 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko moisesta lapseen sekaantujasta enää muuta jäljellä kuin paisunut pulla uunissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin. äiti 24v.

Vierailija
4/36 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin näin tehnyt, lapsi ei siitä kärsi ja ite sitä tarviinkin, vaikka en ole edes järetömän nuori.

Tsemppiä vaan, vauvat on ihania, kyllä kaikki järjestyy:)

T:äiti20

Vierailija
5/36 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäytyminen. Tuon ikäinen on lapsi joka ei missään tapauksessa ois saanu lähtee seksiä harrastamaan, aivot eikä alapää vielä valmiita.

Vierailija
6/36 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi kuvitella mitenkään että oisin saanut 14-vuotiaana lapsen, tai edes 17-vuotiaana, mutta se on niin ihmisestä kiinni. Olen 20 ja nyt olen tarpeeksi " kypsä" huolehtimaan lapsesta, ja kasvan toki itsekin henkisesti pienen tyttömme rinnalla.

Teillä oli varmaan vahinko, vai? Monet luulivat että meillä oli vahinko, vaikka ihan tekemällä tehty tyttö on =).

Vierailija
7/36 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

12vuotiaat harrastavat jo seksiä. Minulla oli jo 2lasta 14vuotiaana. Neitsyyden menetin 12vuotiaana. Saman miehen kanssa olen vieläkin, nyt 10vuotta myöhemmin. Hyvä äiti olen.

Vierailija
8/36 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuonna 1900.

Vierailija
9/36 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ihan muutaman kuukauden ja siitä alkaa höykytys. Sen sanon että 14v ei ole kypsä vastaamaan teoistaan ja sukupuoliyhteys pilaa heidät ja heitä ei kukaan kelpuuta aviovaimoikseen kun se ikä lähenee.

Vierailija
10/36 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 27 kun sain ekan lapsen ja se äitiyden ja lapsenhoidon rankkuus kaikkine hormonihässäköineen tuli mulle kaameana yllätyksenä ja olin 2 ekaa kk ihan sumussa.

Onnea matkaan :)

Vierailija
11/36 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää tällästä soopaa yrittäkö selittää. Toisekseen, vaikka kaikki muut hankkiutuis raskaaks 11-vuotiaina, voi ite olla fiksumpi. Hyppäätkö tiejyrän alle vaan koska kaikki muutkin? Omien aivojen käyttö sallittu.

Vierailija
12/36 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ei kelpuuta vaimokseen. Just joo. Laita linkki kehiin jos on tutkimus tehty, ei tota usko Erkkikään!

Vierailija
13/36 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rupesinkin kypsymään vasta 17-vuotiaana, siihen saakka olin ihan pentu. nyt siis 20, yksi lapsi, enkä nyt vieläkään koe olevani aikuinen, mutta en enää lapsi/nuorikaan.

t.10

Vierailija
14/36 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.10/18

Vierailija
15/36 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos joku harrastaa niin miksi tuomita? Jos joku haluaa lapsen 14v. niin se olkoon hänen valintansa. Tiedän monta hyvää teini äitiä ja tiedän monta vähemmän hyvää 30v. äitiä. JOkainen meistä on omanlaisensa!

Vierailija
16/36 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanslankarit viä vaikka kilin alttarille kun vaan rakoo saa.

Vierailija
17/36 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhempien kasvatettavaksihan se lapsi jää! Selkeetähän toi on kuin mikä. Sitten on lastentekoaika, kun on jokin keino elättää jälkeläiset itse ja kyky kasvattaa.

Vierailija
18/36 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvä esimerkki siitä että itse kasvatin lapseni. Minulla siis oli 14v. jo kaksi lasta. Vanhemani eivät minua auttaneet jne. ITSE hoidin lapseni alusta asti. Hyvin meni!

Vierailija
19/36 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse? Juupa juu... varmaan tosi hyviä tulikin.

Vierailija
20/36 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

loput sitten kun vauva on syntynyt. Mutta silloin käyn tekemässä vain kokeet koululla ja kotiin tulee opettaja, loput luen itse, olen aina ollut hyvä koulussa ja osaan itse opiskella kaiken tarvittavan että saan kokeista hyviä numeroita

Äitini on vasta 30 v joten hän jaksaa minua auttaa. Minulla on 2v pikkusisko ja olen häntä hoidellut koko hänen ikänsä, osaan siis vaihtaa kakkavaipat ja hoitaa vauvaa. Asun vielä kotona ja muutetaan poikakaverin kanssa yhteen vähän ennen kuin vauva syntyy. Tai sitten asutaan äitin luona muutama kuukausi

Isäni maksaa minulle 1000e kuussa siihen saakka että täytän 18 ja pääsen töihin/kouluun. Poikaystävän kanssa maksellaan sitten niitä takaisin 100e kuussa kun töihin päästään