Kävin patikoimassa 1,5 km metsässä. Kysyttävää?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Ko. "nousun" kaltevuus on tätä luokkaa: http://www.lintec.fi/kuvat/aolr.jpg
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Hei...haluaisin tietää soveltuuko Louis Vuitton-laukku rinkan korvikkeeksi patikointi retkelle? Mahtuuko sinne eväsleivät hyvin kyytiin?
Vierailija kirjoitti:
Hei...haluaisin tietää soveltuuko Louis Vuitton-laukku rinkan korvikkeeksi patikointi retkelle? Mahtuuko sinne eväsleivät hyvin kyytiin?
Muista laittaa laukkusuojasprayta myös sisäpuolelle, ettei mars-patukoiden friteerausrasvat vahingoita laukkua
Oli pakko käydä lukemassa tuo ja kyllähän se on hirveän outo postaus. Kenelle nuorehkolle aikuiselle 1,5 km maastokävely on niin rankkaa että menee maitohapoille, ja 5 km on hard corea? Siis vaikka olisikin ylipainoa. Kävi jopa mielessä että onkohan kirjoittanut noin ihan piruuttaan, että ihmiset lukevat ja saa tuloja?
Vierailija kirjoitti:
Luulen että kannattaa mielummin ostaa Chanel! Ne kestää kosteutta paremmin kun viskoosimekko päällä tarpoo niin että hikivesi valuu (keinokuitumekko ei yhtää hiota vaikka kaikki niin luulee)
Laihduitko 3,2 kg patikointiretkellä? Jos kyllä, niin erittäin hieno energiankulutus!
Vierailija kirjoitti:
Laihduitko 3,2 kg patikointiretkellä? Jos kyllä, niin erittäin hieno energiankulutus!
Paino nousi 3,2 kg, mutta lihas painaa enemmän kuin läski!
Etpä pitkään jaksanut liikkua , ei edes kahta kilsaa. Hyvä alku tuokin. Joten liikkukaa lihavat ja laihat ja siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Etpä pitkään jaksanut liikkua , ei edes kahta kilsaa. Hyvä alku tuokin. Joten liikkukaa lihavat ja laihat ja siltä väliltä.
Jaksaisitko itse pidempää lenkkiä. Maasto oli vuoristoista.
Voiks jollain olla oikeesti noin sairaan huono kunto? :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Misä alpeil sä oikei vaelsit? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Misä alpeil sä oikei vaelsit? :D
Porissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan lukee tuota blogia?! Muija on ihan törkeen läski ja tyylikin on kaukana kauniista. Tuo nainen on niiiiin far gone ettei se ole edes hauskaa.
Täytyy sanoa että se on joka toista haukkuu.
Te joilla ei tunnu olevan muuta elämässä kun toisten mollaaminen niin hankkikaa elämä. Luulette että olette fiksuja ja hauskoja ? käyttäytymisenne kertoo teistä enemmän kun arvaatte.
Nimettömänä , tosi rohkeaa
Mitä teet työksesi? Minä kävelen työni puolesta päivittäin varmaan tuplana tämän sinun patikointisi..
Tollasella kitudieetillä menee kyllä vaan aineenvaihdunta sekaisin! Voisit vähän höllätä!
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet työksesi? Minä kävelen työni puolesta päivittäin varmaan tuplana tämän sinun patikointisi..
EI KUULU SULLE
Vierailija kirjoitti:
Tollasella kitudieetillä menee kyllä vaan aineenvaihdunta sekaisin! Voisit vähän höllätä!
Kyllä minä muistan myös välillä herkutella
Jep, niagaran putoukset valuivat 50m seinämänousun jälkeen.