Onko etureppu tiellä seksiä harrastettaessa?
onko teilläkin, minulla on. onko kellään anmtaa vinkkejä
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Voiko sen vetää myös pään yli kuin säkin, jos naama ei miellytä?
Reps :D Hyvä idea. Tosin täytyy olla aika valtava etureppu, että venyy ryntäiden yli.
Nyt ei millään pahalla, mutta sellanen pillun päälle valuva roikkumaha on kyllä aika rujo näky.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei millään pahalla, mutta sellanen pillun päälle valuva roikkumaha on kyllä aika rujo näky.
Sanoitko sitten kaikella hyvällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoitko sitten kaikella hyvällä?
Nimen omaan.
Vierailija kirjoitti:
Mahtava näky on 😍😍😍 upeampaa näkyä tiedä mä en
M21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M21
Kiva kun joku arvostaa aitoja naisia!
Ei, kun ei sellaista edes ole. Hah hah hah läski!
Vierailija kirjoitti:
N30/157 kg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se tiellä, mutta mies siirtää sivuun ja se on meillä osana esileikkiä ;) fat admirer mieheni on silloin kuin taivaassa :) minulla on valtava roikkuva läskimakkaramaha <3
Miten se siirto on "osana esileikkiä". Onko se siirto-operaatio, johon tarvitsee jotenkin enemmänkin paneutua. Tarviiko siihen esim. tunkkia?
Ei tarvitse paneutua :D muutamia sekunteja vain. Minulla on 3.asteen panniculus eli roikkomaha eli ei niin alhaalla roiku (googlen kuvahaulla näkee kuvia panniculuksen asteista) mutta maha pitää saada myös pysymään "ylhäällä" poissa genitaalialueelta ja se onkin haastavampaa, että ei valahda takaisin...
Miten sen saa pysymään ylhäällä? Pyykkipojilla?
Pistämällä tyynyn alle tai pitämällä kaksin käsin kiinni.
N30/157 kg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30/157 kg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se tiellä, mutta mies siirtää sivuun ja se on meillä osana esileikkiä ;) fat admirer mieheni on silloin kuin taivaassa :) minulla on valtava roikkuva läskimakkaramaha <3
Miten se siirto on "osana esileikkiä". Onko se siirto-operaatio, johon tarvitsee jotenkin enemmänkin paneutua. Tarviiko siihen esim. tunkkia?
Ei tarvitse paneutua :D muutamia sekunteja vain. Minulla on 3.asteen panniculus eli roikkomaha eli ei niin alhaalla roiku (googlen kuvahaulla näkee kuvia panniculuksen asteista) mutta maha pitää saada myös pysymään "ylhäällä" poissa genitaalialueelta ja se onkin haastavampaa, että ei valahda takaisin...
Kolmen kimppaa. Kolmas henkilö kannattelee mahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M21Kiva kun joku arvostaa aitoja naisia!
Olen fat admirer 😃
M21
Vierailija kirjoitti:
N30/157 kg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30/157 kg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmen kimppaa. Kolmas henkilö kannattelee mahaa.
Ei nyt sentään. Siveetöntä!
Kuona paska keräytyy ihrapoimuihin 😉
No olisihan se huomattavasti helpompaa ilman etureppua tai jos molemmilla ei olisi... Napakka paita pitää tietyissä asennoissa hallussa, mutta toisaalta sehän on osa minua/puolisoa ja tavallaan kuuluu pakettiin? Joten ei ku menoksi vaan!
Jos ei huolehdi puhtaudestaan niin kuonapaska kerääntyy esinahan alle, taipeisiin, alapäähän jne ihan kelle vaan. Ei mahapoimu mikään imuri ole..
Minun miehelläni ei todellakaan ole isoa mahaa, hän on timmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M21Kiva kun joku arvostaa aitoja naisia!
Olen fat admirer 😃
M21
Miksi alanuoli?