Onko etureppu tiellä seksiä harrastettaessa?
onko teilläkin, minulla on. onko kellään anmtaa vinkkejä
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on etureppu?
etkö tiedä
On, enemmän kuin hepokatti maantiellä poikittain.
Meillä ei ole reppuja. Ei ole tätä metabolinen oireyhtymän riskitekijää.
Vierailija kirjoitti:
On, enemmän kuin hepokatti maantiellä poikittain.
Meillä ei ole reppuja. Ei ole tätä metabolinen oireyhtymän riskitekijää.
Olen kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
3, no en kai muuten kysyisi?
niin no totta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3, no en kai muuten kysyisi?
niin no totta....
roikkuva läski maha
Ei ole. Läski on pehmeää, sen voi siirtää sivuun, jos on niin iso, että on tiellä.
Kunnon polvissa roikkuva fupa. Ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Läski on pehmeää, sen voi siirtää sivuun, jos on niin iso, että on tiellä.
Onko se teillä osana esileikkiä? ;)
On se tiellä, mutta mies siirtää sivuun ja se on meillä osana esileikkiä ;) fat admirer mieheni on silloin kuin taivaassa :) minulla on valtava roikkuva läskimakkaramaha <3
Vierailija kirjoitti:
On se tiellä, mutta mies siirtää sivuun ja se on meillä osana esileikkiä ;) fat admirer mieheni on silloin kuin taivaassa :) minulla on valtava roikkuva läskimakkaramaha <3
Miten se siirto on "osana esileikkiä". Onko se siirto-operaatio, johon tarvitsee jotenkin enemmänkin paneutua. Tarviiko siihen esim. tunkkia?
Voiko sen vetää myös pään yli kuin säkin, jos naama ei miellytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se siirto on "osana esileikkiä". Onko se siirto-operaatio, johon tarvitsee jotenkin enemmänkin paneutua. Tarviiko siihen esim. tunkkia?
Ei tarvitse paneutua :D muutamia sekunteja vain. Minulla on 3.asteen panniculus eli roikkomaha eli ei niin alhaalla roiku (googlen kuvahaulla näkee kuvia panniculuksen asteista) mutta maha pitää saada myös pysymään "ylhäällä" poissa genitaalialueelta ja se onkin haastavampaa, että ei valahda takaisin...
Vierailija kirjoitti:
Brrrr...
Veit sanat suustani.
Laihduta