Kuinka monta tuntia vietät AV:ssa näin lauantaina kun ei ole töihin kiire tai muuta pakollista menoa?
Huomaa kyllä joitain kommentteja lukiessa että jotkut taitaa asua täällä 24/7.
Kommentit (13)
2-3 tuntia. Ei ole pieniä lapsia. Nyt voi mennä pidempään koska olen sairaslomalla.
Vierailija kirjoitti:
Noilla vakiopalstalaisilla nyt tuskin on arkenakaan töihin kiire tai pakollista menoa.
Kaikuvat puhtaaksimopatut käytävät, joilla kiireiset hoitajat kävelee tehokkain askelin, valkoinen huone kovalla patjalla, vain minä ja minun kännykkäni ja rajattomasti aikaa..
Syön aamupalaa ja olen samalla täällä, eli menisiköhän tässä nyt vartti.
Ulkona sataa, teinit nukkuvat, mies lueskelee, pesukone linkoaa pyykkiä ja kohta heitän pyykit kuivausrumpuun, ruokaa en ala tekemään vielä muutamaan tuntiin.
Tämä saattaa tulla AP le yllätyksenä mutta on ihmisiä jotka käyvät viikonloppuna töissä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä saattaa tulla AP le yllätyksenä mutta on ihmisiä jotka käyvät viikonloppuna töissä.
Ap. on itsekin täällä 24/7. Viestistä päätellen. :D
Tunti vierähtää helposti.
Jos on aikaa ja sattuu sopiva vilkas ketju, johon osallistun, voi mennä parikin tuntia
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut yllätyksenä mutta en alkanut aloituksessani listaamaan kaikkia mahdollisia variaatioita viikonlopun vietosta. Haluan kuulla nimen omaan heidän ajankäytöstään, jotka ei mee töihin viikonloppuna. Tuliko nyt selväksi, viisastelija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. on itsekin täällä 24/7. Viestistä päätellen. :D
Ap on 7-23 kommentoimassa ja lopun aikaa lukee vanhoja aloituksia.
Viikonlopulla ei ehdi on muuta tekemistä. Arkena töissä kerkiää.
Riippuu keskusteluista. Jos on huonot aiheet ni 5min otsikoiden selailu riittää, jos syvällisempää niin parikin tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla vakiopalstalaisilla nyt tuskin on arkenakaan töihin kiire tai pakollista menoa.
Kaikuvat puhtaaksimopatut käytävät, joilla kiireiset hoitajat kävelee tehokkain askelin, valkoinen huone kovalla patjalla, vain minä ja minun kännykkäni ja rajattomasti aikaa..
Olen ollut suljetulla. Eipä tullut mieleenkään selata vauvapalstaa. Olin psykoosissa ja mieli askarteli ihan muissa jutuissa.