Vierailija

Ja oletteko millaisia vartalotyypeiltänne?
Minulla L-XL, 44-46. n. 10 kg ylipainoa.

• ylös 0
  • alas 1

Sivut

Kommentit (34)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

186cm ja noin 15 kg ylipainoa. Vaatekoko 44-46 ikää 30 vuotta.  

Teininä olin oikeasti todella hoikka (kylkiluut näky kauaks) ja jo silloin oli vaatekoko luokkaa 36-38, eli veikkaan että pääsisin ehkä nykypäivänä terveellisesti laihduttamalla alimmillaan 40-42 lukemiin. Hartiat ja lantio ei oo kuitenkaan kapeimmasta päästä.

Vierailija

177 cm, 68-70 kg.

Housut 40, paita 42, ( olen rintava).

Zaran vaatteissa paitojen pitää olla XL, mutta yleensä L. Housuissa menisi usein M, jos vain lahje riittäisi. Farkut taitaa olla 31/32.

Vierailija

179 cm ja 60 kg, koot vaihtelee paljon. Mittani Ovat 84-66-88. Yläosa 36 alaosa yleensä 34 paitsi housuissa ja hameissa ei pituus tahdo ikinä riittää. Mulla on kamalan pitkät jalat ja kädet :(

Mitä esim farkkukokoja muut käytätte? Vaikea löytää kokoa 26/34

Vierailija

Olen 183 cm ja 65 kg. Yläosissa koko yleensä S/36 ja alaosissa M/38. Joustamattomista puseroista tosin joutuu usein ottamaan isomman koon leveiden hartioiden takia. Olen vartalonmalliltani hoikka ja urheilullinen, harteikas ja pienitintainen.

Vierailija

181cm, painoa jotain 71-72kg.

Yläosat vaihtelee S-L, alaosat M-XL. Hemmetisti koipia eli tarpeeksi pitkistä housuista saa vain haaveilla, ja jos sellaiset jonkun onnenkantamoisen kautta löytääkin, ovat joko reisistä ja perseestä liian tiukat tai sitten vyötäröltä väljät. Olen siis mallia päärynä jolla on reilusti kapeampi vyötärö kuin mitä takamus ja reidet on...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.