Te n.180 cm naiset, vaatekokonne?
Ja oletteko millaisia vartalotyypeiltänne?
Minulla L-XL, 44-46. n. 10 kg ylipainoa.
Kommentit (34)
180/65 yläosat s-m, housut 38, farkut 28
M tai L, 38-40. Farkut 29/34. Mahdotonta löytää hyvin istuvia mekkoja, bleisereitä tai takkeja (metriset käsivarret ja vyötärö aina väärässä paikassa...)
38/M, hoikka. Hameenhelman pituus ikuinen ongelma, M/38 on kaavoitettu 168-senttiselle.
Vierailija kirjoitti:
177 cm, 68-70 kg.
Housut 40, paita 42, ( olen rintava).
Zaran vaatteissa paitojen pitää olla XL, mutta yleensä L. Housuissa menisi usein M, jos vain lahje riittäisi. Farkut taitaa olla 31/32.
Minulla samat pituus ja paino, mutta vaatekoko yläosissa S ja housuissa 38 (tai 29''). Jännä miten samoilla mitoilla voi olla niin eri muotoinen, olisi hauska tavata livenä :)
Vierailija kirjoitti:
Minkä kokoinen jalka teillä on pitkät naiset?
Koetteko ongelmia hihojen ja lahkeiden pituuksien kanssa?
Terveisin epäyoivoinen kalossi 43.
Mun kengänkoko on 41,5-42, tilaan kengät Zalandolta. Lahkeet on aina lyhyet, mutta ei se niin haittaa, ja onneksi on (pitkät) mekot ja hameet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
177 cm, 68-70 kg.
Housut 40, paita 42, ( olen rintava).
Zaran vaatteissa paitojen pitää olla XL, mutta yleensä L. Housuissa menisi usein M, jos vain lahje riittäisi. Farkut taitaa olla 31/32.
Minulla samat pituus ja paino, mutta vaatekoko yläosissa S ja housuissa 38 (tai 29''). Jännä miten samoilla mitoilla voi olla niin eri muotoinen, olisi hauska tavata livenä :)
Niinpä!
Minä olen tiimalasi ja G70.
Vierailija kirjoitti:
181cm, painoa jotain 71-72kg.
Yläosat vaihtelee S-L, alaosat M-XL. Hemmetisti koipia eli tarpeeksi pitkistä housuista saa vain haaveilla, ja jos sellaiset jonkun onnenkantamoisen kautta löytääkin, ovat joko reisistä ja perseestä liian tiukat tai sitten vyötäröltä väljät. Olen siis mallia päärynä jolla on reilusti kapeampi vyötärö kuin mitä takamus ja reidet on...
Minkä ikäinen olet ja mitä malleja käytät alushousuista ison peffan kanssa????
Lähes sama kuin ap. 180 cm mutta rintava E80/85 ja persevä, vaatekoko XL, 44-46. n. 10 kg ylipainoa.
Olen 178cm/64kg vaatekoko 36 / s
Housut 28/34
Olen hoikahko, mutta mielestäni aika normaali kroppa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
181cm, painoa jotain 71-72kg.
Yläosat vaihtelee S-L, alaosat M-XL. Hemmetisti koipia eli tarpeeksi pitkistä housuista saa vain haaveilla, ja jos sellaiset jonkun onnenkantamoisen kautta löytääkin, ovat joko reisistä ja perseestä liian tiukat tai sitten vyötäröltä väljät. Olen siis mallia päärynä jolla on reilusti kapeampi vyötärö kuin mitä takamus ja reidet on...
Minkä ikäinen olet ja mitä malleja käytät alushousuista ison peffan kanssa????
30v. Ihan jotain perus alushousuja. Ei se perse kuitenkaan mikään planeetan kokoinen ole tällä painolla, ongelma on lähinnä siinä että vyötärö on todella paljon kapeampi. En voi esim. käyttää joustamattomia kynähameita lainkaan, koska siinä kohtaa kun mahtuvat takamuksen kohdalta on vyötäröllä parikymmentä senttiä liikaa... Ilmeisesti vaatevalmistajien mielestä standardi kropan malli on "tasapaksu" :D
181.5 cm, xl-4xl. Yläosat, housut 44-48.
Farkut tuumissa 34/36, pituus 34.
Kengät 41-42 (43).
Ylipainoa 20 kiloa, ei tissejä.
Minkä kokoinen jalka teillä on pitkät naiset?
Koetteko ongelmia hihojen ja lahkeiden pituuksien kanssa?
Terveisin epäyoivoinen kalossi 43.