Kumpi nyt on itsekäs, minä vai mies?
Mies on juhannuksena töissä, minä vapaalla. Ajattelin lähteä kavereiden kanssa mökille, koska mitä minä yksin kotonakaan tekisin. Kavereissa on naisia ja miehiä, sinkkuja ja pariskuntia. Yksimiehistä on sellainen, jonka kanssa on joskus ikuisuus sitten ollut pientä säätöä, mutta ei olla enää pitkään aikaan oltu kiinnostuneita toisistamme. No siis. Mies on sitä mieltä, että jos menen ko. porukan kanssa mökille, se on käytännössä pettämistä. Mielestäni on itsekästä mieheltä vaatia minua viettämään juhannusta yksin, miehen mielestä taas on itsekästä etten ota huomioon hänen tunteitaan. Miten on?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan kuulostaa aika harmittomalta reissulta, mutta kun on tullut omissakin tuttuvapiireissä parikin tapausta, joissa nainen on pettänyt mökkireissulla ollessaan, niin käyttäytyisin varmaankin samoin kun miehesi. Varsinkin, jos siellä on joku entinen säätökin jo mukana.
Varmaan tuossa joku kompromissikin onnistuu, eli se säätö jääköön kotiansa tai jotain vastaavaa.
Koska joku joskus on pettänyt mökillä, kukaan ei saa mennä mökille ellei puoliso valvo vieressä 24/7, niinkö? Mitään ei saa tehdä kaveriporukalla ilman vahtimista koska silloin saattaa pettää? Tuolla ajatusmaailmalla en suosittele parisuhdetta ollenkaan.
riippuu tilanteesta. jos menet exäsi kanssa samaan sänkyyn, niin tuo on melko lähellä pettämistä. jos olette toistenne kanssa vatteet päällä, ettekä pussaile, niin ei pitäisi olla ongelmaa.
Ottamatta tuohon tilanteeseen kantaa, niin ap:n kirjoituksesta paistaa läpi sellainen ihminen josta miehen kuin miehen (kouvolalaisia ehkä lukuunottamatta) olisi ihan hyvä pysyä erossa.
Minä jäisin kotiin miehen seuraksi.
Sinä teet, kuten parhaaksi katsot.