Miksi mies ottaa yhteyttä, vaikkei halua kanssani suhdetta?
Tapailimme viime vuoden lopulla muutaman kerran, mies ei halunnut sitoutua ja itsekin olin toipumassa tuoreesta erosta. Vaihdoimme harvakseltaan muutama viestin vielä tammikuussa, sitten ei mitään. Mies otti taas yhteyttä kysyäkseen kuulumisia huhtikuussa ja tavattiin pari kertaa, viimeksi toukokuun puolivälissä. Koskaan ei sovittu mitään seuraavaa ajankohtaa nähdessämme, vaan viestillä sitten, kun vapaat osuivat yksiin. Pariin viikkoon en laittanut viestiä ja nyt sitten mies taas kyselee kuulumisia. Olin viime vuonna hyvin kiinnostunut miehestä ja kyllähän nytkin on tunteita, mutta en kerro niistä. Enkä kysele. Lopetanko vastailut kokonaan, jos mies on vain viesti- ja kaveriseuraa vailla? Vapaa olen seurustelemaan, mutta tuo mies ei taida tosissaan olla.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa unohtaa tuo huippumalli juttu, jos ottaa noin kovasti luonnon päälle, kun kaikki naiset eivät kuitenkaan ole huippumalleja ..
Sinkkumies
Kuten kaikki miehetkään eivät ole huippuälykkäitä. Hyvä niin.
Sinänsä jännää, etten tiedä yhtään naista, joka toimisi tuolla tavoin pitäen muutamaa miestä jossain varalla odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa unohtaa tuo huippumalli juttu, jos ottaa noin kovasti luonnon päälle, kun kaikki naiset eivät kuitenkaan ole huippumalleja ..
Sinkkumies
Kuten kaikki miehetkään eivät ole huippuälykkäitä. Hyvä niin.
No, kiitos. Laitoit minut aivan oikeaan seuraan. Ymmärsit asian väärin ..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa pitää sut varalla, jos..sattuu tarviimaan syystä tai toisesta.
Väärin. Sillä oli mielenkiintoisempi kiikarissa ja nyt kokeilee sinua takaisin, kun se meni puihin.
Sinkkumies
Ja yksikään terveen itsetunnon omaava nainen ei suostu tuollaisen miehen naiseksi.
Höpöhöpö .. sellaista on todellinen elämä. Joskus kokeillaan sitä mitä halutaan oikeasti, mutta aina sitä ei saada. Muuten joka miehellä olisi huippumalli.
Sinkkumies
Onko huippumalleilla terve itsetunto? Ja kaikilla miehillä?
Voisitko vähän kertoa tarkemmin mitä tarkoitat? (tämä ei ollut mikään hyökkäys) Jos joka miehelle löytyisi huippumalli hyvällä luonteella, niin varmasti kelpaisi ..
Sinkkumies
Ahaa, jokainen mies haluaisi huippumallin mielestäsi. Ok.
Jokainen mies haluaa hyväluonteisesta naisesta sen rumemman version. Juu ba juu..
Sinkkumies
Huippumalli voi olla luonnossa luiseva ja miestä päätä pidempi yleensä meikkamaton (töissä meikkiä tarpeeksi) reipas poikatyttö.
Miehet haluaa unelmanaisen, jota ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Sillä oli mielenkiintoisempi kiikarissa ja nyt kokeilee sinua takaisin, kun se meni puihin.
Sinkkumies
Ja yksikään terveen itsetunnon omaava nainen ei suostu tuollaisen miehen naiseksi.
Höpöhöpö .. sellaista on todellinen elämä. Joskus kokeillaan sitä mitä halutaan oikeasti, mutta aina sitä ei saada. Muuten joka miehellä olisi huippumalli.
Sinkkumies
Voisitko vähän kertoa tarkemmin mitä tarkoitat? (tämä ei ollut mikään hyökkäys) Jos joka miehelle löytyisi huippumalli hyvällä luonteella, niin varmasti kelpaisi ..
Sinkkumies
Jokainen mies haluaa hyväluonteisesta naisesta sen rumemman version. Juu ba juu..
Sinkkumies
Huippumalli voi olla luonnossa luiseva ja miestä päätä pidempi yleensä meikkamaton (töissä meikkiä tarpeeksi) reipas poikatyttö.
Miksi ei koskaan voida pysyä totuudessa? Aina pitää vetää överiksi..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sinkkumies
Sinkkumies
Sinkkumies
Miksi ei koskaan voida pysyä totuudessa? Aina pitää vetää överiksi..
Sinkkumies
Niin. Tuo kuvaus on totuutta. Miesten haaveet övereitä.
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä jännää, etten tiedä yhtään naista, joka toimisi tuolla tavoin pitäen muutamaa miestä jossain varalla odottamassa.
Nyt tiedät. Mulla on ;-)
Minulla on vähän samanlainen tilanne. Olimme viime vuonna suhteessa hetken mutta miehen itsekkyys sai minut lopettamaan sen pelleilyn. Miksi hän siis edelleen jatkaa yhteydenpitoa? Luulen että hänellä on myös muita naisia mutta niistä en saa koskaan tietää.
Olen tullut siihen tulokseen että kannattaa vain unohtaa koko tyyppi. Jotain parempaa se etsii koko ajan, väittää silti "tykkäävänsä" minusta.
Kyllä tykästyä,ihastua ja rakastuakkin voi useampaankin.
Eteenpäin kirjoitti:
Minulla on vähän samanlainen tilanne. Olimme viime vuonna suhteessa hetken mutta miehen itsekkyys sai minut lopettamaan sen pelleilyn. Miksi hän siis edelleen jatkaa yhteydenpitoa? Luulen että hänellä on myös muita naisia mutta niistä en saa koskaan tietää.
Olen tullut siihen tulokseen että kannattaa vain unohtaa koko tyyppi. Jotain parempaa se etsii koko ajan, väittää silti "tykkäävänsä" minusta.
Onkohan tapailtu samaa miestä? Kovin itsekeskeinen on tämäkin ja olin jo unohtanut koko miehen keskittyen työhöni ym. Sitten ottaakin yhteyttä. Ja kertoi kyllä tapailleensa pariakin naista alkuvuodesta, mutta "niistä ei tullut mitään."
Ja oikeesti, miehen toiminta nimenomaan on itsekeskeistä, viihdyttää itseään vetämällä piuhoja aika ajoin tiukemmalle.
Mies haluaa pitää sua varalla, jos silloin tällöin lohkeaisi.
Vierailija kirjoitti:
Eteenpäin kirjoitti:
Onkohan tapailtu samaa miestä? Kovin itsekeskeinen on tämäkin ja olin jo unohtanut koko miehen keskittyen työhöni ym. Sitten ottaakin yhteyttä. Ja kertoi kyllä tapailleensa pariakin naista alkuvuodesta, mutta "niistä ei tullut mitään."
Ja oikeesti, miehen toiminta nimenomaan on itsekeskeistä, viihdyttää itseään vetämällä piuhoja aika ajoin tiukemmalle.
Maailma olisi paljon parempi paikka jos näitä naista löysässä hirressä roikottavia ja pelailevia sikamiehiä olisi tosiaan vain yksi.
Suurin osa nykymiehistä on näitä.
Kyllä nainenkin osaa pitää varalla hyvää saantia ilman halua mistään suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eteenpäin kirjoitti:
Maailma olisi paljon parempi paikka jos näitä naista löysässä hirressä roikottavia ja pelailevia sikamiehiä olisi tosiaan vain yksi.
Suurin osa nykymiehistä on näitä.
Kyllä, valitettavasti näin on.Olen hyvin mielelläni sinkku. Naapurissani asuu mies, joka esitti kovin vapaata, yritti iskeä minua. Lujasti onkin varattu, en nykyään edes tervehdi, vaan kuljen pylly keikkuen ohi.
Niin kauan kuin naiset ovat helppoja ja antavat sikojen temmeltää joka laitumella, jatkuu tämä touhu. Eivät miehet sitä halua lopettaa niin kauan kuin naiset sen mahdollistavat. Itsekin olen vapaa ja voisin oikean löydyttyä alkaa seurustella. Seksiin en suostu ihan äkkiä ja tapaamiset pitää onnistua julkisilla paikoilla. Ellei onnistu, on miehellä kovasti salattavaa. Myös miehen taustoja on aiheellista selvittää, jos mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Eteenpäin kirjoitti:
Heh olisin laittanu vain kiitos tiedosta ja toivottanut hyvät loppuelämät :D
Viestä olen onnellisessa parisuhteessa, toivottavasti sinäkin.
Monella naisella ei ole kokemusta tai mahdollisuutta edes tuollaiseen kanssakäymiseen miehen kanssa.
Kyllä