Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ottaa yhteyttä, vaikkei halua kanssani suhdetta?

Vierailija
13.06.2016 |

Tapailimme viime vuoden lopulla muutaman kerran, mies ei halunnut sitoutua ja itsekin olin toipumassa tuoreesta erosta. Vaihdoimme harvakseltaan muutama viestin vielä tammikuussa, sitten ei mitään. Mies otti taas yhteyttä kysyäkseen kuulumisia huhtikuussa ja tavattiin pari kertaa, viimeksi toukokuun puolivälissä. Koskaan ei sovittu mitään seuraavaa ajankohtaa nähdessämme, vaan viestillä sitten, kun vapaat osuivat yksiin. Pariin viikkoon en laittanut viestiä ja nyt sitten mies taas kyselee kuulumisia. Olin viime vuonna hyvin kiinnostunut miehestä ja kyllähän nytkin on tunteita, mutta en kerro niistä. Enkä kysele. Lopetanko vastailut kokonaan, jos mies on vain viesti- ja kaveriseuraa vailla? Vapaa olen seurustelemaan, mutta tuo mies ei taida tosissaan olla.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varalla, usko pois. Sinusta ja hänestä ei tule mitään elämää suurempaa rakkaustarinaa, suosittelen lämpimästi siirtymään seuraavaan. Jos munaa haluat silloin tällöin ja ymmärrät että mies panee muitakin ja tämä kaikki on sulle ok, niin jatka ihmeessä samaan malliin.

No ei varmaan, jos mies pitää kuukausienkin taukoa viestittelyyn. Voihan siitä miehen muutamaksi vuodeksi saada.

Sinkkumies

Muutama vuosi riittäisi mulle aivan hyvin ja ei mitään yhteisasumistakaan.

Oletko ap?

Kyllä

Vierailija
22/39 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa unohtaa tuo huippumalli juttu, jos ottaa noin kovasti luonnon päälle, kun kaikki naiset eivät kuitenkaan ole huippumalleja .. 

Sinkkumies

Kuten kaikki miehetkään eivät ole huippuälykkäitä.  Hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä jännää, etten tiedä yhtään naista, joka toimisi tuolla tavoin pitäen muutamaa miestä jossain varalla odottamassa.

Vierailija
24/39 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa unohtaa tuo huippumalli juttu, jos ottaa noin kovasti luonnon päälle, kun kaikki naiset eivät kuitenkaan ole huippumalleja .. 

Sinkkumies

Kuten kaikki miehetkään eivät ole huippuälykkäitä.  Hyvä niin.

No, kiitos. Laitoit minut aivan oikeaan seuraan. Ymmärsit asian väärin ..

Sinkkumies

Vierailija
25/39 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa pitää sut varalla, jos..sattuu tarviimaan syystä tai toisesta.

Väärin. Sillä oli mielenkiintoisempi kiikarissa ja nyt kokeilee sinua takaisin, kun se meni puihin.

Sinkkumies

Ja yksikään terveen itsetunnon omaava nainen ei suostu tuollaisen miehen naiseksi.

Höpöhöpö .. sellaista on todellinen elämä. Joskus kokeillaan sitä mitä halutaan oikeasti, mutta aina sitä ei saada. Muuten joka miehellä olisi huippumalli.

Sinkkumies

Onko huippumalleilla terve itsetunto? Ja kaikilla miehillä?

Voisitko vähän kertoa tarkemmin mitä tarkoitat? (tämä ei ollut mikään hyökkäys) Jos joka miehelle löytyisi huippumalli hyvällä luonteella, niin varmasti kelpaisi ..

Sinkkumies

Ahaa, jokainen mies haluaisi huippumallin mielestäsi. Ok.

Jokainen mies haluaa hyväluonteisesta naisesta sen rumemman version. Juu ba juu..

Sinkkumies

Huippumalli voi olla luonnossa luiseva ja miestä päätä pidempi yleensä meikkamaton (töissä meikkiä tarpeeksi) reipas poikatyttö.

Miehet haluaa unelmanaisen, jota ei ole.

Vierailija
26/39 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Sillä oli mielenkiintoisempi kiikarissa ja nyt kokeilee sinua takaisin, kun se meni puihin.

Sinkkumies

Ja yksikään terveen itsetunnon omaava nainen ei suostu tuollaisen miehen naiseksi.

Höpöhöpö .. sellaista on todellinen elämä. Joskus kokeillaan sitä mitä halutaan oikeasti, mutta aina sitä ei saada. Muuten joka miehellä olisi huippumalli.

Sinkkumies

Voisitko vähän kertoa tarkemmin mitä tarkoitat? (tämä ei ollut mikään hyökkäys) Jos joka miehelle löytyisi huippumalli hyvällä luonteella, niin varmasti kelpaisi ..

Sinkkumies

Jokainen mies haluaa hyväluonteisesta naisesta sen rumemman version. Juu ba juu..

Sinkkumies

Huippumalli voi olla luonnossa luiseva ja miestä päätä pidempi yleensä meikkamaton (töissä meikkiä tarpeeksi) reipas poikatyttö.

Miksi ei koskaan voida pysyä totuudessa? Aina pitää vetää överiksi..

Sinkkumies

Vierailija
27/39 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinkkumies

Sinkkumies

Sinkkumies

Miksi ei koskaan voida pysyä totuudessa? Aina pitää vetää överiksi..

Sinkkumies

Niin. Tuo kuvaus on totuutta. Miesten haaveet övereitä.

Vierailija
28/39 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä jännää, etten tiedä yhtään naista, joka toimisi tuolla tavoin pitäen muutamaa miestä jossain varalla odottamassa.

Nyt tiedät. Mulla on ;-)

Vierailija
29/39 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän samanlainen tilanne. Olimme viime vuonna suhteessa hetken mutta miehen itsekkyys sai minut lopettamaan sen pelleilyn. Miksi hän siis edelleen jatkaa yhteydenpitoa? Luulen että hänellä on myös muita naisia mutta niistä en saa koskaan tietää.

Olen tullut siihen tulokseen että kannattaa vain unohtaa koko tyyppi. Jotain parempaa se etsii koko ajan, väittää silti "tykkäävänsä" minusta.

Vierailija
30/39 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykästyä,ihastua ja rakastuakkin voi useampaankin.

Vierailija
31/39 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteenpäin kirjoitti:

Minulla on vähän samanlainen tilanne. Olimme viime vuonna suhteessa hetken mutta miehen itsekkyys sai minut lopettamaan sen pelleilyn. Miksi hän siis edelleen jatkaa yhteydenpitoa? Luulen että hänellä on myös muita naisia mutta niistä en saa koskaan tietää.

Olen tullut siihen tulokseen että kannattaa vain unohtaa koko tyyppi. Jotain parempaa se etsii koko ajan, väittää silti "tykkäävänsä" minusta.

Onkohan tapailtu samaa miestä? Kovin itsekeskeinen on tämäkin ja olin jo unohtanut koko miehen keskittyen työhöni ym. Sitten ottaakin yhteyttä. Ja kertoi kyllä tapailleensa pariakin naista alkuvuodesta, mutta "niistä ei tullut mitään." 

Ja oikeesti, miehen toiminta nimenomaan on itsekeskeistä, viihdyttää itseään vetämällä piuhoja aika ajoin tiukemmalle.

Vierailija
32/39 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa pitää sua varalla, jos silloin tällöin lohkeaisi.

Vierailija
33/39 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eteenpäin kirjoitti:

Onkohan tapailtu samaa miestä? Kovin itsekeskeinen on tämäkin ja olin jo unohtanut koko miehen keskittyen työhöni ym. Sitten ottaakin yhteyttä. Ja kertoi kyllä tapailleensa pariakin naista alkuvuodesta, mutta "niistä ei tullut mitään." 

Ja oikeesti, miehen toiminta nimenomaan on itsekeskeistä, viihdyttää itseään vetämällä piuhoja aika ajoin tiukemmalle.

Maailma olisi paljon parempi paikka jos näitä naista löysässä hirressä roikottavia ja pelailevia sikamiehiä olisi tosiaan vain yksi.

Suurin osa nykymiehistä on näitä.

Vierailija
34/39 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainenkin osaa pitää varalla hyvää saantia ilman halua mistään suhteesta.

Vierailija
35/39 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eteenpäin kirjoitti:

Maailma olisi paljon parempi paikka jos näitä naista löysässä hirressä roikottavia ja pelailevia sikamiehiä olisi tosiaan vain yksi.

Suurin osa nykymiehistä on näitä.

Kyllä, valitettavasti näin on.Olen hyvin mielelläni sinkku. Naapurissani asuu mies, joka esitti kovin vapaata, yritti iskeä minua. Lujasti onkin varattu, en nykyään edes tervehdi, vaan kuljen pylly keikkuen ohi.

Vierailija
36/39 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin naiset ovat helppoja ja antavat sikojen temmeltää joka laitumella, jatkuu tämä touhu. Eivät miehet sitä halua lopettaa niin kauan kuin naiset sen mahdollistavat. Itsekin olen vapaa ja voisin oikean löydyttyä alkaa seurustella. Seksiin en suostu ihan äkkiä ja tapaamiset pitää onnistua julkisilla paikoilla. Ellei onnistu, on miehellä kovasti salattavaa. Myös miehen taustoja on aiheellista selvittää, jos mahdollista.

Vierailija
37/39 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eteenpäin kirjoitti:

Heh olisin laittanu vain kiitos tiedosta ja toivottanut hyvät loppuelämät :D 

Vierailija
38/39 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestä olen onnellisessa parisuhteessa, toivottavasti sinäkin.

Vierailija
39/39 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella naisella ei ole kokemusta tai mahdollisuutta edes tuollaiseen kanssakäymiseen miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi