Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen massa ei pienene,vaikka laihtuu?

Vierailija
13.06.2016 |

Hankin liivit,luulin että joudun hankkimaan pienemmät,koska paino raskauden jälkeen tippunut 20 kiloa.Edelleen 75 F ,ympäryskoko tippuu,ei kuppikoko.Tissit paljon littanammat mutta keräiltynä kuppeihin sama määrä.Naurattavaa!Onko muille käynyt samoin?Onneksi ei uutta miestä haussa,voisi tulla pettymyksiä!;)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne kupitkin eri kokoisia eri ympärysmitoilla, vaikka olisi sama kirjain. Eli massa on vähentynyt.

Vierailija
2/20 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kävin ihan rintaliiviliikkeessä ja koitin monet F.n liivit,tietenkin jotkut sopivat paremmin kuin toiset mutta kuppikoko pysynyt samana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ne kupitkin eri kokoisia eri ympärysmitoilla, vaikka olisi sama kirjain. Eli massa on vähentynyt.

Ja tuo F.n kuppi ollut vuosia.On raskauden aikanakin mennyt samat liivit mutta nyt kuvittelin että ovat aivan liian suuret mutta olivat vaan tulleet tiensä päähän.

Vierailija
4/20 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli kuppikoko ennen laihtumista? Esim 90F on paljon isompi koko kuin 70F.

Vierailija
5/20 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on uusissa liiveissäsi F-kuppi, mutta pienempi ympärys kuin entisissä, on kuppikoko pienempi. Rintaliivin kirjainkoko ei kerro mitään sen koosta, pitää tietää ympärysmitta.

http://blog.butterflycollection.ca/2012/05/bra-school-not-all-d-cups-ar…

http://blog.butterflycollection.ca/2013/04/what-sister-size-bras-look-l…

Vierailija
6/20 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massa putoa tasaisesti. Kirjain kertoo rinnan suuruuden suhteessa rintakehään, joten 90F -> 70F kertoo siitä, että paino putoaa tasaiseen ja rinnat ovat edelleen samassa suhteessa uuteen, kapoisempaan rintakehään kuin ennen laihdutusta. Tämän takia 70F on huomattavasti pienempi kuppi kuin 90F.

Jos pudotus olisi esim 90F -> 70C, rasvaa olisi lähtenyt rinnoista huomattavan paljon. Tämäkin on mahdollista, mikälin rauhaskudoksen osuus rinnasta on pieni ja rasvan suuri.

Vierailija
7/20 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnakkaiskoko voi olla syynä (kuten muut yllä selittivätkin).

Lisäksi rinnoista on voinut lähteä rasvaa, mutta nahka ja rauhaskudos ei lähde laihduttamalla -  siksi siis rinnoista lähtee laihduttaessa yleensä vain täyteläisyys, valitettavasti.

Vierailija
8/20 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/20 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koko pysynyt samana,kuvittelin vaan että olen niin kutistunut mutta samaa kokoa edelleen.Oli vaan lötkistyneet.Eipä mulla kai ole sitten tuohon kohti kerääntynyt.Olin vain varma ,että saa ottaa paljon pienemmät liivit ,mutta onneksi on vaan vanhuuttaan tissitkin latistuneet.

Vierailija
10/20 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnakkaiskoko voi olla syynä (kuten muut yllä selittivätkin).

Lisäksi rinnoista on voinut lähteä rasvaa, mutta nahka ja rauhaskudos ei lähde laihduttamalla -  siksi siis rinnoista lähtee laihduttaessa yleensä vain täyteläisyys, valitettavasti.

Juuri näin,roikkuvat ainakin enemmän kuin ennen mutta eivät sinänsä ole pienentyneet.No,ei ole vanhaksi tulemista,täytyy ruveta tekemään rintalihasliikkeitä enemmän.

Vierailija
11/20 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis koko pysynyt samana,kuvittelin vaan että olen niin kutistunut mutta samaa kokoa edelleen.Oli vaan lötkistyneet.Eipä mulla kai ole sitten tuohon kohti kerääntynyt.Olin vain varma ,että saa ottaa paljon pienemmät liivit ,mutta onneksi on vaan vanhuuttaan tissitkin latistuneet.

Mutta ilmeisesti imetys vei aivot,  vai mitä et ylläolevista selityksistä ymmärtänyt? F-kuppi pienemmällä ympärysmitalla on edelleen PIENEMPI KUPPI kuin isommalla...

Vierailija
12/20 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vanhat 75F liivisi olivat venyneet? Vai mitkä on "lötkistyneet"? Eikö sinulla ole kuin yhdet liivit?

Vierailija
13/20 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vanhat 75F liivisi olivat venyneet? Vai mitkä on "lötkistyneet"? Eikö sinulla ole kuin yhdet liivit?

Jatkan vielä. Siis ostit nyt uudet liivit, taas 75F kokoa ja ne istuvat napakasti? Jotenkin sekavasti selitit tuon homman!

Vierailija
14/20 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah mahtava ketju.

"Kumma kun rintani eivät ole pienemmät laihduttuani."

"Itse asiassa ne ovat pienentyneet."

"Niin juuri, ihan saman kokoiset kuin ennenkin. Eikö olekin ihmeellistä?"

"Ei, sillä ne ovat nyt pienemmät. Sinulla on nyt pienempi kuppi kuin aiemmin."

"Totta, koko ei ole muuttunut lainkaan."

o.O

Vierailija
15/20 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahah mahtava ketju.

"Kumma kun rintani eivät ole pienemmät laihduttuani."

"Itse asiassa ne ovat pienentyneet."

"Niin juuri, ihan saman kokoiset kuin ennenkin. Eikö olekin ihmeellistä?"

"Ei, sillä ne ovat nyt pienemmät. Sinulla on nyt pienempi kuppi kuin aiemmin."

"Totta, koko ei ole muuttunut lainkaan."

o.O

.

Tämä laihdutti ilmeisesti aivonsa..."Enkä! Pipo on samankokoinen kuin ennenkin!"

Vierailija
16/20 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessahan sanoit, että ympäryskoko on pienentynyt? En nyt oikein tajua.

Vierailija
17/20 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ympäryskoko on pienentynyt sen verran,että olen venytellyt 75 koon liivit suureksi.En ole raskinut uusia ostaa vaan pitänyt vuoden samoja liivejä.Nyt hain uudet ja kuvittelin,että olen kovasti kutistunut,kun paino tippunut ja rinnat ovat onnettoman näköiset pussukat.

Kuitenkin kun tungen nämä pussukat liiveihin,ne vaativat edelleen 75F.n liivit.

Mielestäni melko jännä juttu.

Olen tässä siis käyttänyt muodottomaksi venyteltyjä liivejä ja tuli yllätyksenä,et voin ostaa samankokoiset liivit kun kuvittelin menneeni kasaan vallankin paljon.

Paino noussut tässä välissä 20 kg ja laskenut.

Selitinkö tarpeeksi selkeästi?

Ei teidän aivojanne tarvitse naksauttaa,kysyin vaan onko muilla yhtä suuret rinnat,vaikka ovatkin alkaneet roikkua?

Vierailija
18/20 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painatko nyt saman verran kuin silloin kun ostit ne nykyään muodottomiksi venyneet 75F:t?

Vierailija
19/20 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ympäryskoko on pienentynyt sen verran,että olen venytellyt 75 koon liivit suureksi.En ole raskinut uusia ostaa vaan pitänyt vuoden samoja liivejä.Nyt hain uudet ja kuvittelin,että olen kovasti kutistunut,kun paino tippunut ja rinnat ovat onnettoman näköiset pussukat.

Kuitenkin kun tungen nämä pussukat liiveihin,ne vaativat edelleen 75F.n liivit.

Mielestäni melko jännä juttu.

Olen tässä siis käyttänyt muodottomaksi venyteltyjä liivejä ja tuli yllätyksenä,et voin ostaa samankokoiset liivit kun kuvittelin menneeni kasaan vallankin paljon.

Paino noussut tässä välissä 20 kg ja laskenut.

Selitinkö tarpeeksi selkeästi?

Ei teidän aivojanne tarvitse naksauttaa,kysyin vaan onko muilla yhtä suuret rinnat,vaikka ovatkin alkaneet roikkua?

Itse laihdutin 75kg->60kg. Kuppikoko meni 75G->70G, eli pieneni. Ja roikkuvat enemmän, yläosasta etenkin hävisi täyteläisyyttä.

Vierailija
20/20 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo painan saman verran.Eli hyvillä liiveillä povi näyttää hyvältä ,mutta todellusuus on toinen:o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi