Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ibs potilaat hoi! Oletteko kokeilleet tätä tuotetta?

Vierailija
13.06.2016 |

http://www.valioravinto.fi/artikkelit/sunwic-ibs-kliininen-ravintovalmi…

Kokemuksia peräänkuulutan. Itsellä nyt hankala vaihe meneillään ja mietin hankkisinko tuota. Itselläni ripulipainotteinen ibs.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla IBS aiheuttaa niin ilmavaivoja, kouristuksia ja ripulia.... ostin tätä ja probiootteja ja syönyt vasta muutaman päivän tuntuu että homma on lähtenyt vaaan pahemmin käsistä....

Vierailija
22/36 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttaa ummetukseen hyvin Sunwick ja seitsemän liotettua luumua.

Suosittelen kokeilemaan jos ummetus vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii maitohappobakteerit (teho 10mrd) 2xpäivässä. Gastrobene valmiste taas ulosteen koostumukseen.

Vierailija
24/36 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa kokeilla tuota sunwicia, mutta kannattaa huomata, että sitä pitää käyttää noin kuukausi ennen kuin voi sanoa tehosta varmasti, sillä vaikutus perustuu bakteeriflooran muuttumiseen, ja siinä kestää aika kauan aikaa. Toki se toimii myös kuituna. Liukoisilla kuiduilla on hyviä vaikutuksia myös verensokeriin ja kolesteroliin, että monelta kantilta varmasti hyvä tuote kokeilla.

Vierailija
25/36 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toiminut parhaiten xylo-oligisakkaridi. Liukoinen kuitu jota ei tartte ottaa päivässä kuin ihan tosi pieni määrä!

https://gutguide.com/kauppa/maitohappobakteerituotteet-kuituvalmisteet/…

Vierailija
26/36 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ummetusvaiva. Laxoberonilla vatsa toimii joka toinen päivä. Sunwickin 3 päivän käytön jälkeen ei vatsa ole toiminut kertaakaan edes Laxoberonilla. Hyödytön tuote.

Vierailija
27/36 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi muu kun visiblin joka aamu, gefilustabletti ja zolt joka ilta. Hyvin sulava tarkka ruokavalio, riittävästi vettä, ei stressiä, ulkoilua ja unta. Sekä säännöllinen elämänrytmi. Lisäksi lääkkeet vaihdettiin vatsaystävällisiksi. Onnekseni mulla oli ibs :ää tunteva lääkäri..

Vierailija
28/36 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii, jo yhden päivän jälkeen, turvotus ja kurina on poissa.

mulla ibs oireet kestää maksimissaan 1 päivän.

Vierailija
29/36 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kokemuksia Sunwicistä on omalla kohdalla ainakin.

- IBS potilas

Vierailija
30/36 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on oireita noin kerran-2 krt kuukaudessa ja otan yhden imodiumin ja johan loppuu! 

Vierailija
31/36 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se Siliceageeli tai jotain? Auttaa ripuliin.

Vierailija
32/36 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mieluummin psylliumia (sitäkin maltillisesti). Hiivaa, laktoosia ja kuitupitoisia ruokia välttelen, koska ne aiheuttavat ihan järkyttävät turvotukset ja kivut. Peruna on kans kieltolistalla. 

Ummetukseen paras lääke on tähän mennessä ollut sokeriton kokis ja ripuliin+kipuihin/turvotukseen piparminttutee tai inkivääri.

Vierailija
33/36 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös ollut pahana vatsan hitaus ja ummetus ongelma sekä närästys. Apua tähän sain pätkäpaastosta, suosittelen kokeilemaan. Vähensin hieman myös maidon kulutusta (jogurtti jäi) sekä viljatuotteita (ei silti kokonaan pois mutta esim aamupalan poisjätöllä jo jättää viljatuotteita hyvin pois). Lisäksi lisäsin nyt viimeisimmäksi ruoan kanssa omatekoista smoothieta juomaksi, jossa on kasvis/marja/soija tuotteita.

Vierailija
34/36 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteeseen kantaa ottamatta, omaan korvaan "potilas" sanan käyttö IBS:stä puhuttaessa kalskahtaa kovasti.IBS ei ole sairaus, se on oire tai ominaisuus. Terveydenhuollossa toki puhutaan usein potilaasta oli vaiva tai ongelma mikä vaan tai vaikkei sitä olisi, mutta en itseäni koe IBS potilaaksi, vaikka oireilua onkin. 

Vierailija
35/36 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama oirwkuvaus ja Sunwick on toiminut tosi hyvin. Ainoa ongelma on vaaleaa viljaa sisältävä leipä tai sämpylä. Ne tukkivat suolen tosi tukalasti.

Vierailija
36/36 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt 2 viikkoa suosittelen lämpimästi.mulla vatsa oireet lähes loppuneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme