Uskoisitko: mies väittää ette ole koskaan
ollut naisen kanssa. Eikä ole homo.
Hän on:
-188 cm pitkä
- ruumiinrakenteeltaan lähinnä sporttinen
- 28-vuotias nyt
- korkeakoulututkinto
- manager-tason työssä, toimii tiiviisti asiakasrajapinnassa, joten sosiaalisten taitojen olettaisi olevan enemmän kuin kohdallaan
- palkka varmaan luokkaa 60 000 vuodessa, koska matkustaa jonkin verran
- pukeutuu aika hyvin, business-tyyliin muttei kuitenkaan pukua käytä
- jonkin verran luontaista auktoriteettia ja ehkä karismaakin
Kyse on siis melko läheisestä työkaverimiehestä, joka avautui minulle kokemattomuudestaan firman juhlissa (joo, kiusallinen huominen tulossa...). Itse olen onnellisesti varattu ja olemme jo liian kaveripohjalla eikä mies minua kiinnosta siinä mielessä, mutta uskoisin, että toisenlaisessa elämäntilanteessa saattaisin hyvinkin olla kiinnostunut.
Uskotteko ettei muka koskaan ole harrastanut seksiä? Vai oliko vain jotain kännihöpötystä?
Kommentit (40)
Voi olla kokematon.Ujo mies ei tee aloitteita ja voi jopa torjua naisen aloitteen.Sosiaaliset taidot naisten saamisessa on eri juttu kuin työssä asiakkaiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmästellen luen juttuja missä nuoret kaverit valittaa ettei tyttöjä löydy. Oma nuoruuteni oli 80/90-luvulla eikä silloin kyllä ollut kummoinen temppu löytää naisseuraa koulusta, yyteristä, baareista. En muista että olisi ollut kenelläkään omasta kaveripiiristä vaikeuksia. Vaikka sanotaan, että nykyään ollaan vapautuneitakin. No, ei se parikymmentä vuottakaan sitten mitään pimeää keskiaikaa varsinaisesti ollut :D Ei tosin niin näkyvää ja paljon esillä kuin nykyään. Ehkä silloin oli vähemmän puhetta ja enemmän äksöniä?
Silloin olikin helpompaa, kun ei ollut tindereitä tai muita kilpailemassa. Tosin ei se kaikille ollut helppoa ennenkään. Itse hengailin kahden kaverin kanssa ja yleensä kävi niin, että uusi tyttö kiinnostui 70% tapauksista yhestä kaveristani, 30% tapauksista toisesta kaveristani ja kukaan ei koskaan minusta
Vähän samanlaisia kokemuksia. Kerran yksi tyttö "kiinnostui" minusta, mutta totuus oli se että olikin kiinnostunut kaveristani ja hankki minusta linkin päästä tekemisiin kaverini kanssa.
ei ihme kirjoitti:
Voi olla kokematon.Ujo mies ei tee aloitteita ja voi jopa torjua naisen aloitteen.Sosiaaliset taidot naisten saamisessa on eri juttu kuin työssä asiakkaiden kanssa.
Jep. Asiakkaiden kanssa voi pärjätä loistavasti jos on virkamisemäisen asiakeskeinen mutta naisia sellainen ei kiinnosta vähääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmästellen luen juttuja missä nuoret kaverit valittaa ettei tyttöjä löydy. Oma nuoruuteni oli 80/90-luvulla eikä silloin kyllä ollut kummoinen temppu löytää naisseuraa koulusta, yyteristä, baareista. En muista että olisi ollut kenelläkään omasta kaveripiiristä vaikeuksia. Vaikka sanotaan, että nykyään ollaan vapautuneitakin. No, ei se parikymmentä vuottakaan sitten mitään pimeää keskiaikaa varsinaisesti ollut :D Ei tosin niin näkyvää ja paljon esillä kuin nykyään. Ehkä silloin oli vähemmän puhetta ja enemmän äksöniä?
Maailma on nykyään kutistunut ja deittimarkkina yksinapaistunut. Pienellä joukolla miehiä on naisia enemmän kuin ehtii käsittelemään, sitten on toinen porukka joilla ei ole mitään toivoa päästä kosketusetäisyydelle. Deittisovellukset on pelimiehille kuin ajanvarausjärjestelmä lääkärille... naiset odottavat pääsyä muutaman playerin vastaanotolle kukin vuorollaan.
Varmaan tähänkin pätee se kunnon 80/20% sääntö, eli 80% naisista on kiinnostuneita 20%:sta miehistä. 80% mihistä saa siis olla varavaihtoehtona kun ei parmpi tärpännyt. Ehkä prosentit ovat vielä rajumpia kun puhutaan kiinnostavista miehistä, ehkä jopa 95/5%. Nykyisin naisten on helppoa hakea ja valikoida seuraansa. Ennen internettiä tuurilla oli paljon suurempi osuus parinmuodostuksessa.
Uskoisin, koska olen itsekin "normaalia" vanhempi kokematon. Tosin nainen. Ja hyvännäköinen sellainen, minussa ei ole ulkoisesti eikä henkisesti mitään sellaista vikaa, joka selittäisi miksi en ole miestä löytänyt. Ja tiedän että KUKAAN ei asianlaitaa uskoisi, enkä siitä siksi kenellekään kerrokaan.
Läskistä, ujosta ja nörtistä ei kiinnostu yksikään nainen. piste.
Vierailija kirjoitti:
Läskistä, ujosta ja nörtistä ei kiinnostu yksikään nainen. piste.
Työkaverini on juuri kuvailemasi kaltainen ja hänellä on oikein kiva tyttöystävä. Yhdessä jo 4 vuotta. Toki tyttö on nörtti itsekin, mutta siksi juuri sopivatkin toisilleen.
Itse olen kohta 27 ja edelleen neitsyt ja tunnen monia muitakin, ettei tuo minusta mikään mahdottomuus ole. Riippuu myös millainen ihminen hän on, löytääkö sopivan ihmisen kohdalleen, harrastaako yhdenillan juttuja jne. Itse olen vapaaehtoisesti pidättäytynyt tähänasti ja toivottavasti myös tulevaisuudessa niin kauan kunnes sen seurustelukumppanin löydän.
Ei tuo nyt ole kovin ihmeellistä, kuten täälläkin on jo todetu.
Joskus alaikäisenä kukaan vastakkaisen sukupuolen edustaja ei syystä tai toisesta mua lähestynyt, monilla kavereilla oli ollut tyttöystäviä, joten itsetunto laski laskemistaan ja muutenkin kun oli niin ujo, niin ei itsekään uskaltanut ketään lähestyä. Joskus 18-vuotiaana aloin vähän jo saamaan kontaktia naispuolisiin, mutta aina kun tuli paikka saada jotain muutakin kun pusuja, minua alkoi ahdistaa kokemattomuus ja munauksen pelko ja keksin jonkun tekosyyn livahtaa pois tilanteesta.
Sama meno jatkui muutaman vuoden ja henkiset paineet kasvoi jatkuvasti. Jotenkin onnistuin (varmaan oli promillet kohdillaan) 22-vuotiaana voittamaan pelot ja heti helpotti monessakin mielessä kummasti.
Tälläisiä miehiä varmasti riittää vaikka kuinka paljon. Ei tosiaan mikään merkki homoudesta, mikropeniksestä tai vakavista mt-ongelmista, vaan useimmiten vaan matalasta itsetunnosta ja/tai ujoudesta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kohta 27 ja edelleen neitsyt ja tunnen monia muitakin, ettei tuo minusta mikään mahdottomuus ole. Riippuu myös millainen ihminen hän on, löytääkö sopivan ihmisen kohdalleen, harrastaako yhdenillan juttuja jne. Itse olen vapaaehtoisesti pidättäytynyt tähänasti ja toivottavasti myös tulevaisuudessa niin kauan kunnes sen seurustelukumppanin löydän.
Hyvä! Itselleen kannattaa olla uskollinen, ja rohkaisevaa tietää, että meitä muitakin näin ajattelevia on, vielä vähän kypsemmälläkin (hehheh) iällä. Usein mullekin sanottiin parikymppisenä, että jaa nyt luulet, että odotat sitä jotain tosirakkautta, mutta ootas vaan, kun oot pikkuhiprakassa jossain ja joku toimitusjohtaja (hyi) laittaa käden reidelle (yök), niin kyllä noi sunkin suuret periaatteet sulaa...
No, eivät todellakaan ole sulaneet. Yhdenyönjutut, säädöt, hoidot, vakipanot, booty callit, ja ties mitkä eivät ole mun juttu. Eivät olleet parikymppisenä, eivätkä ole nytkään. Jos en löydä rakkautta, en tule kokemaan seksiäkään. Se on sitten voi voi, mulla on aika pirun hauskaa näinkin ;).
Mies voi olla ujo ja pelokas naisia kohtaan, vaikka muuten olisikin ihan normaali, jopa ulospäinsuuntautunut.
Käyttäjä162 kirjoitti:
Tottakai on ihan mahdollista. Suomessa mies tekee kaikki aloitteet ja seksin saamiseen tarvitaan sosiaalisia taitoja, joka ei ole ihan sama juttu kuin bisnesasiakkaiden kanssa jutustelu.
Mä voisin ihan hyvin olla vieläkin neitsyt jossen olisi sattumalta törmännyt yhteen naiseen. Luultavasti olisin hävennyt sitä niin, että olisin käynyt aikoja sitten maksullisella. Olin kömpelö ja naisten kanssa jutustelu ei koskaan sujunut luontevasti. Erilaisuus, ujous, lapsuuden traumat. Onneksi nyt päälle kolmikymppisenä kaikki on parempaan päin.
Suomessa mies kuvittelee tekevänsä kaikki aloitteet. Suomalaisen miehen "aloite" on yleensä känninen mölinä, mutta sitä pidetään suurempana sankaritekona kuin talvisotaan osallistumista. Mikään mitä nainen tekee, ei ole aloite.
Olen useamman kerran katsonut kun nainen iskee miehen baarista. Itse olen yrittänyt tehdä tuttavuutta, mutta sain aina pakit. Varmaan kun olen liian ruma.
Vierailija kirjoitti:
Voin uskoa helposti, koska olin itsekin totaalikokematon naisten suhteen 28 vuotiaaksi.
Naiset ei tee aloitteita ja jos mies on ujo eikä miesmallin näköinen niin on erittäin helppoa päätyä täysin kokemattomaksi.
Mun tuttavapiirissä kaikki naiset olisivat jääneet vanhaksipiioiksi, jos eivät olisi tehneet aloitteita. Miesten aloitteet ovat yleensä kännissä pilkun aikaan vonkausta tai sitten joku ääliömäinen "sulla on hyvä perse". Mitä vanhemmaksi tulee niin ymmärtää että aloitteen teko ei ole sama kuin iskeminen. Toiselle hymyily, kuulumisten kyseleminen tai ihan tavallisista asioista jutteleminen on normaalia kanssakäymistä, josta voi sitten katsoa että johtaako se eteenpäin. Suomessa miehet eivät hallitse small talkkia, varsinkaan nämä ujoksi itsensä luokittelevat, koska luulevat sen tarkoittavan automaattisesti iskemistä, jota he eivät osaa/tee.
Mut mitkä ovat vaihtoehdot ujolle miehelle; he eivät tee aloitteita ja kun nainen tekee, he eivät osaa/halua/pysty lähde leikkiin mukaan. Siinäpä sitten ovat yksin ja valittavat täällä av:llä.
Vierailija kirjoitti:
Mies voi olla ujo ja pelokas naisia kohtaan, vaikka muuten olisikin ihan normaali, jopa ulospäinsuuntautunut.
Miksi :D
Miten naiset ei ymmärrä, että komea mies lähempänä 30vuotta voi olla sinkku. Mies on vaan kiltti. Ei homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset päättävät miehen lisääntymiskelpoisuuden.
Täysin mahdollista. Mitä "menestyvämmälle tasolle" mennään, sitä enemmän lienee myös luonteeltaan eri tavoin haastavia tapauksia. Luulenpa että moni ns. kympin tyttökin jäisi helposti naisettomaksi miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on vaikea uskoa. Oman kuplan sisällä eläessä sokeutuu muille ihmisille ja varsinkin niiden näkymättömien olemassaoloa ei edes tunnusteta, ja sitten ihmetellään kun kaikilla ei elämä olekaan niin helppoa kuin itsellä.
Minäkin elin nuoruuteni 90-luvulla. Jäin ala-asteen viattomien kotibileiden jälkeen pois siitä porukasta, joka hengaili ja juhli. Minä luin kirjoja ja olin vaivautunut tyttöjen kanssa. En koskaan oppinut oikeanlaisia vuorovaikutustaitoja, joilla nainen hurmataan tai saadaan edes kiinnostumaan.
Tätä taakkaa olen sitten parikymmentä vuotta kantanut. Vuorovaikutan jatkuvasti isojen ja intiimien ryhmien kanssa niin työssä kuin vapaa-ajalla. Naisten kanssa olen silti nyt aikuisiälläkin täysi tumpelo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmistä jännittävät asiat, joissa hän on huono, kokematon tai poikkeava.
En minä esimerkiksi pelkää naisia. Pelkään naisia, joista olen kiinnostunut.
Kyllä se oli yhtä vaikeata silloinkin. Kasarin loppu oli nousukausi ja raha puhui. Ysärillä lama ja pappa maksoi jos maksoi. Toiset joi baarissa ja toiset veti pussikaljaa räntäsateessa. Kyllä naiset osasi valkata seuransa silloinkin.
Ne oikeasti vapaat ja villit ajat oli 1960- ja 70-luvuilla. E-pilleri jylläsi ja aidsia ei ollut keksittykään.