Kosmetologi hoiti naamaani kirkkaan valon alla ja mainitsi minulla olevan muutamia partakarvoja - Siitäkös h*lvetti alkoi
En ollut itse karvoja huomannut, mutta asiasta kauhistuneena ostin suurentavan peilin ja pinsetit. Nyt jo vuosien ajan sitten pitänyt päivittäin tuhertaa peilin edessä karvoja nyppien. Ihan kuin ei tärkeämpää tekemistä olisi. V*tuttaa, kun piti hänen edes mainita asiasta.
Kommentit (11)
Vaihdevuosien jälkeen, joillakin jo aiemmin, estrogeenin eritys on lakannut ja mieshormonit ottavat vallan. Parta ja muutkin karvat kasvavat, alapää kuivuu, iho rupsahtaa, mielialavaihteluita, nivelkipuja ym. mukavaa.
No voi kauheeta. Mulla on ollut teini-ikäisestä lähtien ihan erottuvat "viikset" ja satunnaisia partakarvojakin. Joskus jaksan sheivata tai nyppiä, useimmiten en. Jos joku kokee asiakseen kytätä arkena, niin omapahan on häpeänsä. Jokaisella kasvaa karvoja kehossa, osalla vahvempia,.osalla hennompia. Tummalla erottuu paremmin kun vaalealla.
Mulle kasvo mustat viikset 12 vuotiaana. Vielä 62 vuotiaana kasvaa ellen ajelisi niitä.
Suomalaisilla on kauheat hormonihäiriöt. Eikä se ole jokaisen oma vika.
Mulla on ollut aina, mutta ne on niin vaaleita ja hentoja, että en tee niille mitään. Eikä kukaan ole huomauttanut. Kosmetologeilla en edes käy.
Mulla kasvaa toispuoleisesti mustat viikset. Vituttaa niitä ajella.
Minulla kasvaa rintakarvat ja leukaparta
N33
Just tollasiin on monilla enegiaa,mutta jos pitäs laihduttaa niin siihen ei pystytä.
Osta vahaliuskoja ja revi niillä pois