Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten blogille saa lukijoita?

Vierailija
12.06.2016 |

Mieleni tekisi perustaa blogi.
Olen harrastanut vuosia valokuvaamista ja nautin siitä. Olisi kiva laittaa nettiin kuvia ihmisten nähtäville, varmasti olisi eri tunne kuin nykyisessä tilanteessa, kun kuvat jäävät koneelle vain minun nähtävilleni. Olen kuitenkin ottanut niitä mahdollisimman hyvä lopputulos mielessäni, menevät "hukkaan" koneen syövereissä.
Lisäksi pidän pukeutumisesta ja pukeudun aika persoonallisesti (omasta mielestäni luonnollisesti pukeudun kivasti, mutta voin käsi sydämellä kertoa saavani säännöllisesti muiltakin ihmisiltä positiivista palautetta). En ole löytänyt ensimmäistäkään suomalaista blogia, jossa bloggaaja pukeutuisi minun tyyliini (en edes edusta mitään erityistä alakulttuuria).
Blogissani olisi siis kuvia kaikenlaisesta näkemästäni sekä asuistani. Pitäisin yksityisyyttä yllä enkä kertoisi kovin yksityiskohtaisesti tai laajasti, blogi ei olisi päiväkirja johon vuodattaisin kaiken. Kuitenkin mielelläni jonkin verran kertoisin kuvien taustaa (niin kuvien tilanteista, asusta kuin omista fiiliksistä) ja esimerkiksi kirjat ovat sellainen aihe, josta voisin kirjoitella.
.
Kuulostaa varmaan tylsältä ja siltä ettei kukaan lukisi :D Siitä huolimatta toivoisin lukijoita, jos perustaisin blogin. Vuorovaikutus, palaute, kenties löytäisin lisää samanhenkisiä ihmisiä elämääni.
Nykyään on niin paljon blogeja, etten tiedä mistä ihmiset löytävät uusia, aivan pieniä blogeja? En haaveile elättäväni itseni blogilla, ahdistaisi niin suuri julkisuus.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla