Mitä helvettiä, Jennifer Love Hewitt on palstalaisten mielestä kaunis, mutta Sarah Jessica Parker ruma?
http://images.lifeandstylemag.com/uploads/posts/image/61645/jennifer-lo…
Muistuttaa kasvonpiirteiltään SJP:tä, mutta yllättäen onkin kauniskasvoinen teidän mielestä.
Kommentit (32)
Ei tuo Jennifer kasvoiltaan mikään maailman kaunein ole, mutta erittäin hyvä kokonaisuus.
Parker on todella ruma akka!
Ei Parker ole ruma. Ei nyt kauniskaan, mutta mitä ihmettä? Mitä tuo rumaksi haukkuminen antaa teille?
Vierailija kirjoitti:
Ei Parker ole ruma. Ei nyt kauniskaan, mutta mitä ihmettä? Mitä tuo rumaksi haukkuminen antaa teille?
Minä sanoin vain oman mielipiteeni, mielestäni hän on helvetin ruma. En minä häntä hauku. Olisiko pitänyt sanoa "helvetin vähän viehättävä"? Sama asiahan tuo on, eri paketissa vain.
HEL-NYC kirjoitti:
Eikä muistuta. Parkerin kasvonpiirteet ovat pidemmät. Sitä paitsi, kropat ovat aivan eri maailmoista.
Kyllä mulle vaan noista kasvoista ensimmäisenä tuli ja tulee mieleen Sarah Jessica Parker.
Vierailija kirjoitti:
Parker on erittäin ruma. Joka ikinen päivä kaupassa näkee 100 kauniimpaa naista kuin Parker.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat vanhoja akkoja.
M35
25-vuotiaana on mies parhaimmillaan.
Molemmilla silmät lähekkäin, myös hyvin samannäköiset silmät, eri väriset vaan.
Konkkanokka.
Ohuet huulet.
Kapeat ja pitkät kasvot, lommoposket.
Kyllä vaan ovat kuin siskokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parker on erittäin ruma. Joka ikinen päivä kaupassa näkee 100 kauniimpaa naista kuin Parker.
ei todellakaan nää. Jos paria kassaneitiä ei lasketa.
Mielestäni molemmat naiset ovat täysin mitäänsanomattoman näköisiä. Ihmettelen,miksi heistä on tullut kuuluisia.
Sarah Jessica Parker näyttää aivan helvetin rumalta. Noita-akka.
T: Mies 28