Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avent isis ei toimi, neuvoja?

25.02.2006 |

Sain kaverilta lainaan Aventin pumpun ja en saa sillä millään imua aikaan. Joten kuten toimii ilman sitä nystyistä lisäosaa, mutta sen kanssa ei ollenkaan. Onko siinä joku kikka miten pitää käyttää vai onko vaan niin että mun rinnat ei ole yhteensopivan sen kanssa? Nämä kun on tällaiset pienehköt suipot, että jos ne ei täytä sitä " torvea" tarpeeksi tms?

Osaisiko joku neuvoa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettuani ohjeet tarkemmin syykin selvisi, eli punpataan hieman eri tavalla kuin esim.ainun punpulla...Eli esim5-7pikaista pumppausta, jonka jälkeen pidät hetken pohjassa ja taas pikku pumppaukset ja pohjassa pito jne.

Tämän lisäksi minäkin otin sen kumilätyskän välistä pois, niin johan alkoi herumaan.Ensimmäisillä kerroilla siihen tosin meni esim.5minuuttia ennen kuin alkoi herumaan, mutta siitä se sitten alkoi sujumaan...Kokeileppas.

Ja plus tietty herumista lisää mukava, rentoutunut asento, vauvan ajatteleminen, vauvan äänen kuuleminen, vauvan tuoksi jne.

2/3 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tykkäsin siitä silikoniosasta, sain sillä paremmin herumaan kuin esim. ainun pumpulla jossa sitä ei ole. Parhaiten toimii kun osat laittaa paikoilleen kosteana, siis keittämisen jälkeen, menevät silloin varmasti tiiviisti. Silikoniosalle tein aina sellaisen käsittelyn, että keitin vedenkeittimellä vettä ja valelin sen silikoniosan kuumalla vedellä, sitten laitoin torveen ja rinnalle - kuuma sai rinnan paremmin valumaan ja alipaine kehittyi jotenkin paremmin. Lisäksi pumppua piti muistaakseni painaa aika lujasti rintaa vasten, ja rinnan sai asetella siihen pumppuun tykysti.

Toivottavasti näistä on jotain apua!

eikkuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrat isiksellä pumpannut mutta kerran ihmettelin että mikä helkkari kun kunnon imua ei synny...olin laittanut venttiilin(sen pienen valkoisen napin)väärin päin, eli se kuuluu laittaa sieltä alakautta eikä yläkautta...