Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko elämä olla näin tyhjää?

Vierailija
12.06.2016 |

Kärpänen on ainoa kaveri. Jaksaa istua kädelläni pitkiä aikoja. Pitäisi kaikki muka olla hyvin. Ei ole. Ikää on jo lähes 40. Miehellä enemmän. Ei lapsia. Juon yksin valkkaria rannalla. Mies toivottavasti baarissa. Tarkoitan ettei jonkun vosun luona. Ei tämä varallisuus todellakaan onnea tuo. Eikä tärkeintä. Sitä pienokaista. On mökit,asunto Maltalla. Bmw ja Jaguaari. Itken silti,tai siitä huolimatta. Muuta en odota kuin kuolemaa. Enkä uskalla edes itseäni tappaa. Raukka kun olen. Pelottaa mitä sitten,sen jälkeen? Paska elämä ja vielä turhempi tulevaisuus. Olin joskus kaunis. Sitäkään tuskin enään. Paska paska.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä sun rahalla sais aikaa niin palkon hyvää. Voisit auttaa orpoja.. Ja saada sitä kautta sisältöä elämään ja tuntea itsesi tärkäeksi ja arvokkaaksi.

Jos mulla olisi rahaa niin paljon, että olisi varaa ostaa asunnot ja jaguarit, niin en ostaisi. Ne rahat olisin käyttänyt muiden auttamiseen. Raha ei todellakaan tuo onnea, jos sen käyttää kokonan itseensä.

Vierailija
22/31 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos joku toinen painaisi takaa oikein syvälle  ...hmmm voisin olla käytettävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole edes sitä kärpästä kaverina.... ainoastaan tää virtuaalimaailma pitää päivittäin seuraa. Mut ei tää haittaa, elämä on...

T. köyhä, työtön, masentunut, erakkoluonteinen introvertti

Vierailija
24/31 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan se kun ymmärtää ettei  ole lapsia. Eikä sitten voi olla edes mummu ikinä. Meillä ole edes ketään jolle jättää perintö. Kai ne menee sitten miehen siskon lapsille. Kunhan meistä aika jättää. Veljelleni en jätä mitään. Paitsi sen vanhan mökin metsän keskeltä. ap

Vierailija
25/31 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo ap! Mä lähestyn kanssa neljääkymmentä enkä ole saanut lapsia lukuisista hoitokerroista huolimatta. Olisin halunnut adoptoida, mies ei. Se oli meidän historian suurin kriisi ja oli ihan lähellä ettei hyvä vuosien suhde päättynyt siihen. Mies on kuitenkin mun toinen puoliskoni, elämä tuntuisi ihan tyhjältä ilman häntä, joten olemme yhä yhdessä. En ole katkera maailmalle enkä miehelle. Hän ei halunnut adoptoida eikä häntä voi pakottaa johonkin niin isoon ratkaisuun vain siksi, että minä olisi halunnut. Minulla oli mahdollisuus tehdä ratkaisu, että olisin eronnut miehestä ja adoptoinut vaikka yksin, mutta en eronnut vaan valitsin hänet. Meillä on lähipiirissä monta ihanaa pientä, joille olen tärkeä aikuinen ja heidän elämässään läsnä. Lisäksi meillä on kaksi koiraa, jotka ovat minulle niin tärkeitä ja rakkaita. Meillä on toisemme ja olemme molemmat säilyneet terveinä. Meillä on ihania ihmisiä ympärillä, töitä riittävästi ja sitä varallisuuttakin niin, ettei rahasta tarvitse olla huolissaan. Matkustelemme, luen, kirjoitan, hoidan puutarhaa, liikun, elämä on siis aika ihanaa ja asiat mallillaan. Tai sitten olisin voinut tarttua siihen, että en saanut ikinä lapsia ja katkeroitua itselleni, puolisolleni ja kaikille ja juoda valkkaria ja sääliä itseäni. Elämä vaan on hieman lyhyt sellaiseen.

Se on ap omasta päästä kiinni, kuinka asiat haluaa nähdä ja kokea, suosittelen keskittymään siihen kaikkeen hyvään, mitä sinulla on. Tai jos tuntuu että mikään ei ole hyvin, niin mieti mitä voisit muuttaa, jotta olisit onnellisempi.

Vierailija
26/31 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silloin kun tavattiin. Ei mieheni tälläistä helvettiä luvannut minulle. Ok. olen nähnyt kaiken vaikken ole nähnyt mitään. Mies matkustaa yli 260pv. vuodessa. Kuvitelkaa se. Niin paljon itsekkin olen muualla,mutten suomessa. Ei ystäviä kovin usein tapaa. Niitä oikeasti enää ole. Sanna on. ap

Vierailija
27/31 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on humalassa. Ainakin hippusen.

Vierailija
28/31 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silloin kun tavattiin. Ei mieheni tälläistä helvettiä luvannut minulle. Ok. olen nähnyt kaiken vaikken ole nähnyt mitään. Mies matkustaa yli 260pv. vuodessa. Kuvitelkaa se. Niin paljon itsekkin olen muualla,mutten suomessa. Ei ystäviä kovin usein tapaa. Niitä oikeasti enää ole. Sanna on. ap

Olet nähnyt kaiken? Vaikket ole nähnyt mitään? Eikö mikään riitä.

Vierailija
29/31 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietäis sun olla onnellinen että olet saanut tuollaisen varallisuuden vähäisellä koulutuksella (päätellen noista oikeinkirjoituksen alkeellisista mokista) Ai niin mutta tämähän on oikeasti provo. Ja tekijänä on se sama nuorena  lapsensa saanut, joka haukkuu näitä lapsettomia ja nelikymppisiä äitejä täällä koko ajan.

Vierailija
30/31 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele meditoimaan ja keskity elämässäsi muiden auttamiseen. Se antaa sisältöä elämään. Tuo enemmän mielihyvää kuin alkoholi.

Vierailija
31/31 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sietäis sun olla onnellinen että olet saanut tuollaisen varallisuuden vähäisellä koulutuksella (päätellen noista oikeinkirjoituksen alkeellisista mokista) Ai niin mutta tämähän on oikeasti provo. Ja tekijänä on se sama nuorena  lapsensa saanut, joka haukkuu näitä lapsettomia ja nelikymppisiä äitejä täällä koko ajan.

Ehken osaa kirjoittaa enkä osaa muutakaan. Rakastan lapsia. Myönnän että olen aika huppelissa. Elämäni on tosiaan aika lailla paskaa. Mennyt jo ohi. Joten sori. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi